Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین، در پی بیانیه سفارت جمهوری اسلامی ایران در سئول در واکنش به اظهارات ورزشکار کره جنوبی علیه جواد فروغی، قهرمان مسابقات تیراندازی المپیک توکیو، «جین جونگ او» به خاطر اظهاراتش در شبکه‌های اجتماعی عذرخواهی کرد.

یاوه‌گویی تیرانداز کره جنوبی علیه مرد طلایی کاروان ورزش ایران در المپیک توکیو

نشریه جونگ آنگ ای لبو چاپ سئول نوشت: جین جونگ او، ورزشکار کره‌ای گفته که من به خاطر ایجاد جنجال با اظهارات نامناسب در حین مصاحبه با یک شرکت رسانه‌ای هنگام بازگشت به کره جنوبی در فرودگاه اینچئون عذرخواهی می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: من عمیقاً بر این واقعیت تأکید می‌کنم که در بررسی واقعیت‌ها پس از شنیدن تنها آنچه در رسانه‌ها گزارش شده بود، فکر نکردم و اظهارات بحث برانگیزی را بیان کردم.

این ورزشکار خاطرنشان کرد: باید به بازیکنان دیگر و تلاش آنان توجه می‌کردم.

این تیرانداز اهل کره جنوبی ادامه داد: من نیز در گذشته از مقاله‌های غلط یا تحریف شده و اظهارنظرهای بدخواهانه رنج برده‌ام، بنابراین عمیقاً از دردی که باید جواد فروغی متحمل شود آگاه هستم. در آینده بیشتر در گفتار و عمل خود دقت خواهم کرد.

کد خبر 617997 برچسب‌ها المپيك 2020 - توكيو تیراندازی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: المپيك 2020 توكيو تیراندازی کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۵۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهارات جنجالی کسری ناجی درباره ارتش اسرائیل

تعداد بازدید : 52 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 337 کسری ناجی که برای تهیه گزارش از موشک‌های بالستیک ایران به یکی از مراکز ارتش رژیم اسرائیل رفته بود، بخشی از گزارشش توسط نیروهای نظامی اسرائیل سانسور شده است. سانسور گزارش برخلاف راهنمای سردبیری بی بی سی است اما ظاهراً درباره اسرائیل همه چیز فرق می‌کند! روایت ناجی و بخشی از گزارشش را می‌بینید و می‌شنوید..

دیگر خبرها

  • واکنش یکی از عمو‌های فیتیله‌ای به اظهارات جنجالی عموقناد
  • (عکس) ورزشکار جنجالی مدل شد؛ سارا خادم‌الشریعه روی جلد مجله معروف
  • خواهر کیم جونگ اون: به توانمندسازی ارتش برای حفاظت از حاکمیت و صلح منطقه ادامه می‌دهیم
  • بیانیه هشدار آمیز خواهر رهبر کره شمالی؛ خود را در معرض خطر قرار ندهید
  • لحظات عذرخواهی ورزشکار ایرانی از سوپرمدل روس
  • واکنش‌ها به اظهارات آقای مدیر ؛ این شخص باید برکنار شود ! ...| بر چه مبنایی برای۴۵ دقیقه‌ سریال ۳ میلیارد تومان هزینه می‌شود؟
  • واکنش یک حقوقدان به اظهارات جنجالی کریمی قدوسی: بنزین به آتش ایران‌هراسی نریزید
  • اظهارات جنجالی کسری ناجی درباره ارتش اسرائیل
  • واکنش سینماگران به سخنان جنجالی مدیر یک پلتفرم و عذرخواهی نماوا
  • واکنش گسترده سینماگران به سخنان جنجالی مدیر یک پلتفرم و عذرخواهی نماوا