Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار تبریز گفت: با درک حساسیت و دغدغه اهالی فرهنگ، ترویج کتابخوانی را در صدر برنامه و بودجه سالانه شهرداری قرار داده ایم که می تواند زمینه ساز مهمی برای کسب عنوان پایتختی کتاب ایران در سال ۱۴۰۱ باشد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، ایرج شهین باهر با اشاره به برگزاری پنجمین جایزه ملی کتاب سال تبریز اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های اساسی اهالی فرهنگ تبریز، گسترش و تعمیق کتاب خوانی در سطوح مختلف جامعه بوده که همواره از سوی آنان مطالبه شده و شهرداری تبریز نیز با درک این حساسیت ترویج فرهنگ کتابخوانی را در صدر برنامه‌ها و اعتبارات خود قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: در همین راستا برنامه‌های متعددی از جمله پنجمین جایزه ملی کتاب سال تبریز نیز با هدف افزایش سرانه مطالعه، تکریم نویسندگان و ناشران و ترغیب جامعه به کتابخوانی برگزار شده است.

شهردار تبریز اظهار کرد: جایزه ملی کتاب سال تبریز می‌تواند زمینه ساز مهمی برای کسب عنوان پایتختی کتاب ایران در سال ۱۴۰۱ باشد؛ با پیگیری‌های مداوم، جایزه ملی کتاب سال تبریز در تقویم رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده و به وجهه ملی و علمی جشنواره، قوت بخشیده است.

به گزارش ایمنا، پنجمین جایزه ملی کتاب سال تبریز طی فراخوانی در دی ۱۳۹۹ آغاز به کار کرد و اردیبهشت ۱۴۰۰ با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

کد خبر 511257

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرداري تبريز تبریز کلانشهر تبریز پایتخت کتاب ایران کتاب شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق جایزه ملی کتاب سال تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۵۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران

ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار تبریز در بازدید از روند اجرای پروژه ساختمان مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران شهرداری دستورات لازم جهت تسریع در اجرای این پروژه را صادر کرد.

یعقوب هوشیار روز یکشنبه در بازدید میدانی از روند پیشرفت فیزیکی این پروژه اظهار کرد: این پروژه با هدف بهبود خدمت‌رسانی در امر ترافیک و مدیریت بحران کلانشهر تبریز در حال احداث است و با اتمام آن شاهد خدمات مطلوبی در این امر خواهیم بود.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی شرکت عمران و توسعه آذربایجان به عنوان مجری طرح و همراهی شهرداری منطقه ۱ به عنوان کارفرما در این پروژه، دستورات لازم برای رفع موانع، تسریع و بهره‌برداری این پروژه را صادر کرد.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه با زیربنای ۷۰۰۰ مترمربع در ۵ طبقه سازه‌ای با هدف دستیابی به مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران شهری در سطح استانداردهای مدرن روز در حال احداث است.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، به گفته شهردار تبریز پروژه ساختمان مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران شهرداری با تمام توان و با تکیه بر تخصص مهندسان و عوامل فنی و عمرانی شرکت توسعه و عمران آذربایجان در حال اجرا بوده و بر اساس زمان‌بندی ارائه شده پیش‌بینی می‌شود طی سال جاری به بهره برداری برسد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مجتهدی فلسفه غرب را در بستر تاریخ غربی و ایران آموزش می‌داد
  • حضور ۲ هزار ۶۱۹ ناشر در نمایشگاه کتاب قطعی شده است/اتکای برپایی نمایشگاه به بودجه‌ دولتی کم است
  • «جایزه روزبه» به منتخبان مسابقه پارس آرا اعطا می‌شود
  • احداث ۶ شهربازی جدید در کلان‌شهر تبریز
  • رقابت شهرهای استان کرمان برای عنوان پایتخت کتاب ایران
  • مسیر افزایش طول عمر دندان هموار شد/ تبدیل دندان پوسیده به دندان سالم
  • حضور ۶۰ ناشر خارجی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران
  • کتاب «رضای انقلاب» رونمایی می‌شود
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز