Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار قزوین گفت: خدمات گازرسانی در استان قابل تقدیر است و امیدواریم با تکمیل طرحها جشن اتمام گازرسانی در همه مناطق روستایی را در دو سال آینده برگزار کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ هدایت الله جمالی پور روز یکشنبه در مراسم افتتاح گازرسانی به ۱۵ روستای الموت غربی اظهار کرد: امروز همه مدیران استان در مسیر خدمت به مردم هم رأی و همگام هستند و با کمک نمایندگان تلاش می کنیم روند خدمت شتاب گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: از تلاش خبرنگاران هم که در دو سال گذشته سنگ تمام گذاشتند تا خدمات انجام شده بخوبی منعکس و فضای استان آرام شود سپاسگزارم و بخشی از امید آفرینی را مدیون آنها می دانیم. 

استاندار قزوین بیان کرد: بدون تردید اختلاف، دعوا و تفرقه و مجادله همه زحمات را نابود می کند و همه باید صدای واحد خدمت به مردم سر دهیم تا فرصت ها از بین نرود.

گازرسانی به الموت ارزشمند است 

جمالی پور در ادامه گفت: ارائه خدمات زیربنایی به روستاها موجب رفع محرومیت و مهاجرت معکوس می شود و جا دارد از جناب بوشهری مدیرعامل شرکت گاز و پیمانکاران که با تلاش مجدانه بسرعت عملیات گازرسانی به ۱۵ روستای الموت غربی را علیرغم کوهستانی بودن منطقه انجام دادند و موجب خوشحالی مردم شدند تشکر کنیم. 

وی اضافه کرد: بزودی ۱۵ روستای دیگر این منطقه از تسهیلات گاز برخوردار می شوند و امیدواریم تا قبل از سال  ۱۴۰۲  جشن گازرسانی به همه مناطق استان را برگزار کنیم.

وی افزود: در منطقه طارم بدهکار مردم هستیم و در گازرسانی عقب ماندیم و امروز افزایش سرانه از ۱۸ میلیون تومان به ۲۵ میلیون تومان فرصت خوبی است تا از منابع در اختیار و محرومیت زدایی برای گاز رسانی تخصیص داده شود. 

طرح های آب و جاده در اولویت است

وی بیان کرد: امسال چند اولویت در کارهای عمرانی در اولویت قرار دارد و ما تامین راه، گاز، آب، بهداشت و درمان را در اولویت قرار دادیم و همه اعتبارات با این محور توزیع می شود. 

وی افزود: در استان هر چند اقدامات خوبی شده اما کارهای عقب مانده هم زیاد است که باید همت کنیم فعالیت ها بیشتر شود. 

وی افزود: بودجه قزوین در شان مردم استان و ظرفیت های موجود نیست و این بودجه برای اداره یک شهرستان هم کافی نبود که تلاش کردیم آن را افزایش دهیم. 

افزایش اعتبارات استان همچون فتح قله هیمالیا بود 

وی گفت: با افزایش ۴ برابری اعتبارات استان و تحقق ۱۲۰۰ میلیارد تومان گویا قله هیمالیا را فتح کرده ایم هر چند هنوز به وضعیت مطلوب نرسیده ایم اما نسبت به گذشته راضی کننده است.

استاندار قزوین تصریح کرد: تعیین تکلیف بیمارستان رحیمیان، افتتاح بخش سی تی اسکن بیمارستان آبیک و تسریع در آغاز عملیات بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی، آبگیری سد نهب و تسریع در ساخت سد بالاخانلو و الحاقیه بیمارستان شهید رجایی از کارهای انجام شده است. 

وی گفت: دو سال کار مداوم داشتیم ولی هنوز کار زیادی نکردیم ولی شب و روز تلاش می کنیم تا خدمت رسانی متوقف نشود. 

استاندار اظهارداشت: محدودیت اعتباری، ویروس کرونا ، فروش نرفتن نفت و تحریم ها موجب بروز چالش های جدی شد و در حالی که درآمدهای نفتی از   ۱۰۰ میلیارد دلار  به ۷ میلیارد رسید با مشکلات بیشتری روبرو شدیم.

وی گفت: در این وضعیت در کنار نمایندگان قرار گرفتیم تا کارها متوقف نشود و در این میان قدر دان مردم هستیم که سختی ها را تحمل کردند. 

وی افزود: در این شرایط هر کس هنر استفاده از ظرفیت های داخلی بدون نگاه سیاسی و حزبی را داشته باشد موفق خواهد بود زیرا در سایه وحدت می توان کارهای بزرگی کرد. 

جمالی پور با بیان اینکه حتمأ در سال ۱۴۰۰ خدمت رسانی شتاب خواهد گرفت، گفت: با خود عهد کردم از روز معارفه تا تودیع یکسان کار کرده و خدمت کنم و نگران جابجایی قدرت نیستم زیرا در مملکت فضای خدمت فراوان است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شرکت گاز قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۸۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برنامه‌های دهه کرامت بویین میاندشت با مشارکت مردم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛رضاعلی معصومی فرماندار بویین میاندشت در جلسه ستاد برگزاری دهه کرامت ضمن تاکید به مشارکت همه دستگاه‌ها اداری واجرایی در اجرای برنامه‌های دهه کرامت گفت:با توجه به مطالبه مردمی و همچنین برنامه‌ریزی کانون خدمت رضوی، برنامه‌ها باید مردم محورباشند و به صورت جامع و فراگیر باشد در تمام شهرستان اعم از شهرها، روستا‌ها و مدارس اجرا شوند.
مرتضی احمدی دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان هم با تبیین عناوین برنامه‌های دهه کرامت گفت: در دهه کرامت امسال بیش از ۳۰ عنوان برنامه از جمله حضور کاروان زیر سایه خورشید، جشن بزرگ میلاد امام رضا (ع)، تجلیل از ورزشکاران و مدال آوران شهرستان، اجرای سرود خیابانی و پاتوقی، شب شعر، میز خدمت سلامت، تجلیل از مزدوجین دهه کرامت، تجلیل از متولدین دهه کرامت، تجلیل از مادران با ۵ فرزندوگردهمایی رویش سبز می‌باشد.

دیگر خبرها

  • کردستان معین استان هرمزگان در امر گازرسانی است
  • عملکرد بانک مسکن در طرح «نهضت ملی مسکن » قابل تحسین است
  • دستاوردهای ذوب آهن اصفهان در خدمت توسعه کشور است
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • اعطای مشوقهای قابل توجه به سربازان دارای مهارت
  • با شعار «خدمت بی‌منت» در خدمت مردم هستیم
  • برپایی میز خدمت در شهرستان زرندیه
  • آغاز به کار چایخانه بابلسری‌ها در حرم رضوی
  • اجرای برنامه‌های دهه کرامت بویین میاندشت با مشارکت مردم
  • به قاچاقچیان مواد مخدر رحم نمی‌کنیم