Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی والیبال لهستان با پیروزی بر کانادا صعودش به دور حذفی را به عنوان صدرنشین مسجل کرد. خبرگزاری میزان - روز پنجم و پایانی از دور گروهی رقابت‌های والیبال المپیک توکیو از ساعت ۴:۳۰ بامداد امروز (یک‌شنبه) آغاز شد که در نخستین دیدار تیم مدعی لهستان موفق شد در ادامه نوار پیروزی‌هایش با نتیجه ۳ بر صفر از سد کانادا بگذرد تا شاگردان ویتال هنین با چهار برد و ۱۳ امتیاز جایگاهشان در صدر جدول گروه A را تثبیت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ست‌های این بازی با امتیاز‌های ۲۵-۱۵، ۲۵-۲۱ و ۲۵-۱۶ به سود لهستان پایان یافت تا این تیم در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف تیم چهارم گروه B برود که یکی از تیم‌های فرانسه، آمریکا و آرژانتین خواهد بود برود. کانادا هم با دو برد و ۷ امتیاز موقتا در رده سوم ایستاده، اما پس از بازی ایران و ژاپن به عنوان تیم چهارم راهی مرحله حذفی خواهد شد.

در دیگر بازی مهم روز پایانی و از گروه B تیم ملی فرانسه درحالی رو در روی تیم قدرتممند برزیل قرار گرفت که شاگردان تیلیه برای مسجل کردن صعودشان به جمع هشت تیم نهایی محکوم به گرفتن امتیاز از این بازی بودند که در پایان این جدال زیبا و مهیج که پنج ست به طول انجامید فرانسه با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب برزیل شد تا خروس‌ها با دو برد و ۸ امتیاز فعلا در رده سوم گروه بایستند و صعودشان به دور دوم را قطعی کنند.

برزیل ست‌های این بازی را با امتیاز‌های ۲۵-۲۲، ۳۷-۳۹، ۲۵-۱۷، ۲۱-۲۵ و ۲۰-۱۸ به سود خود تمام کرد تا مدافع عنوان قهرمانی با با چهار برد و ۱۰ امتیاز موقتا در رده نخست قرار گیرد، اما با توجه به پیروزی محتمل روسیه برابر تونس، برزیلی‌ها به عنوان تیم دوم راهی یک چهارم نهایی خواهند شد.

در سایر بازی‌ها تیم ملی والیبال ایران در دیداری که حکم مرگ و زندگی را برای صعود دارد از ساعت ۱۵:۱۰ به مصاف ژاپن خواهد رفت.

*برنامه و نتایج دیدارهای روز پایانی از مرحله گروهی المپیک توکیو به ترتیب زیر است:

لهستان ۳ - کانادا صفر(۲۵-۱۵، ۲۵-۲۱ و ۲۵-۱۶)

برزیل ۳ - فرانسه ۲(۲۵-۲۲، ۳۷-۳۹، ۲۵-۱۷، ۲۱-۲۵ و ۲۰-۱۸)

روسیه - تونس(ساعت ۹:۵۰)

ایتالیا - ونزوئلا(ساعت ۱۱:۵۵)

ایران - ژاپن(ساعت ۱۵:۱۰)

آمریکا - آرژانتین(ساعت ۱۷:۱۵)

 

بیشتر بخوانید: تیم اسپانیایی مشتری جدید والیبالیست‌های ایرانی/ طبری هم به باداژوز پیوست

انتهای پیام/

برچسب ها: المپیک توکیو فدراسیون والیبال

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: والیبال المپیک توکیو فدراسیون والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۶۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایلند هم به جام جهانی صعود کرد

در سومین دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا، امروز چهارشنبه از ساعت ۱۴:۳۰ تیم‌های ملی فوتسال تایلند و عراق به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ به سود تایلند به پایان رسید.

به این ترتیب تیم ملی فوتسال تایلند در کنار ایران و تاجیکستان راهی مرحله نیمه نهایی شد. تایلند در مرحله نیمه نهایی باید به مصاف تاجیکستان برود.

از ساعت ۱۷:۳۰ هم تیم‌های ملی ازبکستان و ویتنام به مصاف هم خواهند رفت تا چهارمین تیم صعود کننده به نیمه نهایی مشخص شود. برنده این دیدار رو در روی ایران قرار خواهد گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • از کابوس سقوط تا صعود به یک چهارم جام حذفی/ تیم محترم «محرم»
  • مس رفسنجان ۱ (۵) - (۴) ۱ پیکان/ شاگردان نویدکیا راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شدند
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد
  • تایلند هم به جام جهانی صعود کرد
  • حسن زاده: هدف‌ بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی داریم
  • فوتسال ایران راهی جام جهانی شد | جشنواره گل شاگردان شمسایی و صعود به جام جهانی
  • فوتسال ایران راهی جام جهانی شد/صعود ملی‌پوشان به مرحله نیمه نهایی
  • ایران - قرقیزستان، یک گام تا جام جهانی
  • یوونتوس باخت اما به فینال جام حذفی ایتالیا رسید