Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا معزی، معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور در آخرین روزهای دولت دوزادهم در توئیتی گزارشی از آخرین اقدامات دولت ارائه کرد و از اقدامات و تحولات صورت گرفته در عرصه سلامت و ریلی کشور به عنوان یک انقلاب نام برد.

در توئیت علیرضا معزی آمده است:

۱.دو روز مانده تا پایان  دولت دوازدهم، ۷بیمارستان با مجموع ۱۴۴۳تخت به نظام سلامت ایران افزوده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار بر این بود که بیمارستان ۱۰۰۰تخت‌خوابی مهدی نیز در حضور رئیس‌جمهور افتتاح شود اما با تشخیص  روحانی و با وجود پیشرفت ۹۷درصدی پروژه، افتتاح این بیمارستان به دولت بعد سپرده شد.

۲.پنجشنبه‌ گذشته نیز روحانی افتتاح مسیر ریلی بستان‌آباد-تبریز را با وجود اتمام ریل‌گذاری تا ایستگاه خاوران و همچنین ساخته شدن ایستگاه، تنها به دلیل مسائل فنی که تا ده روز آینده تکمیل خواهد شد، به  دولت سیزدهم واگذار کرد.

۳. تحول بزرگ  نظام سلامت سبب شد تا در ۸ سال دولت روحانی، به اندازه ۴۰درصد تاریخ بیمارستان‌سازی در ایران، تخت بیمارستانی فقط در بخش دولتی به ظرفیت کشور افزوده شود. آنچنانکه انقلاب ریلی در دولت‌های ۱۱و۱۲ هم سبب شد تا ۳۵درصد تاریخ  راه آهن ایران، ریل به خطوط حمل و نقل اضافه شود./ ایرنا 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۵۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان

آفتاب‌‌نیوز :

میثم معزی ظهر امروز در گفت و گویی رسانه‌ای گفت: تمامی بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی در آماده‌باش کامل برای ارائه خدمات به بیماران دچار تنگی نفس هستند.

وی افزود: به علت آلودگی هوا در ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۶۹ نفر به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز مراجعه کرده‌اند.

معزی ادامه داد: از این تعداد ۲۵۴ نفر امروز به علت وقوع گرد و خاک در استان به مراکز درمانی و بیمارستانی دانشگاه مراجعه کرده‌اند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: افرادی که دچار بیماری‌های قلبی، عروقی و تنفسی هستند در شرایطی که هوا آلوده است در فضای باز تردد نکنند و در صورت درد و یا سوزش قفسه سینه به بیمارستان مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • بیمارستان شهدای نفت گچساران در هفته دولت افتتاح می‌شود
  • مدرسه ملی روایت در سمنان افتتاح شد
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • نگاهی به تمام جنجال‌های کریمی قدوسی | گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد
  • جایابی بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی اشتباه است
  • افتتاح طرح‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌ها دارد
  • ایستادگی مردم غزه برگرفته از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • افتتاح پروژه‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌های خراسان شمالی دارد