Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا وحید کرم الهی روز یکشنبه در بازدید خبرنگاران از این طرح افزود: مسیر فعلی خرم آباد - بروجرد ۱۰۰ کیلومتر چهارخطه و راه اصلی است که شیب و گردنه های نامساعدی دارد و مسافران در فصل سرما دچار مشکلاتی می شوند.

وی با بیان اینکه مسیر فعلی در برخی موارد پاسخگوی حجم ترافیک نیست اظهار داشت: آزادراه خرم آباد – اراک در حدفاصل خرم آباد – بروجرد به طول ۶۸ کیلومتر ۶ خطه است که با عرض بیش از ۳۵ متر اجرا شده است و ۳۲ کیلومتر مسافت را کاهش می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: کیفیت راه و سرعت مطمنه، کلاس و مشخصات بسیار مطلوبی دراین طرح وجود دارد و بدون شک باعث کاهش حواث رانندگی می شود و علاوه بر آن تاثیرات اقتصادی مثبت دارد و دسترسی به استان را تسهیل می کند.

کرم الهی گفت: مطالعات و اجرای این طرح در لرستان هفت سال طول کشیده و سه هزار میلیارد تومان برای آن هزینه شده است که انتظار می رود با بهره برداری از آن شاهد شکوفایی و رونق بیشتر اقتصادی در لرستان باشیم.

وی زیرساخت حمل و نقل را زمینه ساز رشد سایر بخش های اقتصادی دانست و تصریح کرد: بهره برداری و نگهداری از آزادراه تعداد قابل توجهی نیروی مستقیم را مشغول بکار می کند.

به گفته وی این طرح فردا دوشنبه با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی بهره برداری می شود و برخی نواقص جزیی آن تا ۱۰ روز آینده برطرف خواهد شد.

طول راههای لرستان حدود هشت هزار کیلومتر است.

برچسب‌ها وزارت راه و شهرسازی تردد جاده ای لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت راه و شهرسازی تردد جاده ای لرستان وزارت راه و شهرسازی تردد جاده ای لرستان خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۸۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهسازی ۲۱۰ کیلومتر از آسفالت آزادراه تبریز - زنجان

 رحمتی در خصوص بهسازی و آسفالت آزادراه تبریز- زنجان گفت: این موضوع باید توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور انجام شود.

وی افزود: عملیات ترمیم روکش آسفالت آزادراه زنجان –تبریز به طول ۲۱۰ کیلومتر شروع شده و تا پایان سال به اتمام خواهد رسید.

رحمتی گفت: در این مسیر دو محور مهم وجود دارد که محور اول به طول ۵۳ کیلومتر بسیار اساسی بوده و قرار است کل آسفالت این محور تعویض شود ۱۶۰ کیلومتر دیگر هم نوسازی و بهسازی می‌شود.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه در مجموع در این جاده ۲۱۰ کیلومتر باید تامین منابع شود و در اختیار مجموعه راهداری قرار گیرد که مصوب شد ادامه داد: با ابلاغ وزیر راه و شهرسازی، بهسازی و آسفالت آزادراه تبریز- زنجان توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور به طول ۲۱۰ کیلومتر از محل منابع در اختیار سازمان مذکور با فوریت با اعتبار یک‌هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان که ۴۰۰ میلیارد تومان از محل قیر رایگان توسط وزارت راه و شهرسازی و۷۰۰ میلیارد تومان هم از محل اعتبارات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور تامین می‌شود.

وی افزود: آزادراه پیامبر اعظم (ص) یا همان آزادراه تبریز- زنجان یکی از موضوعات مهمی بود که در سفر روز جمعه وزیر راه و شهرسازی به استان مطرح شد چراکه همه مردم نسبت به وضعیت این مسیر معترض هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • صرفه‌جویی جالب به سبک کمیته داوران!
  • بهسازی ۲۱۰ کیلومتر از آسفالت آزادراه تبریز - زنجان
  • نمود موفقیت دولت در چهره شهرها مشخص است
  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • شهرداران از مصائب شهری با استاندار سخن گفتند
  • صرفه جویی ۸۰۰ هزار متر مکعب آب با انجام اقدامات حفاظتی در بافق و بهاباد 
  • صرفه جویی آب در شهرستان بافق و بهاباد
  • بازدید استاندار لرستان از چند طرح عمرانی و اقتصادی خرم آباد
  • بازدید استاندار از چند طرح عمرانی و اقتصادی خرم آباد
  • ثبت میراثی از جهان اسلام در بروجرد