Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایمان کرمیان رییس انجمن جلوه‌های ویژه میدانی به ارایه توضیحاتی درباره آسیب دیدگی ارشا اقدسی بدلکار سینما پرداخت.

 ایمان کرمیان رئیس انجمن جلوه‌های ویژه میدانی درباره وضعیت ارشا اقدسی بدلکار سینما که حین حضور در یک فیلم سینمایی در بیروت دچار سانحه شده است، گفت: این اتفاق حدود سه روز پیش برای ارشا اقدسی در پروژه‌ای که در بیروت مشغول کارش بود، رخ داد و به همین ترتیب طبق آنچه که شنیده‌ام در همان زمان به کما رفته، طبق آخرین پیگیری‌ها نخاعش آسیب جدی ندیده، اما چند مهره گردن او آسیب دیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بااشاره به خبر‌های غیررسمی درباره وضعیت درمانی این بدلکار گفت: خواهر ارشا در حال حاضر همراه اوست و پیگیر آماده‌سازی او برای عمل جراحی هستند که هنوز گویا این شرایط محقق نشده است.

کرمیان درباره نحوه وقوع سانحه هم گفت: پروژه‌ای که ارشا مشغولش بود فیلم ایرانی نبود، اما حین ایجاد صحنه تصادف، در بیروت چنین اتفاقی برای او رخ داده است.

وی در پایان تاکید کرد که پیگیر آخرین وضعیت درمانی این بدلکار هستند و اخبار دقیق‌تر درباره فرآیند درمانی او در اولین فرصت اعلام خواهد شد./مهر

بیشتر بخوانید

 

انتقاد ارشا اقدسی از نادیده گرفتن جایگاه بدلکاری در سینمای ایران

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: ارشا اقدسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۶۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویر قدیمی از بازیگر معروف و برادرزاده‌اش + عکس

تصویر قدیمی از امیر جعفری، بازیگر معروف سینما و تلویزیون و علیرضا جعفری، برادرزاده‌اش؛ در فضای مجازی بازنشر و فراگیر شده است.

منبع: سینما نوین

tags # سریال جنگل آسفالت ، امیر جعفری سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • دست نکونام در خط حمله بازتر شد
  • تصویر قدیمی از بازیگر معروف و برادرزاده‌اش + عکس
  • سیستم مکان‌یابی در فلسطین اشغالی دچار اختلال شد
  • آسیب‌دیدگی یک نفر در پی سقوط از کوه صفه
  • عکس| دست نکونام در خط حمله بازتر شد
  • دست نکونام در خط حمله بازتر شد (عکس)
  • لوکاس هرناندز رباط پاره کرد
  • (ویدیو) فیلم رقص آذری حامد آهنگی و بازیگر سرشناس ! / همه به وجد آمدند
  • فران: امیدوارم در بازی سوم، کار را تمام کنیم
  • آخرین وضعیت ادرسون مورائس پس از آسیب دیدگی مقابل ناتینگهام فارست