Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: تحول در اخلاق و رفتار و مهارت های فردی و مدیریتی و استمرار این تحول رمز موفقیت کارکنان نیروی انتظامی بویژه کلانتری‌ها است و تحقق آن منجر به حفظ شان و منزلت سازمان و همچنین مردم می‌شود.

به گزارش برنا؛ سردار قاسم رضایی، جانشین فرمانده نیروی انتظامی در جمع رئیس و مدیران پلیس پیشگیری ناجا به اهمیت آموزش از بدو استخدام تا سطوح عالی مدیریتی اشاره کرد و گفت: دوره‌های آموزشی و مدیریتی برای کلانتران که لجمن ارتباط با مردم هستند بایستی در دو بخش متفاوت «کلانتر» و «کلانتری» آموزش داده شود تا بینش، مهارت و دانش کارکنان کلانتری ارتقاء پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: پلیس پیشگیری در مجموعه نیروی انتظامی نقش محوری در تامین نظم و امنیت عمومی به عهده دارد از این رو شایسته حمایت و پشتیبانی است.

رضایی با اشاره با جایگاه ارزشمند ولایت فقیه در عزت بخشی به ایران اسلامی گفت: مقام معظم رهبری با درایت، آگاهی، اشرافیت و مدیریت الهی مثال زدنی توانسته همه فتنه ها و آشوب هایی که توسط دشمنان و معاندان و استکبار جهانی طرح ریزی می شود خنثی کند، از این رو این پیروزی مستمر و همیشگی برای مردم ایران عزت و سربلندی به ارمغان آورده است.

او با تاکید بر اینکه باید ایمان، اعتقاد، اتحاد و همبستگی خود را بیش از هر زمان دیگری تقویت کنیم،  افزود: تئوریسین‌های خارجی معتقد هستند که مردم ایران اسلامی به واسطه برخورداری از دو قوه «اعتقاد به نهضت عاشورا و برخورداری از روحیه شهادت طلبی» و «امیدواری به ظهور منجی» و وجود ولی فقیه توانمند و شکست ناپذیر شده اند از این رو به دنبال فتنه هایی هستند که ایمان مردم را ضعیف و رابطه و انسجام بین ولی فقیه و مردم را خدشه دار نمایند.

جانشین فرمانده ناجا گفت: امروز نیروهای مسلح خاصه نیروی انتظامی به سربازی ولی فقیه زمان افتخار می کنند از این رو هر روز بالنده تر و پویاتر و مورد وثوق معظم له و مردم هستیم، دلیل این امر هم مورد خطاب قرار گرفتن نیروی انتظامی به القابی همچون «مجاهد فی سبیل الله»، «مقتدر و مهربان»، «مظهر اقتدار کشور» توسط فرمانده معظم کل قوا است.

سردار رضایی به ماموریت های گسترده و متنوع پلیس پیشگیری در انتظام بخشی اشاره کرد و گفت: پلیس پیشگیری در مجموعه نیروی انتظامی نقش محوری در تامین نظم و امنیت عمومی بر عهده دارد لذا شایسته حمایت و پشتیبانی است.

او با ابراز رضایت از عملکرد پلیس پیشگیری تصریح کرد: پلیس پیشگیری از جایگاه خاصی در نیروی انتظامی برخوردار است و خوشبختانه مدیران، فرماندهان و کارکنان این پلیس در سراسر کشور کارکنانی لایق و مدیرانی موفق در اجرای ماموریت هستند که شایسته تقدیر می باشند.

جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه کلانتری ها و پاسگاه ها اولین نقطه تماس مردم با پلیس هستند ادامه داد: کارکنان کلانتری با ایمان و اعتقاد راسخ و با عمل به احکام و اخلاق اسلامی به مانند پلیس شایسته انقلاب اسلامی و پلیس در تراز اسلامی رفتار می کنند که این امر برای نیروی انتظامی افتخار آفرین است.

او برخورداری فرماندهان و کارکنان پلیس از روحیه مودت و دوستی، بخشندگی، مثبت گرایی، حسن خلق، مهارت های فردی و مدیریتی را وجه تمایز پلیس ایران اسلامی با پلیس قبل از انقلاب و سایر کشورهای خارجی عنوان کرد و گفت: چنانچه رفتار فرماندهان با کارکنان و با یکدیگر در مجموعه های انتظامی از چارچوب تعریف شده برخوردار باشد مطمئنا رفتار، گفتار و معاشرت کارکنان با مردم نیز در تراز انقلاب اسلامی خواهد بود.

رضایی با تاکید بر لزوم فرهنگ سازی و مطالبه گری از سازمان ها برای توسعه یگان های حفاظت و تقویت مراکز انتظام پلیس پیشگیری ناجا تصریح کرد: پلیس یاران که به واسطه فعالیت های مراکز انتظام و موسسات خدمات حفاظتی و مراقبتی شکل گرفته اند در حکم نیروهای راهبردی برای نیروی انتظامی هستند زیرا با توسعه و تقویت این بخش، تسهیل گری لازم در ماموریت‌ها و اقدامات نیروی انتظامی و قوه قضائیه انجام خواهد شد و علاوه بر اینکه احساس امنیت و امنیت ارتقاء خواهد یافت پلیس فرصت بیشتری برای پرداختن به امور راهبردی خواهد یافت.

جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه نیروی انتظامی به واسطه اختیار قانونی موظف به راه اندازی یگان های حفاظت در سازمان های دولتی است تا با بهره گیری از تجارب ارزشمند انتظامی حوادث را خنثی و مدیریت کنند، گفت: به واسطه اهمیت امنیت عمومی، راه اندازی یگان های حفاظت در سایر دستگاه های دولتی را از طریق پلیس پیشگیری مطالبه و پیگیری خواهیم کرد.

سردار رضایی با اشاره به عملکرد درخشان نیروی انتظامی و همچنین مجاهدت کارکنان در تعطیلات اخیر و مناسبت های مذهبی برای تامین امنیت و نظم عمومی خاطرنشان کرد: کارکنان نیروی انتظامی به واسطه تلاش شبانه روزی، بدون چشم داشت، خیرخواهانه و با همراهی مردم توانستند کارنامه عملکرد خوبی را ثبت کند از این رو به همه همکارانم خداقوت می‌گویم و قدردان همراهی خانواده کارکنان هستم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نیروی انتظامی نظم و امنیت ولایت فقیه ایران اسلامی مقام معظم رهبری فتنه استکبار جهانی مردم ایران ایران عاشورا ولی فقیه نیروهای مسلح سربازی اخلاق انقلاب اسلامی انقلاب فرهنگ سازی قوه قضائیه دستگاه های دولتی تعطیلات تامین امنیت خانواده ناجا کلانتری ها رفتار کارکنان نیروی انتظامی جانشین فرمانده پلیس پیشگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۷۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی استان کرمانشاه گفت: تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور» توسط نیروی انتظامی در کرمانشاه برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام مهدی عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح نور توسط نیروی انتظامی که در راستای مطالبه عموم مردم و بانوان به منظور حفظ ارزش‌های اسلامی به ویژه عفاف و حجاب به اجرا درآمده است، گفت: مردم متدین کرمانشاه فردا جمعه ۷ اردیبهشت پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه درب مسجد جامع این شهرستان تجمع حمایتی از اجرای این طرح برپا خواهند کرد.

وی ضمن دعوت مردم متدین و غیور جهت شرکت در نماز عبادی سیاسی جمعه خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود مردم به ویژه بانوان شهرستان کرمانشاه به منظور دفاع از ارزش‌های دینی و حمایت از فرزندان سلحشور خود در نیروی انتظامی در این تجمع شرکت کرده و بر تداوم این طرح ضروری و اجرای قوانین واجب الهی تاکید کنند.

کد خبر 747893

دیگر خبرها

  • رادان: موضوع حجاب اصلا موضوع امنیتی نیست
  • سردار رادان: در طرح نور، رئیس جمهور از ما حمایت کرده است
  • طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»
  • اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می‌شود
  • تجلیل مردم اراک و ساوه از پلیس در اجرای طرح نور
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • سردار رادان با اشاره به طرح نور: در قلمرو انتظامی هیچ ماموریتی حساس تر از این ماموریت وجود ندارد/ 90 درصد تذکرگیرندگان رفتار و پوشش خود را اصلاح و با پلیس همکاری کرده‌اند/ پلیس در کنار طرح نور، از دیگر ماموریت‌های خود غافل نخواهد شد
  • اصلاح رفتار و پوشش ۹۰ درصد تذکر گیرندگان در طرح نور
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی