Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، جهانگیر شهبازی، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان کوثر گفت: با هوشیاری عوامل انتظامی شهرستان کوثر و همکاری یگان حفاظت میراث‌فرهنگی شهرستان، حفاران غیرمجاز میراث‌فرهنگی دستگیر شدند.

او ادامه داد: این افراد که اقدام به حفاری غیرمجاز در یکی از روستا‌های بخش فیروز شهرستان کوثر کرده‌اند، دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند تا نسبت به تخلفات آن‌ها رسیدگی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان کوثر افزود: با توجه به همکاری نزدیک و تعامل مناسبی که بین این اداره با عوامل انتظامی در سطح شهرستان وجود دارد، اجازه هیچ‌گونه اقدام غیرقانونی به غارتگران مواریث فرهنگی شهرستان داده نخواهد شد که انتظار می‌رود مردم نیز در این زمینه همکاری و مشارکت لازم را داشته و در صورت مشاهده موارد مبنی بر حفاری میراث‌فرهنگی، آن را گزارش دهند.

شهبازی با قدردانی از فرماندهی انتظامی شهرستان به ویژه عوامل انتظامی بخش فیروز بیان کرد: با تقویت همکاری با نیروی انتظامی و جلب مشارکت مردمی تلاش می‌کنیم تا از آثار باستانی و تاریخی شهرستان حفاظت کنیم.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دستگیری متخلفان حفاران غیر مجاز میراث فرهنگی آثار باستانی میراث فرهنگی شهرستان کوثر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۶۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حفاران تونل در کوه برای کشف عتیقه در عجب شیر دستگیر شدند

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عجب شیر استان آذربایجان شرقی از دستگیری حفاران تونل در کوه برای کشف عتیقه خبر داد.

به گزارش مشرق، ۳ متهم که به قصد به دست آوردن اشیای عتیقه در دامنه کوه واقع در روستای دیزج از توابع عجب شیر استان آذربایجان شرقی تونلی حفر کرده بودند دستگیر و بازداشت شدند.

محمد زمانی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عجب شیر با اعلام این خبر گفت: پس از اطلاع از حفاری غیرمجاز صورت گرفته، عوامل انتظامی در محل حضور یافتند و متهمین با رویت مأمورین متواری شده بودند که آلات حفاری و یک قبضه کلت کمری از محل کشف شد.

وی افزود: در ادامه با بررسی‌های فنی انتظامی و دستور قضایی، مخفیگاه متهمین شناسایی و بازداشت شدند.

دیگر خبرها

  • همکاری گروه بین المللی ایسکارسا در مرمت بنا‌های تاریخی نطنز با میراث فرهنگی
  • همکاری گروه بین المللی ایسکارسا با میراث فرهنگی در مرمت بنا‌های تاریخی نطنز
  • دستگیری عاملین نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پل قویون ارومیه
  • دستگیری حفاران غیرمجاز در شهرستان سنندج
  • دستگیری باند حفاران غیرمجاز حریم قلعه تاریخی هزاره اول پیش از میلاد
  • انهدام باند حفاران غیرمجاز در ارومیه
  • حفاران تونل در کوه برای کشف عتیقه در عجب شیر دستگیر شدند
  • حفاران غیرمجاز در شهرستان سنندج دستگیر شدند
  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا