Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-02@00:30:01 GMT

مازیار حسینی، شهردار تهران می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۸۸۸۲۲

مازیار حسینی، شهردار تهران می‌شود؟

دیده‌بان ایران نوشت: منتخبین شورای شهر تهران از روز گذشته بررسی برنامه‌های نامزد‌های تصدی شهرداری تهران را آغاز کرده اند. بر این اساس، برای هریک از نامزد‌ها در حدود ۲ ساعت و ۳۰ دقیقه برای تبیین و تشریح برنامه‌های خود در حضور منتخبین شورای شهر تهران زمان در نظر گرفته شده است البته در صورت نیاز، زمان بیشتری برای کاندیدا‌ها در نظر گرفته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین حال براساس اخبار غیر رسمی مازیار حسینی معاون فنی عمرانی شهرداری تهران در دوره قالیباف شانش بیشتری را در بین سایر گزینه‌ها برای تصدی شهرداری تهران دارد.

مازیار حسینی متولد ۱۳۴۹ در تهران است. از سوابق تحصیلی می‌توان به مدرک دکترای تخصصی (PHD) در رشته مهندسی عمران گرایش مهندسی سازه و زلزله و از سوابق اجرایی:مدیرعامل و نایب‌رئیس هیئت‌مدیره هلدینگ ساختمانی شرکت سرمایه‌گذاری غدیر (۱۳۹۷ تاکنون)، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران (۱۳۹۵ تا ۱۳۹۶) معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران (۱۳۸۸ تا ۱۳۹۴) و جانشین شهردار تهران در ستاد مدیریت بحران و رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران تهران (۱۳۸۲ تا ۱۳۸۸) اشاره کرد.

محسن پیرهادی که پیشتر از او به عنوان گزینه اصلی شهرداری تهران نام برده می‌شد به دلیل عدم حمایت محمدباقر قالیباف از رسیدن به بهشت باز ماند.

سایت جهان نیوز وابسته به علیرضا زاکانی روز گذشته ضمن انتقاد از قوت پیدا کردن شهردار شدن «مازیار حسینی» ضمن بازنشر پُست اینستاگرامی این گزینه شهرداری تهران برای مرحوم ترکان نوشت:

این عرض ارادت ویژه به مدیر تکنوکرات دولت‌های هاشمی و روحانی که در سوابق خود بیان مواضعی نظیر توهین به مردم شرکت کننده در انتخابات مجلس و یا جملاتی نظیر «ایران قدرت رقابت در هیچ صنعتی جز قرمه‌سبزی و آبگوشت بزباش را ندارد»، «انرژی هسته‌ای چقدر می‌ارزد که ما برایش اینقدر هزینه کرده‌ایم؟»، «رقبای انتخاباتی روحانی کینه‌توز هستند»، «انگلیس بی‌حساب کاری نمی‌کند، نباید اقدام متقابل کنیم» و «مقاومت منطقی یعنی همین برجام» دارد باید برای اعضای شورای شهر تهران که همه معتقد به رعایت اصول انقلابی گری و اعتقاد به توانمندی داخلی هستند، در نوع خود قابل تامل باشد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: مازیار حسینی شهرداری تهران شهرداری تهران مازیار حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۸۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت ایستگاه مترو بازارک رباط کریم

شهردار رباط کریم گفت: ایستگاه بازارک رباط کریم در امتداد مسیر خط یک مترو تهران است که در فضایی به مساحت ۲۷۰۰ متر مربع ساخته می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رباط کریم، حمیدرضا اللهیاری ظهر امروز در آیین کلنگ‌زنی ایستگاه مترو رباط کریم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مکان‌یابی این ایستگاه در زمان طراحی خط یک مترو تهران و توسط شهرداری تهران تعیین شده و شهرداری رباط کریم بر اساس توافقات صورت گرفته آن را اجرا خواهد کرد.

 وی افزود: در شروع به کار به عنوان شهردار رباط کریم به مردم قول هایی دادم که بخشی از آنها عملی شده و امروز با افتخار شاهد تحقق وعده ساخت ایستگاه مترو هستیم. 

شهردار رباط کریم در ادامه به مصوبات سفر ریاست جمهوری به رباط کریم اشاره کرد و گفت: مصوب شده بود که این ایستگاه توسط شهرداری تهران ساخته شود اما به دلایلی امکان پذیر نبود و ما تصمیم گرفتیم این کار را برای مردم رباط کریم به سرانجام برسانیم.

رکورد ساخت ایستگاه مترو در کرج شکسته شد

اللهیاری در پایان با بیان اینکه ایستگاه بازارک رباط کریم در امتداد مسیر خط یک مترو تهران است، خاطرنشان کرد: این ایستگاه در فضایی به مساحت 2700 متر مربع ساخته می‌شود که طول سکوی ایستگاه 145 متر در دو طرف خواهد بود و هر طرف 7 متر عرض خواهد داشت. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سوالی که گم شد؛ قرارداد خرید اتوبوس از چینی‌ها کجاست؟
  • توضیح زاکانی درباره امکان همکاری شهرداری تهران با «طرح نور»
  • توضیح زاکانی درباره امکان همکاری شهرداری تهران با «طرح نور »
  • قرارداد خرید اتوبوس از چینی‌ ها کجاست؟
  • قرارداد خرید اتوبوس از چینی‌ها کجاست؟
  • آغاز ساخت ایستگاه مترو بازارک رباط کریم
  • شبهات مطرح شده درباره بودجه شهرداری صحت ندارد
  • مصوب نشدن بودجه شهرداری موجب اخلال در ارائه خدمات به شهروندان می‌شود
  • عملکرد مدیریت شهری خوی با کلانشهرهای کشور قابل مقایسه است
  • خروج علیه شهردار تهران