Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-27@19:47:39 GMT

کشف ۸ میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در کوهدشت

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۸۹۰۵۲

به گزارش جام جم لرستان: سردار یحیی الهی افزود: با تداوم برنامه‌ریزی پلیس در برخورد با قاچاق کالا و حمایت از تولیدات داخلی، مأموران انتظامی شهرستان کوهدشت در سه راهی زانوگه حین کنترل خودروهای عبوری به پنج دستگاه خودرو مشکوک شد که آن‌ها را جهت بازرسی متوقف کردند.
 
وی ادامه داد: پس از هماهنگی قضایی در بازرسی از خودروهای توقیفی ۵۰ قلم لوازم خانگی قاچاق شامل، ظرفشویی، لباس‌شویی، ال ای دی، جاروبرقی، یخچال ساید، کولرگازی فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
سردار الهی عنوان کرد: کارشناسان ارزش تقریبی این اقلام را هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده. اند که در این راستا شش نفر دستگیر و به همراه اموال مکشوفه تحویل مراجع قضائی شدند. 
 
فرمانده انتظامی لرستان بیان کرد: پلیس در راستای اجرای وظایف خود و مبارزه با قاچاق کالا با تمام توان با قاچاقچیان مقابله می‌کند و عملکرد قاچاقچیان مغایر با تولید داخلی و مانعی برای پیشرفت اقتصاد داخلی کشور است، انتظار داریم شهروندان هرگونه موارد مشکوک در خصوص قاچاق کالا را با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند. 

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: کشف لوازم خانگی قاچاق در لرستان نیروی انتظامی کوهدشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۹۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط لوازم خانگی قاچاق در بهار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، سرهنگ علی حسن حیدری افزود: ماموران ایستگاه بازرسی شهید زارعی زمان کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه خودرو وانت پراید حامل بار مشکوک و طی عملیاتی آن رامتوقف کردند.

 او تصریح کرد: دربازرسی ازاین خودرو تعداد ۶۴ دستگاه سرخ کن خارجی فاقد مجوز کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار با اشاره به انتقال خودرو به پارکینگ گفت:در این راستا پرونده مقدماتی تشکیل و راننده به همراه کالای مکشوفه به مرجع قضائی تحویل شد.

دیگر خبرها

  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد در لرستان
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت
  • دستگیری قاتل در لباس زباله‌گردی در لرستان
  • دستگیری قاتل در لباس زباله‌گردی
  • کشف و ضبط لوازم خانگی قاچاق در بهار
  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • سردار هداوند خبرداد: کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد در اشتهارد
  • کشف کالا‌های قاچاق ۵۶ میلیاردی در اردبیل
  • ۴۷ قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند