Web Analytics Made Easy - Statcounter

دختر قایقران ایران می‌گوید به خاطر لغو مسابقات امکان آنالیز رقبای خود را نداشت اما در المپیک عملکرد خوبی از خود به جا گذاشت.

به گزارش ایسنا، نازنین ملایی که در روئینگ بازی‌های المپیک توکیو در جایگاه یازدهم قرار گرفت پس از ورود به کشور گفت: خیلی خوشحال هستم، ۶ ماه نتوانستم تمرین کنم و در خانه کار می‌کردم، وقتی هم تمریناتم را شروع کرده بودم استرس این را داشتم که در رقابت‌ها می‌خواهم چه کاری را انجام بدهم چون مسابقات هم کنسل شده بود و نمی‌توانستیم رقبای خود را آنالیز کنیم اما خدا را شکر از پس کار برآمدیم و توانستم بهترین نتیجه تاریخ روئینگ ایران در المپیک را به دست بیاورم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او در مورد مدال آوری جواد فروغی ملی‌پوش تیراندازی در المپیک هم گفت: مدال آقای فروغی استارت کار را برای همه کاروان زد که از لحظه اول تا روز آخر با خوشحالی پیش بروند و شروع کننده تمام مدال‌های کاروان باشد، آن هم نسبت به کشورهای دیگر که انتظار نداشتند  و ایران اولین طلا را گرفت. این اتفاق خوشحال کننده بود.  

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: المپیک ۲۰۲۰ توکیو نازنین ملایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۸۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابی جام جهانی ووشو/ جلیلی نخستین مدال‌آور کاروان ایران شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسابقات انتخابی جام جهانی ووشو از صبح امروز (۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) در شهر جیاینگ یئن چین آغاز شده است.

در روز نخست این پیکارهای زهرا جلیلی ورزشکار تالو ایران در‌ فرم گوئن‌شو موفق شد با کسب نمره ۹.۵۱۳ به عنوان سومی این پیکارها دست یابد و نخستین مدال کاروان ووشو کشورمان را به ارمغان بیاورد.

در این فرم ورزشکارانی از چین به ترتیب با امتیازهای ۹.۷۰۰ و ۹.۶۹۳ به ترتیب اول و دوم شدند.

تیم ملی کشورمان با ۸ ورزشکار ساندا (۵ مرد و ۳ زن) و ۶ ورزشکار تالو ( ۳ مرد و ۳ زن) در این مسابقات حضور یافته است.

در این پیکارها ۳۸ کشور و ۳۰۰ ورزشکار حضور یافته‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افتخار آفرینی نازنین فاطمه عیدیان برای کشورمان / کسب طلای ۴۰۰ متر با مانع توسط این بانوی ایرانی
  • دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا| تاریخ سازی نازنین عیدیان/ طلای ۴٠٠ متر با مانع برای عیدیان
  • کشتی فرنگی ایران برای دومین بار در تاریخ با سهمیه کامل در المپیک
  • رنگرز: نباید برای مدال المپیک فشاری روی کشتی باشد/ کسب یک طلا نتیجه خوبی است
  • حسن یزدانی با عبور از هادی ساعی بهترین المپین ایران می‌شود
  • چشم کاروان ایران در المپیک به عملکرد گوش شکسته‌ها
  • من استرس رفتن علی دایی را داشتم | زوج من و مهدوی کیا نادیده گرفته شد
  • تعداد سهمیه‌های کاروان المپیک به ۱+۳۱ رسید
  • انتخابی جام جهانی ووشو/ جلیلی نخستین مدال‌آور کاروان ایران شد
  • زهرا جلیلی نخستین مدال‌آور کاروان ایران