Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، فاکس نیشن چهره جدیدی را برگزیده تا با کمک وی در نبرد نمایش آنلاین فیلم‌ها جلو برود.

این کمپانی با پیمانی با کمپانی برادران وارنر حق استریم یا پخش آنلاین ۶ فیلم کلینت ایستوود را به دست آورده تا بتواند با نمایش آن‌ها در ماه آگوست، مشتریان بیشتری به دست آورد.

این فیلم‌ها شامل «هری کثیف» محصول ۱۹۷۱ که امسال سالگرد ۵۰ ساله شدنش است، «مجری» محصول ۱۹۷۶، «ضربه ناگهانی» محصول ۱۹۸۳، «استخر مرده» محصول ۱۹۸۸، «سوارکار پریده‌رنگ» محصول ۱۹۸۵ و «مرز دل‌شکستگی» محصول ۱۹۸۶ خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم ها همراه ۲ مستند ویژه در ماه آگوست در دسترس مخاطبان این سرویس قرار می‌گیرند.

کلارمن رییس فاکس نیشن از ایستوود به عنوان چهره‌ای نمادین یاد کرد که همواره مورد تحسین واقع شده است.

فاکس نیوز با راه‌اندازی سرویس استریم فاکس نیشن از سال ۲۰۱۸ وارد این بخش تجاری شده است و این در حالی است که دو رقیب رسانه‌ای ان‌بی‌سی و سی‌ان‌ان نیز به تازگی فعالیت خود را در این زمینه افزایش داده‌اند.

فاکس نیوز در فاکس نیشن فراتر از اخبار و سیاست که محتوای اصلی این شبکه کابلی هستند رفته است و البته برخی از مطالب این شبکه مانند شوهای خود را یک روز پس از اینکه روی آنتن رفتند، در این سرویس در اختیار مشترکانش قرار می‌دهد.

علاوه بر این در پیمان با برادران وارنر فاکس نیشن امتیاز پخش ۵ فیلم برادران وارنر را با عنوان «چه کسی می‌تواند دهه ۸۰ را فراموش کند؟» به نمایش درمی‌آورد که شامل «از هر راهی که می‌توانی» ساخته بادی وان هورن با بازی ایستوود محصول ۱۹۸۰، «سرباز بنجامین» ساخته هاوارد زیف با بازی گلدی هان محصول ۱۹۸۰، «بیگانگان» ساخته فرانسیس فورد کاپولا با بازی مت دیلون، پاتریک سویزی و تام کروز محصول ۱۹۸۳، «مردان واقعی» ساخته فیلیپ کافمن با بازی فرد وارد، اد هریس و سم شپارد محصول ۱۹۸۳ و «تانگو و کش» ساخته آندری کونچالفسکی با بازی سیلوستر استالونه و کرت راسل محصول ۱۹۸۹ می‌شود.

کد خبر 5270341

منبع: مهر

کلیدواژه: کلینت ایستوود نمایش آنلاین فاکس نیوز فیلم سینمایی تئاتر ایران موسیقی ایرانی ویروس کرونا سینمای مستند فیلم کوتاه عکاسی حضور هنر ایران در جهان هنر نگارگری برنامه تلویزیونی نماهنگ سریال ایرانی بازیگر سینما شبکه پنج سیما فیلم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۹۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) خلاصه بازی بایرن مونیخ ۲ - ۲ رئال مادرید؛ نبرد مونیخ برنده نداشت

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ورزش سه

tags # رئال مادرید ، بایرن مونیخ ، لیگ قهرمانان اروپا سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ اطلاعاتی جالب درباره زندگی انسان در کره ماه؛ از قیمت زمین تا وام مسکن در ماه! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • موزه‌های آنلاین حوزه برندینگ طراحی شد
  • موزه‌های آنلاین طراحی شد
  • آمار‌های مهم از نبرد پرسپولیس - سپاهان
  • (ویدئو) خلاصه بازی بایرن مونیخ ۲ - ۲ رئال مادرید؛ نبرد مونیخ برنده نداشت
  • زاکانی: ۳۰۰ دستگاه اتوبوس تا چند روز آینده وارد ناوگان حمل و نقل عمومی می شود
  • پشت پرده استعفای فرمانده منطقه مرکزی ارتش رژیم صهیونیستی
  • نبرد غول‌های اروپا در آلیانز آره نا
  • ترابی مثل اسدی بازی رفت: تفاوت ایجاد کن!
  • توافق مهم ضد تروریستی ایران و پاکستان چه بود؟ | محل استقرار افسران رابط نظامی مشخص شد
  • گیتی‌پسند پیروز نبرد همشهری‌ها