Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس زارع مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: واکسیناسیون خبرنگاران عضو خانه مطبوعات، خبرگزار‌های رسمی و خبرنگارانی که نامشان در سامانه جامع مطبوعات به عنوان خبرنگار ثبت شده است از امروز در سراسر استان آغاز شده است.

او با بیان اینکه بر اساس برنامه ریزی با دانشگاه‌های علوم پزشکی استان حدود هزار خبرنگار مازندرانی دوز اول واکسن کرونا را دریافت می‌کنند، افزود: خبرنگاران واجد شرایط با در دست داشتن کارت ملی و خبرنگاری به نزدیک‌ترین مرکز بهداشت محل سکونت خود مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران افزود: نوبت بعدی دریافت واکسن کرونا مطابق دستور العمل‌های وزارت بهداشت خواهد بود که در هنگام تزریق به خبرنگاران اطلاع داده می‌شود.

عباس زارع ادامه داد: واکسن خبرنگاران استان تامین شده است و نگرانی در خصوص کمبود یا تاخیر در واکسیناسیون این افراد وجود ندارد.

او با بیان اینکه بر اساس اعلام وزارت فرهنگ و ارشاد ۲۳ هزار خبرنگار در سراسر کشور واکسینه می‌شود، افزود: سهمیه‌ای که برای خبرنگاران مازندران در نظر گرفته شده است مناسب و مطلوب است.

انتهای پیام / ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واکسن کرونا واکسیناسیون کرونا واکسیناسیون خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۶۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسیناسیون کودکان هرمزگان علیه بیماری پُنوموکوک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز خلیج فارس، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: با ورود این ۲ واکسن مهم به برنامه واکسیناسیون، از عفونت‌های مختلف تنفسی و گوارشی در نوزادان جلوگیری می‌شود.

پنوموکوک یکی از مهم‌ترین باکتری‌های بیماری‌زا در انسان است که عامل اصلی بیماری پنومونی (سینه پهلو) شناخته می‌شود، روتاویروس نیز یک ویروس بسیار مسری است که موجب اسهال در کودکان می‌شود.

دکتر عبدالجبار ذاکری افزود: واکسن روتاویروس در سنین دو، چهار و۶ ماهگی و همچنین واکسن پُنوموکوک در سنین دو، چهار و ۱۲ ماهگی به کودکان تزریق می‌شود.

بیشتر بخوانید؛ اجرای طرح واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال در هرمزگان

باکتری پنوموکوک می‌تواند عفونت‌های دیگری مانند سینوزیت، اوتیت (عفونت گوش میانی)، باکتریمی، سپسیس، مننژیت، استئومیلیت، آرتریت سپتیک، اندوکاردیت، پریتونیت، پریکاردیت، سلولیت و آبسه‌های مغزی را نیز ایجاد کند.

دیگر خبرها

  • پایان واکسیناسیون طیور لرستان علیه بیماری نیوکاسل
  • آغاز نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ در مازندران
  • آغاز ماراتن علمی ۳۸ هزار داوطلب آزمون سراسری در مازندران
  • فواید و مضرات باران ۴۸ ساعته مازندرانی‌ها
  • حمایت ۲۲۰ ایرانی خارج از کشور از ایتام مازندرانی
  • وضعیت ویتامین دی مازندرانی ها رو به بهبود است
  • آغاز آزمون سراسری از فردا
  • واکسیناسیون بیش از ۲۴۷ هزار رأس دام در زنجان
  • استقبال مازندرانی ها از طرح « نور» مطلوب است/ دستگیری تعداد اندک
  • واکسیناسیون کودکان هرمزگان علیه بیماری پُنوموکوک