Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@20:13:33 GMT

افزايش چشمگير آمار مبتلايان کرونا در آمريکا

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۸۶۲۲۵

خبرگزاری آریا- آمار مبتلایان به کرونا در آمریکا رو به افزایش است و تنها در ایالت جورجیا تعداد مبتلایان جدید طی 14 روز گذشته سه برابر شده است.
به گزارش آریا و به نقل از شبکه تلویزیونی سی ان ان، آمار مبتلایان به کرونا در آمریکا رو به افزایش است و تنها در ایالت جورجیا تعداد مبتلایان جدید طی 14 روز گذشته سه برابر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس این گزارش، به طور میانگین روزانه 77 هزار مورد جدید ابتلا به بیماری کرونا در این کشور شناسایی می‌شوند.
به طور متوسط، روزانه 1800 نفر از مبتلایان به کووید در آمریکا به بستری شدن و مراقبت‌های پزشکی نیاز دارند.
بر اساس گزارش سی ان ان، بیش از 80 درصد از جمعیت آمریکا - 270 میلیون نفر - در مناطقی زندگی می‌کنند که وضعیت بیماری قرمز است.
بر اساس داده‌های مرکز کنترل و پیشگیری بیماری‌های آمریکا، آمار تلفات نوع جدید ویروس کرونا- دلتا- هشدارآمیز است.
این در حالی است که تعداد آمریکائی‌هایی که هر روز واکسینه می‌شوند رو به افزایش است.
بنا به گزارش مرکز کنترل و پیشگیری بیماری‌های آمریکا، سرعت واکسیناسیون در این کشور در بالاترین سطح از روز پنجم ژوئیه قرار دارد.
افزایش موارد ابتلا در ایالت جورجیا
مجری سی ان ان گفت: میزان ابتلا به کرونا در ایالت جورجیای آمریکا در مدت 2 هفته به میزان 230 درصد افزایش داشته است.
مجری از خبرنگار این شبکه در ایالت جورجیا پرسید: جورجیا یکی از مراکز شیوع کرونا در هفته‌های اخیر بوده است. افزایش شیوع کرونا آغاز سال جدید تحصیلی را به حالت تعلیق درآورده است. در یک مدرسه برای مثال بیش از 100 دانش آموز قرنطینه شده اند. ما را در جریان آخرین اطلاعات قرار دهید؟
خبرنگار گفت: این مدرسه کار خود را پنج شنبه گذشته آغاز کرد. در مدت چند روز آن‌ها اعلام کردند که ده‌ها نفر از دانش آموزان به کرونا مبتلا شده اند و باید بیش از 100 نفر از آن‌ها قرنطینه شوند. تنها در عصر روز جمعه 15 مورد ابتلا به کرونا در این مدرسه گزارش شد. چون انجام آزمایش کرونا در این مدرسه اجباری بوده است همه کارکنان و دانش آموزان آزمایش کرونا داده اند که آزمایش کرونای بیش از 100 نفر از آن‌ها مثبت شده است. بیشتر دانش آموزان از کلاس ششم هستند و آن‌ها قرنطینه شده اند. دانش آموزان دیگر به طور حضوری در مدرسه حضور ندارند و کلاس‌های آن‌ها به طور مجازی برگزار می‌شود. از طرف دیگر معلمان این مدرسه هم مجبور شده اند خود را قرنطینه کنند. این موضوع سبب شده است که مدارس دیگر در ایالت جورجیا به دنبال اجباری کردن واکسیناسیون باشند. در این مدرسه تنها یک نفر واکسینه شده بود. دیگر افراد واکسینه نشده اند. این موضوع نگرانی والدین دانش آموزان را هم به همراه داشته است. آن‌ها می‌گویند اگر کار مدارس آغاز می‌شود باید از نظر بهداشتی در وضعیت خوبی باشند.
عفونت با ویروس کرونا یا کووید-19، برای نخستین بار در اواخر سال 2019 در چین گزارش شد و به سرعت شیوع یافت و موارد ابتلا به آن افزایش یافت. با گذشت مدت زمان بسیار کوتاهی، موارد ابتلا به عفونت با ویروس کرونا در اکثر کشور‌های جهان مشاهده شد و به همین خاطر سازمان بهداشت جهانی در مارس سال 2020 پاندمی (همه گیری) این ویروس را اعلام کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کرونا آمریکا ایالت جورجیا دانش آموزان شده اند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۶۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع حافظان نور در حرم حضرت معصومه (س)

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، طرح حافظان نور با حضور  یک هزار و ۵۰۰ دانش آموز دختر از ۳۰۰ مدرسه از نواحی شهر قم، خلجستان و شهرستانهای کهک و جعفرآباد امروز در شبستان حضرت زهرا (س) برگزار شد.

این برنامه دختران دانش آموز نظرات و پیشنهادات خود را در حوزه عفاف و حجاب مدارس مطرح کردند.

در این طرح از هر مدرسه ۶ دانش آموز منتخب به‌عنوان گروه حافظان نور با هدف کنشگری این گروه‌ها در مدارس خود فعالیت می‌کنند.

در پایان این برنامه به قید قرعه به طرح های دانش آموزان جوایزی اهدا شد.

دیگر خبرها

  • افزایش مبتلایان به مالاریا در افغانستان
  • تفاوت چشمگیر میزان دریافتی بازنشستگان تامین اجتماعی با پرداختی سایر بازنشستگان
  • تجمع حافظان نور در حرم حضرت معصومه (س)
  • دانش‌آموزان آمریکایی از مدرسه خود به دلیل ممنوعیت مراسم حمایت از فلسطین شکایت کردند
  • شکایت دانش‌آموزان در واشنگتن از مدرسه خود به علت ممنوعیت اعلام حمایت از فلسطین
  • بازارچه‌ای برای آموزش اشتغال به دانش آموزان متوسطه در رشت
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • افزایش چشمگیر سطح اجرا‌ها در جشنواره سرود روستایی و عشایری رضوی
  • افزایش چشمگیر سطح اجراها در جشنواره سرود روستایی و عشایری رضوی