Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت کونگ فو و هنرهای رزمی شهرستان بندرعباس در این باره گفت : از مرکز استان به نمایندگی از استان هرمزگان تیم چهار نفره کونگ فو توآ به سرپرستی سپهر جعفری و مربیگری استاد چنگیز باقری در المپیاد مجازی جهانی هنرهای رزمی کونگ فو توآ در ترکیه با حضور ۱۰ کشور شرکت نموده و افتخار آفریدند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ مسلم عاشوری در ادامه افزود : این المپیاد مجازی از سوی فدراسیون هنرهای رزمی جهانی کونگ فو توآ در بلغارستان به صورت مجازی در ترکیه برگزار شد که در پایان تیم چهار نفره کونگ فو توآ مرکز استان که به نمایندگی از استان هرمزگان شرکت کرده بود و دکتر حمید قاسمی نایب رئیس سبک توآ در استان و مهندس منصور جعفری دبیر شورای راهبردی کونگ فو توآ کشور و بازرس سبک در این المپیاد حضور و همکاری لازم را داشتند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان در رده سنی نوجوانان سعیده محمدی موفق شد مقام دوم جهان را کسب کند ، ابوالفضل مهدی پور عنوان سومی جهان در اجرای تکنیک های آنا توآ را کسب نمود و در رده سنی نونهالان به صورت تیمی در اجرای تکنیک های دفاع شخصی آقایان کسری خسروی مقام دوم جهان و مهدی مهدی پور عنوان سوم جهان را بدست آوردند و باعث افتخار کشور ، استان هرمزگان و شهرستان بندرعباس شدند.

مسلم عاشوری در پایان گفت : استاد چنگیز باقری به عنوان ۵ مربی برتر و نمونه جهان از استان هرمزگان در رشته کونگ فو توآ انتخاب و سعیده محمدی نیز به عنوان بهترین همراه توآ معرفی شد.

رئیس هیئت کونگ فو و هنرهای رزمی شهرستان بندرعباس در پایان از زحمات استاد چنگیز باقری ، مهندس منصور جعفری ، سپهر جعفری و دکتر حمید قاسمی تشکر و قدردانی نمود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ترکیه مسابقات کونگ فو استان هرمزگان هنرهای رزمی کونگ فو توآ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۶۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ساره جوانمردی با ستارگان مطرح پاراتیراندازی جهان


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ کمیته بین‌المللی پارالمپیک در پستی در فضای مجازی به حضور جوانمردی در مسابقات پاراتیراندازی واکنش نشان داد.

بخش جهانی پاراتیراندازی کمیته بین‌المللی پارالمپیک، با انتشار تصویر ساره جوانمردی و یادداشتی تحت عنوان «رقابت ستارگان دنیا در جام‌جهانی چانگ‌آن ٢٠٢۴» در وب‌سایت و رسانه‌های اجتماعی خود، نسبت به رقابت ملی‌پوش پرافتخار کشورمان با حریفان قدری از فرانسه، هند و کره جنوبی در رشته تپانچه، واکنش نشان داد.

رقابت‌های نمایندگان ایران در جام‌جهانی پاراتیراندازی، از امروز آغاز می‌شود.

این مسابقات به عنوان یکی رویداد‌های کسب آمادگی در مسیر پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴، با حضور ١٢۵ ورزشکار از ٢٧ کشور تا ١٢ اردیبهشت در شهر چانگ‌آن کره‌جنوبی ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • دختر کاراته کا قمی بر سکوی قهرمانی کشور قرار گرفت
  • رهسپار بر سکوی نخست مسابقات آزاد تفنگ پسران جوان
  • میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهان نرسید
  • مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ؛ طهماسبی بر سکوی نخست نوجوانان ایستاد
  • ووشوکار پرافتخار ایران طلایی شد/موسوی بر سکوی قهرمانی ایستاد
  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • رقابت ساره جوانمردی با ستارگان مطرح پاراتیراندازی جهان
  • منتخبان تیم ملی موتور کراس ایران برای مسابقات جهانی ترکیه