Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-02@08:52:09 GMT

معزی: دولت روحانی در حوزه سلامت و ریلی، انقلاب کرد

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۸۵۷۸۱

معزی: دولت روحانی در حوزه سلامت و ریلی، انقلاب کرد

معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور در آخرین روزهای دولت دوزادهم در توئیتی گزارشی از آخرین اقدامات دولت ارائه کرد و از اقدامات و تحولات صورت گرفته در عرصه سلامت و ریلی کشور به عنوان یک انقلاب نام برد.

به گزارش ایمنا، علیرضا معزی در صفحه توییتر خود نوشت:

۱. دو روز مانده تا پایان دولت دوازدهم، ۷ بیمارستان با مجموع ۱۴۴۳ تخت به نظام سلامت ایران افزوده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار بر این بود که بیمارستان ۱۰۰۰ تخت‌خوابی مهدی نیز در حضور رئیس‌جمهور افتتاح شود اما با تشخیص روحانی و با وجود پیشرفت ۹۷ درصدی پروژه، افتتاح این بیمارستان به دولت بعد سپرده شد.

۲.پ نجشنبه گذشته نیز روحانی افتتاح مسیر ریلی بستان‌آباد-تبریز را با وجود اتمام ریل‌گذاری تا ایستگاه خاوران و همچنین ساخته شدن ایستگاه، تنها به دلیل مسائل فنی که تا ده روز آینده تکمیل خواهد شد، به دولت سیزدهم واگذار کرد.

۳. تحول بزرگ نظام سلامت سبب شد تا در ۸ سال دولت روحانی، به اندازه ۴۰ درصد تاریخ بیمارستان‌سازی در ایران، تخت بیمارستانی فقط در بخش دولتی به ظرفیت کشور افزوده شود. آنچنانکه انقلاب ریلی در دولت‌های ۱۱و۱۲ هم سبب شد تا ۳۵ درصد تاریخ راه آهن ایران، ریل به خطوط حمل و نقل اضافه شود.
 

کد خبر 511262

منبع: ایمنا

کلیدواژه: علیرضا معزی دولت دوازدهم دولت هیئت دولت حسن روحانی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۵۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ برگزاری نشست تخصصی الزامات ساماندهی تنظیم گری ریلی در کشور؛ 18 اردیبهشت

تین نیوز

نشست تخصصی الزامات ساماندهی تنظیم گری ریلی در کشور، روز سه شنبه 18 اردیبهشت ماه امسال برگزاری می شود.

به گزارش تین نیوز، این نشست تخصصی در چارچوب اولین همایش سالانه بین المللی تنطیم گری و رقابت در ایران،  برگزار خواهد شد.

محورهای گفت و گو در این نشست تخصصی، شامل چالش های تنظیم گری صنعت حمل و نقل ریلی در ایران و راهکارهای ارتقای تنظیم گری صنعت حمل و نقل ریلی در ایران است.

در این نشست تخصصی یاسر حاتم زاده عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس، سبحان نظری رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی شرکت های حمل  و نقل ریلی و خدمات وابسته، محمد سیاوشی رئیس کارگروه حمل و نقل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، افسانه شفیعی مشاور رئیس و عضو هیئت علمی موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی و مسعود فتحعلی رئیس بخش حمل و نقل مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی سخنرانی می کنند.

زمان برگزاری نشست تخصصی الزامات ساماندهی تنظیم گری ریلی در کشور ساعت 10 تا 12 روز سه شنبه 18 اردیبهشت ماه 1403 و مکان برگزاری این نشست خیابان کارگر شمالی، رو به روی پارک لاله، نبش کوچه همدان، پلاک 1204 ، طبقه هشتم، سالن شهید مطهری می باشد.

به گزارش تین نیوز، ورود به نشست تخصصی الزامات ساماندهی تنظیم گری ریلی، برای عموم آزاد است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • سخنگوی دولت: همانطور که در حوزه زیر ساخت، نظامی و سلامت از متوسط جهانی بیشتر رشد کرده ایم در سایر حوزه ها هم می توانیم (فیلم)
  • روحانی: برجام بازدارندگی‌مان را افزایش داد | امروز دعوا بر سر ساخت مسجد است | ساکت ننشینیم، مردم را به پشتیبانی از نظام تشویق کنیم | مگر در انقلاب با زور مردم را باحجاب کردیم؟
  • رئیسی پروژه‌ای که در دولت روحانی افتتاح شده بود را دوباره افتتاح کرد!
  • کمبودهای درمانی استان بوشهر رفع شود
  • ◄ برگزاری نشست تخصصی الزامات ساماندهی تنظیم گری ریلی در کشور؛ 18 اردیبهشت
  • بیمارستان شهدای نفت گچساران در هفته دولت افتتاح می‌شود
  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • مدرسه ملی روایت در سمنان افتتاح شد
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان