Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، کوشان آخرین فیلم سینمایی خود را ۲۰ سال پیش در آمریکا با نام «راز بهشت» Surviving Paradise ساخت و «روشنایی» اولین ساخته او در ایران است. علی نصیریان، حسین پاکدل، بهاره رهنما، میکاییل کوشان، کاوه آشنا، فرهید سری، حمیدرضا اکبری ، مجید نریمان و ... بازیگران این فیلم هستند که نگاهی متفاوت به زندگی شهری و مشکلات آن دارد و به زودی مراحل فنی آن آغاز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کارگردان در سال‌های اخیر بیشتر به نوشتن فیلمنامه، نگارش و نشر مجموعه داستان‌های کوتاه «قصه‌های سانفرانسیسکو» و بازی در آثاری چون «من و دبورا» ساخته ضیاالدین دری، «نارنجی‌پوش» و مستند داستانی «همه دانا» داریوش مهرجویی و «برادرم خسرو» احسان بیگلری و... مشغول بوده است.

عوامل تولید فیلم سینمایی «روشنایی» عبارتند از نویسنده، تهیه‌کننده و کارگردان: کامشاد کوشان، مشاور فیلمنامه: کریستن لازاریان، مشاور هنری: ملک‌جهان خزاعی، مشاور هنری کارگردان: فرهاد آییش، مشاور تهیه: میرولی مدنی، مشاور پروژه: سعید آرمند، مدیر فیلمبرداری: بهروز طاهری، مدیر صدابرداری: اشکان طلوعیان، مدیر تولید: لیلا شهیدثالث، طراحی گریم: پیام ابوالحسنی، جلوه‌های ویژه بصری: کامبیز طاهری، عکاس: مژده لباسچی، پویان به‌حق، برنامه‌ریز: سیما داوری، منشی صحنه: ندا کریمی، دستیارگریم: محمد ذوقی، مدیر تدارکات: فاطمه اختیاری، فیلم پشت صحنه: مسعود منصوری، مشاور رسانه‌ای: منصوره بسمل، کمپانی تولید خارج از کشور: نیولایت انترتینمنت.

کد خبر 618080 برچسب‌ها علی نصیریان سینمای ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: علی نصیریان سینمای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۸۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت بهروز افخمی کارگردان پرحاشیه ایران به آنتن تلویزیون

آفتاب‌‌نیوز :

سری جدید برنامه سینمایی «هفت» به تهیه‌کنندگی محمد تنکابنی و با اجرای بهروز افخمی که در ایام چهل و دومین جشنواره فجر روی آنتن رفته بود؛ با وقفه‌ای کوتاه از فردا شب جمعه ۷ اردیبهشت ماه ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه نمایش می‌رود.

در این دوره برنامه، میز «پرونده ویژه» با حضور بهروز افخمی و مهمان، میز «نقدسینمای ایران» با حضور امیر قادری و رضا صدیق و میز «نقدسینمای جهان» با حضور سید حمید قادری و آرش خوشخو و همچنین با پخش میان‌برنامه‌های متنوع روی آنتن می‌رود.

منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • اکران آنلاین «روز مبادا» با حضور هدیه تهرانی
  • کدام کارگردان‌ها مشغول ساخت سریال هستند؟
  • بازگشت بهروز افخمی کارگردان پرحاشیه ایران به آنتن تلویزیون
  • اتفاق باورنکردنی که باعث شد مورایس مسلمان شود | او گفت می‌خواهم مسلمان شوم، باید از کجا شروع کنم؟ | ماجرای مشاور مذهبی با آشنایی کامل به زبان انگلیسی
  • ادعای متوهمانه و عجیب مشاور اوباما درباره خیزش دانشجویی در این کشور
  • امنیت و زیبایی بصری ماحصل روشنایی معابر قشم
  • کدام کارگردان‌ها مشغول ساخت سریال‌ هستند؟
  • بازدید دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا از دستاوردهای پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس
  • نهضت پلاتوسازی در دستور کار است/ برگزاری المپیاد هنر
  • برگزاری دومین رویداد جمعیت در پایان اردیبهشت