Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-28@09:06:04 GMT

کشته شدن افسر ارشد ائتلاف سعودی در مأرب

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۸۸۶۹۱

کشته شدن افسر ارشد ائتلاف سعودی در مأرب

بر اساس گزارش «عربی ۲۱»، وی در درگیری‌هایی که میان نیروهای وابسته به دولت مستعفی و نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در شهر «رحبه» در جنوب مأرب در جریان بود، کشته شد.

در ادامه این گزارش آمده، درگیری‌ها در جنوب، غرب و شمال غرب شهر مأرب برای تسلط بر این شهر سرشار از منابع نفت شدت گرفته است.

هفته گذشته نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن موفق به پیشروی در مناطق مهم میان سه استان این کشور شدند و کنترل آخرین پایگاه نیروهای ائتلاف متجاوز در جنوب مأرب را به دست گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن، هفته جاری از آزادسازی منطقه‌های «نعمان» و «ناطع» در مرحله دوم عملیات «النصر المبین» در استان «البیضاء» یمن علیه عناصر تکفیری خبر داد.

به گفته سخنگوی نیروهای مسلح یمن، طی دو مرحله عملیات به مجموع ۵۰۰ کیلومتر مربع در استان البیضاء از جمله شهرستان‌های «الصومعه»، «الزاهر»، «نعمان» و « ناطع» آزاد شد و در دو عملیات ۵۱۰ تروریست کشته و ۷۶۰ تن دیگر زخمی شدند.

310 310

کد خبر 1540750

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: یمن عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۸۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلاکت ۲ تروریست در حمله پهپادی نیروهای امنیتی در شهر زاهدان

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس گزارشات دریافتی غروب پنج شنبه عملیات پهپادی در منطقه شورو به سمت سرجنگل در محدوده شهرستان زاهدان توسط نیروهای امنیتی انجام شده است.

در این عملیات خودروی تروریست‌ها هدف قرار گرفته شده و دو نفر از تروریست‌ها نیز به هلاک رسیدند.

جزئیات بیشتر این عملیات متعاقباً اعلام می‌شود.

کد خبر 6088793

دیگر خبرها

  • فرود آمدن هواپیمای اسرائیلی در ریاض
  • یک هواپیمای اسرائیلی در ریاض فرود آمد
  • امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح برای همگان آشکار است
  • سقوط خودرو در دره جاده صیدون یک کشته و ۹ مصدوم به همراه داشت
  • ارتش یمن بار دیگر «ایلات» را هدف گرفت
  • آزادی ۶ مرزبان ایرانی بازداشت شده توسط طالبان
  • آزادی ۶ مرزبان بازداشت شده در جنوب شرق کشور
  • کشته شدن ۲ تروریست در حمله پهپادی در اطراف زاهدان
  • هلاکت ۲ تروریست در حمله پهپادی نیروهای امنیتی در شهر زاهدان
  • حمله پهپادی به خودروی تروریست ها اطراف زاهدان/ ۲ تروریست کشته شدند