Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@02:48:56 GMT

اولویت‌های شهری از زبان پنج گزینه شهرداری بجنورد

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۸۸۵۷۰

اولویت‌های شهری از زبان پنج گزینه شهرداری بجنورد

به گزارش ایرنا، عضو منتخب دوره ششم شورای اسلامی شهر بجنورد در این مراسم اظهار داشت: فراخوان ارسال درخواست رزومه کسانی که آمادگی تصدی شهرداری بجنورد را دارند در روزنامه‌های کثیرالانتشار داده شد و با بررسی های اولیه به لحاظ ضوابط قانونی ابلاغی از سوی وزارت کشور، رزومه ۵۰ نفر دریافت و شرایط ۲۱ نفر احراز و از آنها درخواست برنامه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدرضا یزدانی افزود: در مرحله پایانی و پس از چند روز بررسی برنامه های پنج نفر از این تعداد انتخاب شد که این افراد از امروز برنامه های خود را در جمع اعضای منتخب شورا و خبرنگاران در ۲ نوبت صبح و عصر ارائه می کنند.

وی افزود: برنامه های این افراد توسط کمیته های تخصصی منتخبان شورای اسلامی دوره ششم این شهر بررسی و در نهایت شهردار انتخاب می شود.

وی تصریح کرد: منتخبان دوره ششم شورای اسلامی شهر بجنورد فارغ از هر گونه جناح بازی سیاسی و تنها بر اساس مصلحت مردم و شایسته سالاری گزینه شهرداری را انتخاب می کنند.

عضو منتخب دوره ششم شورای اسلامی شهر بجنورد در ادامه افزود: نامزدهای احراز پست شهرداری هرکدام یک ساعت به معرفی و ارائه برنامه می پردازند و هر یک از اعضا سووال های خود را مطرح می کنند و نامزدهای نیز به پرسش ها پاسخ می دهند.

یزدانی اسامی نامزدها برای تصدی پست شهرداری بجنورد را علی نجفی، سیدعلی میرکریمی، علی گودرزی، مرتضی رحمانی مطلق، براتعلی خاکپور ذکر کرد.

 هادی زارعی هم اکنون شهردار بجنورد است.

شهرداری بجنورد در سال ۱۳۱۰ تاسیس شد و هم اکنون این شهر مرکز استان خراسان شمالی طبق سرشماری ۱۳۹۵ دارای ۲۲۸ هزار نفر جمعیت دارد که  با احتساب شهرداری مرکزی با سه مدیریت شهری اداره می شود.

برچسب‌ها بجنورد خراسان شمالی شهرداری بجنورد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد خراسان شمالی شهرداری بجنورد بجنورد خراسان شمالی شهرداری بجنورد شهرداری بجنورد شورای اسلامی دوره ششم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۸۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد قطعه اصحاب شهدا در بجنورد

عضو شورای اسلامی شهر بجنورد گفت: در سال جدید ایجاد قطعه اصحاب شهدا در آرامستان‌ها به عنوان یک تکلیف سازمانی برای شهرداری و اداره اوقاف و امور خیریه تصویب شده‌ است.

سیدمحسن موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان‌شمالی، اظهار کرد: در سال جدید ایجاد قطعه اصحاب شهدا در آرامستان‌ها به عنوان یک تکلیف سازمانی برای شهرداری و اداره اوقاف و امور خیریه تصویب شده‌است.

وی افزود: قطعه اصحاب شهدا مخصوص والدین شهدا، رزمندگان دفاع مقدس و همچنین جانبازان می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد.

رئیس خزانه‌داری شورای شهر بجنورد ادامه داد: هدف از ایجاد قطعه شهدا، همجواری قبور رزمندگان، خانواده شهدا و مزار شهدا با یکدیگر است.

موسوی تصریح کرد: از بین آرامستان‌های بجنورد، بهشت جاوید تحت نظر شهرداری است که یک میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل قطعه شهدای آن در نظر گرفته شده است و بخش‌های آن در حال تکمیل شدن هستند.

وی گفت: طرح حرم تا حرم که مسیر حرم عباس‌بن موسی بجنورد تا گلزار شهدای گمنام را در برمی‌گیرد از دیگر برنامه‌های مربوط به توسعه آرمستان‌های استان است.

عضو شورای اسلامی شهر بجنورد افزود: مکان طرح حرم تا حرم به عنوان یک پیاده‌راه آئینی و فرهنگی پس از ایجاد، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کد خبر 747242

دیگر خبرها

  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • تدوین شناسنامه برای باغ‌های شهر قم
  • شهرداری قزوین پاسخگوی مکاتبات شورا درباره جذب نیروی غیرقانونی باشد
  • اجازه تصمیم‌گیری نادرست در حوزه طرح جامع شهر قم را نمی‌دهیم
  • برقراری توازن و عدالت منطقه‌ای سیاست اصلی شورای شهر قم است
  • توجه به نسل جوان اولویت تمام برنامه‌های تبلیغات اسلامی باشد
  • احداث قطعه اصحاب شهدا در بجنورد
  • ایجاد قطعه اصحاب شهدا در بجنورد
  • تصویب ۱۸۹۰ میلیارد تومان بودجه شهرداری بوشهر
  • ضرب‌وشتم دستفروشان‌گرگانی ادامه دارد/ ماموران سدمعبر نیازمند دوره‌های کنترل خشم