Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-07@09:33:11 GMT

آنچه با مردم گفتیم برخلاف واقعیت نبود +فیلم

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۸۶۶۱۵

آنچه با مردم گفتیم برخلاف واقعیت نبود +فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز یکشنبه در آخرین جلسه هیات دولت دوازدهم، گفت: در گذشته با مردم صحبت و اعلام کردیم چیزی برخلاف واقعیت نبوده است و آنچه واقعیت بود را به مردم گفتیم. البته بخشی از واقعیت را به مردم نگفتیم و از نظر من نمی‌شد آن‌ها را بیان کنیم به دلیل اینکه من آن‌ها را مفید نمی‌دانستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس‌جمهوری افزود: یک هدف بسیار بلندی که همه باید دنبال کنیم وحدت ملی است. می‌ترسیدم این دُُُرّ گرانبها صدمه ببیند. به همین دلیل بسیاری از مسائل را به جان خریدیم و خیلی از اشکالات را پاسخ ندادیم برای اینکه انسجام ملی و وحدت ملی در کشور ما حفظ شود.

روحانی ادامه داد: مردم ما به خوبی آگاهی دارند که شرایط این دولت در چهار سال نخست با چهار سال دوم یکسان نبود. در چهار سال اول از لحاظ داخلی، بین المللی و سرمایه اجتماعی و امید مردم به آینده شرایط بهتری داشتیم. در چهار سال دوم کمی متفاوت بود. به هر حال در چهار سال اول در دوران تعامل با جهان بودیم و به خودمان کاملاً اطمینان داشتیم که حریف قدرت‌های بزرگ در مذاکره هستیم.

وی بیان کرد: حتی یک در میلیون تردید نداشتم که در مذاکره با جهان شکست نمی‌خوریم و شکست نخوردیم باز هم اگر مذاکره‌ای بود شکست نمی‌خوریم. آنقدر دیپلمات‌ها و حقوقدان‌های قوی و توانمند در خط مقدم داریم که دیدیم که در مقاطع بسیار حساس به پیروزی رسیدیم.

رییس جمهوری تصریح کرد: وقتی در تعامل و در مذاکره با یک یا چند قدرت یا با جهان هستیم آنچه را که پیروزی می‌نامیم نهایت امر است. ممکن است جایی شکست و جای دیگری پیروزی باشد، اما وقتی پیروزی ما ۹۰ و شکست ما ۲۰ بود تفاضل ما می‌شود ۷۰، بنابراین می‌گوییم پیروز هستیم و پیروز هم بودیم.

روحانی گفت: آثار آن این پیروزی را هم مشاهده کردید. پیروز یا شکست تنها به گفتن نیست، که کسی بگوید، بلکه علائم و شاخص دارد. اگر بعد از مذاکره در ۲۳ تیر ۹۴ دیدید که تورم کاهش یافته، رشد اقتصادی و اشتغال و سرمایه‌گذاری بالا رفته و صادرات بیشتر از واردات بود و در ده‌ها شاخص دیگر پیروز شدیم.

رییس‌جمهوری افزود: ما که مذاکره نکردیم فقط در سیاست پیروز شویم البته در سیاست هم پیروز شدیم در اقتصاد آثارش را دیدیم البته آرزوی ما این بود.   همچنین در پایان جلسه هیات دولت عکس یادگاری را ثبت کردند.   تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: روحانی دولت اخرین جلسه چهار سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۶۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار فاجعه بار: کاش ستاره بارسا برنمی‌گشت!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و چهارم لالیگا روبروی خیرونا به میدان رفت و با نتیجه باورنکردنی و عجیب 2-4 شکست خورد تا قهرمانی رئال مادرید در مسابقات این فصل مسجل شده باشد.

چهار گلی که بارسلونا در این بازی دریافت کرد باعث شد که تعداد گل‌هایی که این تیم در چهار دیدار اخیرش از حریفان خورده به ۱۳ گل برسد که آمار بسیار ناامید کننده و ضعیفی برای این تیم و خط دفاعی و دروازه‌بان آنها به حساب می‌آید.

تراشتگن در این فصل به دلیل مصدومیتی که در اردوی تیم ملی آلمان گریبانگیرش شد چند ماهی از میادین دور بود و هواداران بارسا امیدوار بودند که بازگشتش به ترکیب این تیم بتواند به آنها در کسب نتایج بهتر کمک کند اما شرایط به شکل دیگری پیش رفته است.

بسیاری از هواداران این تیم و همچنین کارشناسان پس از بازی شب گذشته انتقادهایی را از این ستاره آلمانی مطرح کردند. این در حالی است که عملکرد و مدافعان بسیاری هم دارد و تعداد زیادی معتقد هستند که حضور او باعث شد که دروازه بارسا بیشتر از چهار بار باز نشود و در واقع اشتباهات تیمی و خط دفاعی بارسا بود که باعث شد آنها شکست سنگینی را تجربه کنند.

دیگر خبرها

  • شگفتی‌سازی نوشاد عالمیان با پیروزی مقابل نفر چهارم رنکینگ جهان
  • دروسی: مقابل یووه خوب بازی کردیم/ مصدومیت دیبالا جدی نیست
  • یک رهبر ارشد حماس: پیروزی نزدیک است
  • دستمزد نجومی سعید آقاخانی ؛ شایعه یا واقعیت
  • طبیعت ۷۴ - ۶۸ ذوب آهن/ شاگردان حاتمی در یک قدمی فینال قرار گرفتند
  • دستمزد نجومی سعید آقاخانی واقعیت دارد؟
  • رئیسی: آنچه دولت را در دل مردم جای می‌دهد، صداقت است
  • اسرائیل از مقاومت فلسطینیان خسته شده است/جنبش دانشجویی شکل گرفته،برخلاف تصور صهیونیسم جهانی است
  • آمار فاجعه بار: کاش ستاره بارسا برنمی‌گشت!
  • مذاکره با بازیگران «عشق» ادامه دارد / نگارش فیلمنامه بر اساس واقعیت‌های اجتماعی