Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-26@16:14:53 GMT

اولویت‌های خرید تابستانی پرسپولیس لو رفت

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۸۶۳۸۱

اولویت‌های خرید تابستانی پرسپولیس لو رفت

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس همچنان روی سیاست خود مبنی بر تمدید قرارداد بازیکنان تیمش اصرار دارد. با این حال او اولویت هایش در پست های مختلف را مشخص کرده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، باشگاه پرسپولیس پس از کسب پنجمین قهرمانی خود در بیستمین دوره رقابت‌های لیگ برتر در تلاش است تا سیاست‌های سرمربی تیم را مبنی بر بستن تیمی قدرتمند برای فصل آینده بازی‌ها پیاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یحیی گل محمدی در ابتدای نیم فصل گذشته از مدیران باشگاه خواست قرارداد محمدحسین کنعانی زادگان، احمد نورالهی، وحید امیری، امید عالیشاه، کمال کامیابی نیا و مهدی شیری را تمدید کنند اما این اتفاق برخلاف گفته‌های جعفر سمیعی و ابراهیم شکوری نه تنها رخ نداد بلکه کنعانی زادگان نیز تصمیم به لژیونر شدن با حضور در الاهلی قطر گرفت تا سرخ‌ها با چالشی جدی در تابستان روبرو شوند.

یحیی گل محمدی برای اینکه تمرکز را در هفته‌های پایانی از بازیکنان خود نگیرد از اراده لیست خرید خود به باشگاه امتناع کرد. او در حالی قصد دارد لیست بازیکنان مد نظر خود را در اختیار باشگاه قرار دهد که برای جذب آنها اولویت بندی کرده است.

سرمربی سرخپوشان تاکنون خرید قطعی سه بازیکن را در برنامه خود قرار داده است. او نیاز به دو مدافع تخصصی را در برنامه خود گنجانده است. همچنین هافبکی که توانایی بازی به عنوان بازیساز و تخریب کننده را داشته باشد هم در لیست گل محمدی وجود دارد.

همچنین در صورتیکه پرسپولیس نتواند شهریار مغانلو را که برای نیم فصل به طور قرضی به این تیم آمده بود از سانتاکلارا بگیرد یحیی مهاجم جدیدی را به جمع بازیکنان اضافه می‌کند.

گل محمدی برای اینکه بازیکنان دیگری را وارد لیست خود کند منتظر تمدید قرارداد بازیکنان جدید خود می‌ماند. کادر فنی پرسپولیس در صورتیکه تمام بازیکنان در جمع سرخ‌ها باقی بمانند با کمترین تغییر نسبت به فصل گذشته، روند خود را ادامه می‌دهند.

گل محمدی به فکر حفظ ساختار تاکتیکی تیمش است و نمی‌خواهد با ایجاد تغییرات فراوان، هماهنگی بین آنها را دچار مشکل کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پرسپولیس یحیی گل محمدی مهدی شیری گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۶۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده لاپورتا به ژاوی پس از موافقتش با ماندن در بارسلونا

رئیس باشگاه بارسلونا به سرمربی این تیم که تصمیم گرفته یک فصل دیگر به کار خود ادامه دهد، وعده‌ای امیدوار کننده داده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه اسپورت کاتالونیا، در ملاقاتی که ژاوی با دکو مدیرورزشی باشگاه بارسلونا قبل از رفتن به منزل خوان لاپورتا جهت اعلام تصمیمش برای ماندن روی نیمکت بارسلونا داشت، آنها درباره آینده صحبت‌هایی داشتند. در حالت عادی این اتفاق جدیدی نیست، چرا که به طور معمول مدیریت ورزشی باشگاه و کادر فنی آن با یکدیگر درباره برنامه‌های آینده تیم صحبت می‌کنند. این بار اما دکو وعده‌هایی برای ژاوی داشت که لاپورتا هم آن را تأیید کرد.

در واقع یکی از دلایلی که ژاوی به ماندن در بارسلونا تا پایان قراردادش یعنی تابستان سال 2025 رضایت داد، همین وعده‌ها بود. مهمترین دغدغه کاپیتان پیشین بارسایی‌ها محدودیت‌های مالی باشگاه برای خرید مهره‌های موردنظرش در تابستان امسال بود اما لاپورتا در جلسه‌اش با ژاوی به او اطمینان خاطر داد که با وجود مشکلات اقتصادی، در پایان فصل جاری خریدهای مهمی برای تقویت تیمش صورت خواهد گرفت.

وعده‌های لاپورتا به ژاوی اما مستلزم وقوع یکسری اتفاقات خاص است که بدون شک مهمترین آنها فروش برخی از بازیکنان تیم با ارقامی است که خزانه باشگاه را به اندازه هزینه خرید بازیکنان جدید پر کند. حتی به فرض موفقیت در فروش بازیکنان با ارقامی ایده‌آل، بارسلونا برای اینکه مجاز به سرمایه‌گذاری یک درصد از رقم فروش‌هایش برای خرید شود، ابتدا باید حساب‌های مالی‌اش را تراز کند. یکی از راه‌هایی که لاپورتا باید انجام دهد اما اجرایی شدن‌ آن مشخص نیست، مذاکره مجدد با شرکت تولید لوازم و پوشاک ورزشی نایکی برای عقد قراردادی جدید است.

تنش در بین اعضای هیئت مدیره بارسلونا در پی تغییر نظر ژاوی

رئیس کاتالان‌ها در نشست مطبوعاتی اعلام خبر ماندن ژاوی، گفت: ما می‌خواهم بهترین قرارداد بازار را داشته باشیم». تنها در صورتی که این اتفاق یا نظیر آن رخ دهد که منجر به تراز شدن حساب‌های مالی باشگاه شود، بارسلونا مشمول قانون «یک در ازای یک» لالیگا برای خرید بازیکن خواهد شد. آخرین قرارداد نایکی و بارسلونا سال 2018 بسته شد و این قرارداد تا سال 2028 اعتبار دارد. گفته می‌شد که به موجب این قرارداد بارسلونا سالانه 105 میلیون یورو درآمد خواهد داشت که البته در اواخر سال گذشته برخی منابع خبری اعلام کردند این رقم 85 میلیون یورو است. با این اوصاف لاپورتا امیدوار است که بتواند شرکت آمریکایی را متقاعد کند در فاصله 4 سال مانده به پایان قرارداد فی‌مابین، قراردادی جدید با کاتالان‌ها امضا کند.

ژاوی در شرایطی که به وعده‌های لاپورتا دل بسته است که به نظر می‌رسد فاصله زیادی تا تحقق آنها وجود دارد. بارسلونا نقشه راه برای اجرای پروژه برنده‌اش را دارد اما اینکه آیا این نقشه تا آغاز اردوهای پیش فصل و شروع مجدد ژاوی و شاگردان برای فصل بعد، منجر به تحقق وعده‌های لاپورتا شود مشخص نیست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بودجه ۱۰۰ میلیون یورویی اینتر برای خرید بازیکنان جدید در تابستان
  • وعده لاپورتا به ژاوی پس از موافقتش با ماندن در بارسلونا
  • لیگ ملت‌ها: اعلام لیست پدیده جدید والیبال دنیا
  • لیگ ملت‌ها: لیست رقیب ایران با حضور فوق‌ستاره
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • والیبال ایران و یک درد قدیمی؛ پشت کردن به تیم ملی برای قراردادهای میلیاردی!
  • خودکفایی درتولید بذرگندم درسیستان وبلوچستان،اولویت جهادکشاورزی
  • نام کدام بازیکنان از تیم ملی والیبال خط خورد؟
  • کدام بازیکنان از تیم ملی والیبال جدا شدند؟
  • ستاره پرسپولیس ایجنت ماشاریپوف نمی‌شود!