Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان – باشگاه استقلال به دنبال پخش کلیپی در فضای مجازی که در آن محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع پرسپولیس به استقلال توهین کرده بود، از این بازیکن به مراجع قضایی شکایت کرد.

اگر چه قرار بود این شکایت در کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال پیگیری شود، اما این اتفاق نیفتاد و باشگاه استقلال پرونده را به مراجع قضایی بیرون از فوتبال برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کنعانی‌زادگان که باید راهی لیگ قطر شود، با شکایت استقلال دچار دردسر جدیدی شده و حتی ممکن است ممنوع الخروج شود. باشگاه استقلال ابتدای فصل برای گرفتن مجوز حرفه‌ای دنبال رضایت از طلبکاران بود. یکی از این طلبکاران مدافع پرسپولیس بود که یک فصل در استقلال حضور داشت.

کنعانی‌زادگان در آن مقطع گفته بود تخفیف نمی‌دهد و استقلال مجبور شد کل پولش را بدهد. شاید اقدام استقلال برای انتقام از رفتار مدافع پرسپولیس باشد، بازیکنی که طی یک فصل حضور در استقلال به دلیل آسیب دیدگی خانه نشین بود. بیشتر بخوانید: ماجرای ناراحتی باقری در جشن قهرمانی پرسپولیس

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال محمدحسین کنعانی زادگان پرسپولیس کنعانی زادگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۶۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اورونوف، مهمترین اسلحه اوسمار برای انتقام

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس عصر جمعه، 7 اردیبهشت ماه، حدودا بعد از 50 روز از شکست در اراک دوباره در این شهر مقابل تیم آلومینیوم قرار خواهد گرفت.

اوسمار لوس ویرا، سرمربی برزیلی پرسپولیس، در نخستین گام سرمربیگری خود در این تیم مقابل آلومینیوم اراک شکست تلخی را متحمل شد تا فشار روی او و مدیرانی که انتخابش کرده بودند بیشتر شود.

ویرا در آن مسابقه از همان بازیکنان نیم فصل نخست استفاده کرد، چرا که خریدهای زمستانی تیمش یا هنوز مجوز بازی نداشتند یا اصلا به پرسپولیس نیامده بودند. مهمترین اسلحه تهاجمی او در بازی عصر جمعه اما می‌تواند اوستون اورونوف تکنیکی باشد که در بازی پنجاه روز قبل دو تیم حضور نداشت اما حالا اوسمار با تکیه بر توانمندی‌های او به گرفتن انتقام شکست لیگ در جام حذفی فکر کند.

اورونوف ستاره‌ای که خیلی خیلی کم حرف می‌زند و تنها ارتباط بسیار کمی با حنانوف و گولسیانی با زبان روسی دارد  به قول اوسمار همه حرف‌هایش را با توپ می‌زند و می‌تواند با حرکات تکنیکی ویرانگرش چالش بزرگی برای مدافع راست آلومینیوم اراک و خط دفاعی این تیم به وجود بیاورد.

بازیکن شماره 70 پرسپولیس بعد از گلزنی در سیرجان مقابل ملوان و صنعت نفت کاری از پیش نبرد تا مشخص شود حریفان پرسپولیس خیلی خوب آنالیزش کرده‌اند و باید دید مجتبی حسینی برای مهار او در اراک چه فکری خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • خریدهای زمستانی پرسپولیس برای انتقام در اراک
  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • شکایت جدید از باشگاه پورتو؛ پای مهدی طارمی در میان است!
  • محک پرسپولیس و سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو/ تراکتور به دنبال انتقام
  • آلومینیوم - پرسپولیس؛ زمانی برای انتقام!
  • فرصت ویژه اوسمار برای انتقام از گربه سیاه پرسپولیس
  • پرسپولیس به دنبال انتقام از گربه سیاه!
  • فرصت ویژه برای گرفتن دو انتقام «اوسمار» از گربه سیاه پرسپولیس
  • جام حذفی| پرسپولیس به دنبال انتقام از گربه سیاه در اراک
  • اورونوف، مهمترین اسلحه اوسمار برای انتقام