Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار احمد طاهری در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان در تشریح این خبر اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشراف اطلاعاتی خود به سرنخ هایی دست یافتند که نشان می داد اعضای یک باند مسلح و سازمان یافته قاچاق مواد افیونی قصد انتقال محموله بزرگ مواد مخدر از شهرستان "خاش" به  "ایرانشهر" و سپس قاچاق آن به نقاط مرکزی کشور را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در همین رابطه عصر روز گذشته جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان های "خاش و ایرانشهر" با پشتبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در قالب چند تیم عملیاتی به رصد و کنترل مسیر تردد قاچاقچیان پرداخته و سرانجام اعضای این باند مسلح را که با 3 دستگاه خودروی پژو 405 در حال جا به جایی محموله مواد مخدر، حوالی روستای "سرجوب" ایرانشهر  بودند شناسایی و به آنها دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ با مشاهده عوامل انتظامی بدون توجه به اخطارهای صادره، به سمت مأموران انتظامی تیراندازی و درگیری مسلحانه آغاز شد.

سردار طاهری بیان داشت: در این درگیری مسلحانه که حدود یک ساعت ادامه داشت بر اثر آتش پر حجم تکاوران پلیس، یک نفر از سوداگران مرگ به هلاکت رسید و 3 قاچاقچی دیگر نیز دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: ماموران در بازرسی از خودروهای توقیفی از قاچاقچیان و همچنین پاکسازی منطقه، یک تن و 2 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را به همراه یک قبضه سلاح کلاش با 31 عدد فشنگ جنگی و یک دستگاه بی سیم دستی کشف کردند.

سردار طاهری با اشاره به معرفی متهمان پرونده به مراجع قضائی خاطرنشان کرد: مأموران نیروی انتظامی استان در گلوگاه ها و ورودی های قاچاق مواد افیونی حضوری فعال دارند و در راه مبارزه با این پدیده شوم و خانمان سوز از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

انتهای پیام/3139

منبع: فارس

کلیدواژه: مواد مخدر مرگ دستگیری سیستان و بلوچستان مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۷۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی حسن‌زاده عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خلیل آباد در پی انجام اقدامات اطلاعاتی از انتقال مقادیر قابل توجهی مواد مخدر به یکی از شهرستان‌های استان مطلع شده و پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان خلیل آباد افزود: مأموران انتظامی با انجام تحقیقات میدانی یک دستگاه خودروی سواری پژو حامل مواد مخدر را در این زمینه در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان خلیل آباد شناسایی و متوقف کردند.

وی تصریح کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در بازرسی از خودرو مورد نظر ۸ کیلو و۶۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف و در این زمینه ۳ متهم را پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی کردند.

حسن زاده بیان کرد: مبارزه با قاچاق مواد مخدر یکی از اولویت‌های اصلی کاری پلیس است لذا از شهروندان می‌خواهیم در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک سبزپوشان عرصه نظم و امنیت را در اجرای وظایف خود یاری کنند.

کد خبر 6088726

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان
  • ۴۷ قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم
  • دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • ۴۷ خرده‌فروش و قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز