Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران مدعی شد که ممکن است ایران با «مطالبات غیرواقعی» به هفتمین دور از مذاکرات وین بازگردد.

«رابرت مالی» گفت: این خطر وجود دارد که آنها با درخواست‌های غیرواقعی بازگردند.

در همین حال، یک مقام ارشد اروپایی دخیل در مذاکرات وین هم گفت که در صورت عدم انتخاب جو بایدن رئیس جمهور آمریکا برای دوره بعدی یا انتخاب شخصی مثل ترامپ این احتمال وجود دارد که آمریکا مجدداً از برجام خارج شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام اروپایی گفت: اگر این اتفاق یک بار رخ داده است می‌تواند باز هم تکرار شود.

بسیاری از ناظران اعتقاد دارند که جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در حال ادامه دادن سیاست دونالد ترامپ موسوم به فشار حداکثری علیه ایران است.

گفتنی است که مذاکرات وین برای احیای برجام از فروردین ماه ۱۴۰۰ آغاز شده است و هم اکنون تا زمان روی کار آمدن دولت جدید در ایران متوقف شده است.

پربیننده ترین آخرین نامه ظریف به سازمان ملل برای اولین بار نشر عمومی شد برترین تصاویر خبری هفته گذشته یک کشتی در دریای عمان هدف قرار گرفت اعتراضات کوبا؛ شورش علیه کمونیسم ۶سال عدم اجرای برجام از سوی غرب را مستند کردم / ارسال آخرین و مهمترین نامه من به دبیر کل سازمان ملل متحد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۵۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاخ سفید مدعی شتاب تازه‌ای در مذاکرات غزه شد

آفتاب‌‌نیوز :

جیک سالیوان مشاور امنیت ملی دولت جو بایدن روز جمعه به وقت محلی در گفتگو با شبکه تلویزیونی ام‌اس‌ان‌بی‌سی آمریکا گفت: «من معتقدم که تلاش‌های جدیدی در جریان است که قطر و مصر و همچنین اسرائیل را برای یافتن راهی به پیش می‌برد.»

وی ادامه داد: «فکر می‌کنم آزادی گروگان ها، شتاب و زندگی تازه‌ای وجود دارد.»

تاکنون مذاکرات میان حماس و اسرائیل با میانجیگری مصر و قطر و مشارکت آمریکا برای برقراری آتش بس در غزه و تبادل اسرا میان دو طرف به هیچ نتیجه‌ای نرسیده است.

 

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • درخواست آمریکا : سیستم مشترک دفاع هوایی کشورهای عربی مقابل ایران
  • عضو مجمع تشخیص: برجام و FATF همچنان در اولویت است / نباید روابط دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران به یکی دو کشور خاص محدود شود
  • روزنامه شرق: بهترین فرصت مذاکره مستقیم با آمریکا را از دست ندهید! / اجرای برجام و FATF اولویت نظام پس از عملیات وعده صادق
  • تهدید به بازنگری در دکترین هسته‌ای؛ آیا امیدی برای توافق باقی مانده؟
  • محمد صدر: ایران با اسرائیل درگیر نشد، با ناتو رو در رو شد
  • الهندی: پاسخ ایران ثابت کرد اسرائیل قادربه حفاظت از خود نیست
  • الهندی:پاسخ ایران ثابت کرد اسرائیل قادر به حفاظت از خود نیست
  • تعریف دولتمردان برجام از خود به خاطر نابودی یک دهه فرصت رشد اقتصادی!
  • کاخ سفید مدعی شتاب تازه‌ای در مذاکرات غزه شد
  • درخواست بلینکن از رئیس جمهور چین درباره ایران