Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@17:28:59 GMT

دستگیری ۵۵ سارق در خرم‌آباد

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۸۷۱۵۲

دستگیری ۵۵ سارق در خرم‌آباد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، سرهنگ عباس دولتشاهی اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت، موضوع به صورت ویژه به منظور شناسایی سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: پس از یک هفته تلاش شبانه روزی و اقدامات پلیسی ماموران انتظامی این شهرستان موفق به شناسایی ۵۵ نفر سارق شده که پس از هماهنگی با مقام قضایی همگی دستگیر و به مقرهای انتظامی منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی خرم‌آباد گفت: پس از انجام تحقیقات سارقان به 118 فقره انواع سرقت اعتراف، از سارقان مقادیری اموال مسروقه کشف، تعدای از مالباختگان شناسایی و افراد دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

وی خاطرنشان کرد: در همه امور پیشگیری از وقوع جرم مطمئن تر، سهل تر و ارزان تر است پس می‌طلبد شهروندان ضمن رعایت کلیه اصول خود مراقبتی در بحث پیشگیری از وقوع سرقت ها با نصب تجهیزات ایمنی اعم از دوربین‌های مداربسته، دزدگیر و سایر تجهیزات ایمنی از وقوع سرقت پیشگیری کنند.

دولتشاهی هوشیاری مردم در برابر مجرمان را مهم دانست و از شهروندان خواست به محض مشاهده هرگونه موراد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

‏انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دستگیری سارق سرقت شناسایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۷۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، سرهنگ "کیومرث کشوری" گفت: بدنبال وقوع چند فقره سرقت احشام در برخی مناطق حاشیه این شهرستان، مراتب شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

ماموران آگاهی با رصد فنی و استفاده از منابع اطلاعاتی خود توانستند ۲ سارق حرفه‌ای را در این زمینه شناسایی و طی عملیاتی آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی آبادان از اعتراف متهمان به ۴۲ فقره سرقت؛ شامل ۱۰ فقره احشام، ۱۵ فقره منزل، ۱۲ فقره سیم برق، ۳ فقره موبایل و دو فقره موتور سیکلت خبر داد و افزود: یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی نیز از سارقان کشف و ضبط شد.

کشوری با اشاره به سوابق متهمان دستگیر شده گفت: متهمان دستگیر شده به دلیل جرائم متعدد از جمله سرقت مسلحانه احشام در برخی شهرستان‌های سطح استان، سرقت منزل، کابل برق در آبادان و همچنین مشارکت در قتل تحت تعقیب کیفری بودند.

۴ نفر از مالباختگان احشام شناسایی و علیه متهمان دستگیر شده پرونده قضایی تشکیل و به دادسرا معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق گاردریل‌های جاده‌ای در شیروان
  • ۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند
  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان
  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • دستگیری سارق خودرو در کمتر از ۲۴ ساعت
  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد
  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بهار
  • دستگیری سارق، نوجوانان کرمانی را خوشحال کرد
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت