Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعضای تیم ملی کشتی آزاد کشورمان که روز گذشته وارد دهکده بازی های المپیک شده‌اند، صبح امروز در همین محل به تماشای کشتی علیرضا نجاتی و امین میرزازاده مقابل حریفان نشستند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، رقابت‌های کشتی فرنگی بازی‌های المپیک 2020 از ساعت 6:30 صبح امروز (یکشنبه - به وقت ایران) در توکیو آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا نجاتی در 60 کیلو و امین میرزازاده در 130 کیلوگرم دو نماینده ایران در روز اول رقابت ها بودند. نجاتی که به‌عنوان دارنده مدال برنز سال 2019 جهان یکی از شانس‌های کسب مدال در وزن اول بود، در مبارزه نخستش مقابل حریف ارمنی تن به شکست داد و در ادامه آرمن ملکیان به حریف اوکراینی باخت تا نماینده کشورمان از دور رقابت ها حذف شود.

امین میرزازاده نیز بعد از شکست حریف کره‌ای، مقابل میخایین لوپز پرچمدار ورزش کوبا که به دنبال صید چهارمین طلای المپیکش هست، تن به شکست داد تا در صورت پیروزی این کشتی‌گیر سرشناس مقابل رضا کایالپ قهرمان مدعی ترک، میرزازاده نیز شانس حضور در گروه شانس مجدد را به دست خواهد آورد.

ملی‌پوشان آزاد‌کار کشورمان که روز گذشته با تست‌های منفی کرونا در دهکده بازی های المپیک مستقر شدند، با توجه به اینکه صبح امروز (10 مرداد) تمرین کشتی در برنامه‌شان بود، از طریق تلفن‌های همراه در دهکده بازی‌ها کشتی‌های نجاتی و میرزازاده را تماشا کرد.

المپیک 2020 توکیو| بنا: فکر نمی‌کردم لوپس کوبایی به کشتی برگردد/ شرمنده مردم شدیم

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی فرنگی کشتی المپیک 2020 توکیو کشتی فرنگی کشتی المپیک 2020 توکیو دهکده بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۵۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناراحتی ستاره بایرن: خیلی بهتر از رئال بودیم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شب گذشته در چهارچوب دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه آلیانز آرنا میزبان رئال مادرید بود و پس از ۹۰ دقیقه تلاش به تساوی 2-2 برابر حریف رضایت داد.

شاگردان توماس توخل این فرصت را داشتند که یک پیروزی شیرین و ارزشمند را در این بازی به دست بیاورند اما گلی که وینیسیوس جونیور در دقیقه ۸۳ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند باعث شد که همه چیز به تساوی کشیده شود و تکلیف تیم صعودکننده در دیدار برگشت مشخص شود.

کیمیش پس از پایان این دیدار در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:«فکر می‌کنم که ما بسیار بهتر از رئال بودیم و فرصت‌های بهتری هم برای گل زنی داشتیم. این که گل مساوی را از روی نقطه پنالتی دریافت کردیم بسیار ناراحت کننده و آزاردهنده است.

دیدیم که توانایی بسیاری برای رقابت کردن با حریف داریم و در بسیاری از مواقع دیدار توانستیم بازی را کنترل و فرصت‌های بسیاری خلق کنیم. می‌توانیم این کار را در هفته آینده هم انجام دهیم. هر دو تیم برای برنده شدن در این بازی تلاش بسیاری خواهند کرد.»

دیگر خبرها

  • حذف گوشت از بیشتر غذاهای میزبان در المپیک پاریس!
  • برد شیرین عالمیان مقابل حریف عنوان‌دار اروپایی
  • غذا‌های ورزشکاران در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس؛ ۶۰ درصد خوراکی‌ها بدون گوشت خواهد بود
  • خلبانی، رویای کودکی هرکول طلایی ایران!
  • غذاهای ورزشکاران در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس چه خواهد بود؟
  • آشپز‌های فرانسوی در خدمت ورزشکاران المپیک!
  • هشدار مهم: تسلیم شدن در DNA رئال نیست
  • ناراحتی ستاره بایرن: خیلی بهتر از رئال بودیم
  • خوزستان برای اولین بار به طلای المپیک فکر می‌کند
  • دست دادن بروکس با دیوید تیلور پس از برتری مقابل او در انتخابی کشتی المپیک 2024 / فیلم