Web Analytics Made Easy - Statcounter

از قضات و کارکنان نمونه کشوری دادگستری مازندران طی مراسمی در روز میلاد باسعادت امام موسی کاظم (ع) با حضور رئیس کل دادگستری و معاونین قضایی این استان تجلیل به عمل آمد.

خبرگزاری میزان - طی مراسمی در روز میلاد باسعادت امام موسی کاظم (ع) با حضور رئیس کل دادگستری و معاونین قضایی استان مازندران، از قضات و کارکنان نمونه کشوری دادگستری مازندران تجلیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم از تلاش‌های آقایان مهدی درزی بازپرس دادسرای ساری وسید حسین لطیفی رئیس شعبه ۶ دادگاه تجدید نظر استان بعنوان قضات نمونه سال ۹۹ تقدیر شد.

همچنین از تلاش‌های آقایان محمدحسین رودبار (اداره کل)، مهدی غفوریان (بهشهر) محمدنیری پسند لنگرود (محمودآباد) و محمدیاسر صفری (فریدونکنار) کارمندان نمونه کشوری در سال ۱۳۹۹ که به پیشنهاد دادگستری استان مازندران و تأیید کمیته داوری کشوری انتخاب شده‌اند، با اهدای لوح، تقدیر به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: مراسم تقدیر از قضات و کارکنان نمونه دیوان عدالت اداری برگزار شد

انتهای پیام/

برچسب ها: دادگستری مازندران تقدیر از قضات

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری مازندران تقدیر از قضات دادگستری مازندران نمونه کشوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۷۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۷۵ دفتر خدمات الکترونیک قضائی در مازندران

رئیس کل دادگستری استان مازندران از فعالیت ۷۵ دفتر خدمات الکترونیک قضائی در این استان برای خدمت‌رسانی به مردم مطرح کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، عباس پوریانی، ظهر امروز_چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در افتتاح دفتر خدمات الکترونیک قضائی شهر زیرآب اظهار کرد: برای حل مشکلات مردم زیرآب و مطالبه و درخواست‌های مردم منطقه و برای رفاه حال ساکنان جهت دسترسی آسان‌تر و سریع‌تر به خدمات قضائی، باجه دفتر خدمات الکترونیک قضائی با همت و تلاش معاونت فناوری دادگستری استان در این شهر افتتاح شد.

وی افزود: دفاتر خدمات الکترونیک قضائی با محوریت تسهیل مراجعات عموم مردم به منظور جلوگیری از اتلاف زمان چند سالی است که تأسیس شده است.

رئیس کل دادگستری مازندران هدف از افتتاح این دفاتر را کاهش مراجعه به دستگاه قضائی و تسریع در رسیدگی دانست و بیان کرد: همچنین صرفه‌جویی در وقت، شفاف‌سازی فرایندهای رسیدگی، افرایش کارآمدی نظام قضائی کشور با افزایش نسبی سرعت، دقت و کیفیت، افزایش رضایت‌مندی مردم و استفاده شهروندان از فرصت‌های برابر با رفع موانع اداری است.

پوریانی گفت: با توجه به مطالبات مردمی و بررسی لزوم نیازمندی در منطقه، باجه‌ای از دفتر خدمات قضائی سوادکوه شمالی در شهر زیرآب به همت معاونت فناوری اطلاعات و برنامه‌ریزی دادگستری استان با تمام دسترسی‌های دفاتر خدمات افتتاح شد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۷۵ دفتر خدمات الکترونیک قضائی در استان مازندران در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند.

کد خبر 747555

دیگر خبرها

  • اعتصاب بی‌سابقه کارکنان فرودگاه‌های فرانسه/ صدها پرواز زمینگیر شدند
  • تقدیر از معلمان نمونه برتر استان مرکزی
  • رئیس دادگستری مازندران به متعرضین منابع طبیعی هشدار داد
  • برگزاری بیش از ۳۰۰ برنامه هفته کار و کارگر در مازندران
  • فعالیت ۷۵ دفتر خدمات الکترونیک قضائی در مازندران
  • البرز آماده بزرگداشت هفته معلم است/ تقدیر از معلمان نمونه
  • ۳۰۰ برنامه هفته کار و کارگر در مازندران اجرا می شود
  • گرامیداشت هفته کارگر در مازندران با ۳۰۰ برنامه
  • ۳۰۰ برنامه هفته کار وکارگر در مازندران اجرا می شود
  • ملاقات مردمی رییس کل دادگستری مازندران