Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-07@16:30:37 GMT

آزادی برخی از بازداشتی‌های اعتراضات اخیر اهواز

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۸۹۳۱۵

آزادی برخی از بازداشتی‌های اعتراضات اخیر اهواز

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت‌الاسلام و المسلمین صادق مرادی به همراه تعدادی از معاونان قضایی، معاون دادستان مرکز استان و رئیس سازمان زندان‌های خوزستان در راستای دستور اخیر رئیس قوه قضاییه، با حضور در زندان سپیدار اهواز، با بازداشت‌شدگان ناآرامی‌های حوادث کمبود آب در استان که هنوز در بازداشت هستند دیدار و پس از شنیدن سخنان آنها، دستور قضایی برای آزادی و رسیدگی سریع به اتهامات این افراد را صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارداشت: در روزهای اخیر بعد از دستور رئیس قوه قضاییه تعداد قابل توجهی از بازداشت‌شدگان این ناآرامی‌ها آزاد شدند و تعداد دیگری که موارد امنیتی نداشته باشند ظرف چند روز آینده آزاد خواهند شد.

مرادی افزود: آن افرادی که اتهامات امنیتی دارند خارج از نوبت و در اسرع وقت به اتهامات آنان رسیدگی می‌شود و کسانی که باعث اخلال در امنیت، سلب آرامش و آسایش مردم شدند و به اموال مردم آسیب رساندند و با معاندان نظام و دشمنان خارجی در ایجاد ناامنی‌ها و ناآرامی‌ها اخیر دست داشتند برخورد می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان خوزستان گفت: در این دیدار برخی از این بازداشت‌شدگان مطالب خود را عنوان کردند و تعدادی از آنان آزاد و تعداد دیگری با تخفیف قرار و سپردن وثیقه کفالت، به زودی آزاد خواهند شد.

47231

کد خبر 1540771

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: بازداشت تجمعات اعتراضی استان خوزستان اهواز قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۹۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسریع در اتمام پروژه آزاد راه ارومیه _تبریز در دستور کار قرار دارد

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: با توجه به اهمیت اقتصادی و ترانزیتی این پروژه تسریع در روند عملیات اجرایی بر اساس جدول زمانبندی لازم و ضروری است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، رسول عطایی امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ در جلسه پیگیری اجرای آزاد راه ارومیه _تبریز با تاکید بر سرعت بخشی به تعیین تکلیف پیمانکاران در قطعات یک تا چهار این پروژه، تسریع در امور برای اتمام روند این اجرایی این پروژه را خواستار شد.

وی افزود: به جهت اهمیت اقتصادی و ترانزیتی و در راستای کاهش تلفات جاده‌ای و ایمنی مسافرین در این محور تکمیل و بهره برداری این طرح در کمترین زمان ممکن و بر اساس جدول زمانبندی، لازم و ضروری بوده و پیگیری اجرای این طرح در برنامه کاری اداره کل قرار دارد.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: اجرای این پروژه از مطالبات عمومی و تأکیدات استاندار آذربایجان‌غربی بوده و در دستور کار جدی راه و شهرسازی استان قرار دارد

در ادامه این جلسه محمود غفاری معاون برنامه‌ریزی و منابع وزیر راه و شهرسازی نیز گفت: تأمین منابع مالی و هماهنگی جهت مشارکت شرکت‌های پیمانکاری در کمترین زمان ممکن برای روند تکمیل و اتمام این پروژه در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 751541

دیگر خبرها

  • تسریع در اتمام پروژه آزاد راه ارومیه _تبریز در دستور کار قرار دارد
  • آمار می‌گوید: پرسپولیس «تخت گاز» به دنبال پایین کشیدن استقلال
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۱۷ اردیبهشت ماه
  • چهارشنبه مشکوک آزادی
  • جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین: این صدای آمریکاست! | چند دانشجو بازداشت شده‌ اند؟
  • رئیسی: با حمایت دانشجویان و اساتید کشورمان اعتراضات دانشگاهیان غرب استوارتر می‌شود
  • واکنش ابراهیم رئیسی به اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • طالبان: بازداشت دانشجویان در آمریکا سرکوب دموکراسی است
  • ادامه اعتراضات در دانشگاه‌های آمریکا؛ بازداشت ۲۵ نفر در دانشگاه ویرجینیا
  • هدف اعتراضات دانشجویان در جهان تمرکز بر جنایات اسرائیل در غزه است