Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-30@13:19:46 GMT

دوربین مدار بسته

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۸۶۳۰۴

دوربین مدار بسته

آفتاب‌‌نیوز :

همه‌ی ما نقش بسیار مهم دوربین‌های مدار بسته را در مورد برقراری امنیت می‌دانیم. از گذشته تا کنون دوربین‌های مدار بسته نقش ویژه‌ای در ارتباط با امنیت ایفا می‌کردند. با پیشرفت تکنولوژی، سیستم‌های امنیتی نیز پیشرفت‌های قابل توجهی داشته‌اند.

دوربین‌های مداربسته قدیمی که به صورت آنالوگ بودند عمدتاً کیفیت پایینی داشته و تصاویر آن‌ها عملاً به عنوان مدرک تصویری کاربرد چندانی نداشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروزه امنیت یکی از مهم‌ترین مواردی است که باید برای ملک و دارایی شما فراهم شود.

در ادامه‌ی مطلب به شما مجموعه‌هایی را معرفی می‌کنیم که در حوضه‌ی فروش انواع دوربین‌های امنیتیی فعالیت دارند:

موصیفا

موصیفا یکی از فروشگاه‌های اینترنتی در حوضه سرویس‌ای امنیتی است. شاید بیش از ۴۵ برند از دوربین مدار بسته وجود دارد که موصیفا از بهترین و معروف‌ترین برند‌های دوربین را ارائه می‌دهد. موصیفا از برند‌های مطرحی، چون هایک ویژن، اکسیس، هایلوک، داهوا، تیاندی و... ئهستند که همگی از بهتیرن دوربین‌های مداربسته دنیا هستند. همچنین موصیفا ارائه دخنده بسیاری از سیستم‌های امنیتی نظیر دزدگیر اماکن نیز هست که به تمام نیاز‌های امنیتی شما پاسخ می‌دهد.

دوربین مارکت

یکی از مجموعه‌های ارائه دهنده سیستم‌های امنیتی، فروشگاه تجهیزات امنیتی دوربین مارکت است. دوربین مارکت به طور گسترده به ارائه انواع دوربین‌های اقتصادی و ارزان می‌پردازد. از جمله دوربین‌هایی که دوربین مارکت ارائه می‌دهد می‌توان به هایک ویژن، داهوا، اکو و شیائومی اشاره کرد. همچنین از دسته بندی محصولات دوربین مارکت می‌توان به دوربین مدار بسته بی سیم، دوربین اقتصادی و ارزان، ردیاب خودرو و دوربین خودرو اشاره کرد.

دیجی کالا

شهرت دیجی کالا در این روز‌ها بر کسی پوشیده نیست. دیجی کالا معروف‌ترین سایت فروشگاهی در سراسر ایران است که برند‌ها و فروشگاه‌های زیادی با این مجموعه همکاری می‌کنند. دیجی کالا با همکاری انواع فروشنده‌های دوربین مدار بسته، انواع زیادی از دوربین‌ها را از برند‌های مختلف ارائه می‌دهد. از جمله دوربین‌های مدار بسته‌ای که به طور ضاخص در دیجی کالا به فروش می‌رسد می‌توان به برند‌های شیائومی، آی تی آر، داهوا، هایلوک، برایتون و... اشاره کرد.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: دوربین مداربسته تبلیغات دوربین مدار بسته دوربین های مدار دوربین مارکت دیجی کالا دوربین ها برند ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۶۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واحد‌های بخار نیروگاه طرشت وارد مدار تولید شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ «سید یحیی نوبخت» با اشاره به بازگشت واحدهای بخار و گازی نیروگاه طرشت به مدار تولید گفت: با اجرای فرآیند تعمیرات بازدید مسیر‌های داغ (HGPI)  به دستور مرکز کنترل واحد گازی پس از طی مراحل راه‌اندازی وارد مدار و به شبکه سراسری متصل شد.

مدیرعامل نیروگاه طرشت بیان کرد: از جمله اقدامات انجام شده برای راه‎‏‌اندازی واحد‌ها می‌توان به آبگیری برج‌خنک‌کننده پس از حصول اطمینان از بسته بودن مسیر‌های تخلیه، استارت چاه‌های آب‌خام و هماهنگی برای باز شدن مسیر جهت تصفیه‌خانه، استارت سیستم اسمزمعکوس و آبگیری مخازن آب پرمیت، تست تمام سیستم‌های کنترلی اتاق‌های فرمان نیروگاه‌بخار و تست‌های پیش‌راه‌اندازی BFP, FDF, IDF و سایر تجهیزات‌ کمکی و استارت بویلر‌ها اشاره کرد.

گزارش از جاسم ثمری خبرنگار خبرگزاری صداوسیما

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ستاره‌شناسان قوی‌ترین شواهد برای سیاره نهم را کشف کردند
  • واحد‌های بخار نیروگاه طرشت وارد مدار تولید شد
  • ۱۳ حلقه چاه در کرج حفر و وارد مدار بهره برداری شد
  • تجلی زندگی بر مدار مدیریت زمان
  • بررسی پدیده «پولشویی» در «مدار بسته» تلویزیون
  • زباله فضایی در دام دوربین ماهواره ژاپنی افتاد
  • هوای اصفهان قابل قبول است/ شاخص ۴ شهر بر مدار قرمز و نارنجی
  • ۳ برابر شدن سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد/ ۲۰۰ بسته سرمایه‌گذاری فردا رونمایی می‌شود
  • فیلمی از برافراشته شدن بادبـان خورشیدی ناسا در فضا | علم تا کجا پیش می‌رود؟
  • ببینید| برافراشته شدن بادبان خورشیدی ناسا در فضا