Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان بابل، علی رحیمیان رئیس شورای بخش بابل‌کنار طی گفت‌وگویی اظهار کرد: از سال ۱۳۷۷ انجیل‌سی برای دفن زباله‌های شهرستان در نظر گرفته شد، ️از همان زمان وعده‌هایی برای تامین آب مردم منطقه داده شد که متاسفانه انجام نشد و بسیاری از مردم همچنان از آب آلوده استفاده می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ️موضوع مهم بخش بابل‌کنار موضوع زیست محیطی است، افزود:️ مسیر تردد ماشین‌های حمل زباله که از داخل روستا صورت می‌گیرد همچنان مورد اعتراض مردم است، در ️جلسه‌ای در دفتر امام‌جمعه بابل‌کنار با حضور دو نماینده فعلی شهرستان و مسؤولان بخش برگزار شد، قرار شد مسیر دسترسی به انجیل‌سی آسفالت شود.

رحیمیان ادامه داد: حتی در جلسه‌ای دیگر در ایام ماه مبارک رمضان با حضور فرماندار، شهردار بابل، معاون عمرانی فرمانداری و ریاست شورای بابل و رئیس دفتر سردار سعادتی در فرمانداری بابل برگزار شد و مقرر شد تا یک هفته بعد جلسه‌ای با حضور نماینده سازمان بازرسی و همین جمع تشکیل شده و تصمیماتی برای این مسیر تردد اتخاذ شود، که متاسفانه از آن تاریخ هنوز این جلسه برگزار نشد.

رئیس شورای بخش بابل‌کنار گفت: ️اخیراً به ما اعلام کردند که برگزاری این جلسه به تشکیل شورا و شهردار جدید شهر بابل موکول می‌شود، این برای ما جای سؤال است که آیا قرار است فردی را در آینده قهرمان این پروژه معرفی کنند که موکول به شورای جدید می‌کنند؟ ️چه ضرورتی دارد که خدمات‌دهی به مردم را به اتفاقات آینده موکول کنیم، ️مگر اتفاقات اخیر خوزستان نتیجه کم‌کاری مسؤولان سابق آن استان نبود که منتج به نارضایتی فعلی مردم شد.

این مسؤول بیان کرد: ️برای مردم روستاهای بابل‌کنار، مردم درازکلا و مسیر تردد انجیل‌سی که با رضایت خودشان از زمین‌های میلیونی و میلیاردی خود عقب‌نشینی داشتند آیا سزاوار یک آسفالت نیستند، ️چرا باید مسؤولان مربوطه جلسات خود را با دست به دست کردن موکول به آینده کنند، ️امیدوارم که این اتفاق در همین روزها و در همین دوره شورا اتفاق افتاده و به نام شخص خاصی در آینده سند نزنند.

وی با بیان اینکه اتمام پروژه تعریض محور بابل‌کنار به شیرگاه که از مدت‌ها قبل شروع شده از خواسته‌های به‌حق مردم این منطقه است، گفت: بهره‌مندی همه روستاهای بخش بابل‌کنار و شهر مرزی‌کلا از آب تصفیه‌خانه تصفیه‌خانه شهرهای گروه الف نیز از دیگر خواسته‌های مردم بخش است.

کریمیان اضافه‌ کرد: این آبی که هزینه‌های زیاد مالی و جانی برای مردم بابل‌کنار داشت برای شهرهای بابلسر، فریدون‌کنار و بهنمیر منتقل می‌شود ولی مردم بابل‌کنار همچنان آب مصرفی خود را از چاه‌ها تامین می‌کنند و این جای گلایه دارد.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/غ

منبع: فارس

کلیدواژه: بابل آب روستا علی رحیمیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۷۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین آب آشامیدنی قشم با یارانه میلیاری/ صرفه‌جویی کنید

مدیرعامل شرکت آب، برق و تاسیسات سازمان منطقه آزاد قشم با تاکید بر صرفه‌جویی در مصرف آب، گفت: تولید آب شرب در این جزیره توسط دستگاه‌های آب‌شیرین‌کن است که هزینه‌های میلیاردی به دنبال دارد. - اخبار استانها -

شهرام داوری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در قشم اظهار داشت: در حال حاضر برای تولید هر مترمکعب آب در جزیره قشم باید 25 هزار تومان پرداخت کرد که 17 هزار تومان آن توسط سازمان منطقه آزاد قشم پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه در این شرایط تولید آب بسیار گران است و باید در مصرف آن صرفه‌جویی کرد، تصریح کرد: برای تامین آب شرب جزیره، سازمان منطقه آزاد قشم رقمی در حدود 224 میلیارد تومان یارانه پرداخت می‌کند.

مدیرعامل شرکت آب، برق و تاسیسات سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به طرحهای آبرسانی اجرا شده در جهت افزایش تولید آب در قشم، خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال میزان تولید آب در این منطقه از 23 به 27 هزار مترمکعب افزایش یافته است.

داوری قدیمی بودن لوله‌های انتقال آب در برخی از مناطق قشم به ویژه در بافت قدیم را از جمله مشکلات حال حاضر آبرسانی در این جزیره عنوان کرد و گفت: نوسازی این خطوط انتقال از برنامه‌های مهم این شرکت است که امیدواریم بتوانیم در سالجاری بخش قابل توجهی از آن را انجام دهیم.

انتهای پیام/7558

دیگر خبرها

  • بروکراسی فلج‌کننده اداری مانع ورود تولیدکنندگان به اقتصاد می‌شود
  • مسؤولان پیگیر رفع بیکاری و مشکلات معیشتی مردم باشند
  • تعلل کویرتایر در تحویل فروش های اینترنتی
  • صدور رای برای بیش از ۹۵ درصد از پرونده‌های تخلف طرح شده در تعزیرات گلستان
  • تأمین آب آشامیدنی قشم با یارانه میلیاری/ صرفه‌جویی کنید
  • ما مسؤولان قضائی گاهی ناچاریم از یک امر مباح هم اجتناب کنیم
  • زمین احداث پارکینگ وسایل نقلیه سنگین در کرمانشاه تامین شد
  • معاون وزیر ارتباطات : شبکه اپراتور مدعی نارضایتی مردم از کیفیت شبکه به دلیل استفاده از مودم بومی قابل بررسی است
  • طرح تشدید کنترل کیفی آب آشامیدنی اهواز عملیاتی می‌شود
  • زون‌بندی شبکه آبرسانی شهرکرد در راستای توزیع عادلانه آب