Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@14:55:25 GMT

کرونا جان یک رزمنده دفاع مقدس در کیش را گرفت

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۸۹۳۵۹

کرونا جان یک رزمنده دفاع مقدس در کیش را گرفت

به گزارش ایرنا، محمدرضا رضانیا روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یک مرد ۴۹ساله از جانبازان شیمیایی دفاع مقدس با علائم تب و لرز ، تنگی نفس و بدن درد و بستری در بیمارستان کیش امروز بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داد.

وی با بیان اینکه با فوت این جانباز تعداد جانباختگان ناشی از بیماری کووید ۱۹ از ابتدای شروع اپیدمی تا به امروز به ۳۰ نفر رسید افزود: افرادی که دارای ریه‌های حساس و یا بیماری زمینه ریوی هستند بیش از سایرین در معرض ابتلا و مرگ با این ویروس مهلک قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در این میان جانبازان هشت سال دفاع مقدس و بالاخص جانبازان شیمیایی جزو گروه‌های خطر محسوب شده و بیشتر دچار مرگ و میر کرونا می‌شوند.

رضانیا افزود: سوش دلتا در سطح کشور بشدت گسترده شده و بسرعت سرایت می کند به همین دلیل مطمین ترین راه پیشگیری از ابتلا ، رعایت پروتکلهای بهداشتی است بدین صورت که حتی در فضای باز ماسک را از صورت بر نداریم و ترجیحا در محیطهای سرپوشیده از ۲ ماسک استفاده کنیم.

از ابتدای شیوع پاندمی کرونا تا ساعت ۲۴ شنبه ۹ مرداد در این جزیره ۶ هزار و ۵۵۳ بیمار مبتلا به ویروس کرونا (کووید ۱۹ و نوع جهش یافته انگلیسی) شناسایی شده است که ابتلای حدود ۹۰ نفرآنان در روز گذشته تایید شد.

اکنون ۴۶ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان کیش بستری هستند.

جزیره کیش با ۹۲ کیلومتر مربع مساحت و ۴۲ هزار نفر جمعیت از توابع شهرستان بندر لنگه استان هرمزگان بوده در آب های نیلگون خلیج فارس واقع شده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا کیش دفاع مقدس جزیره کیش هرمزگان پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کیش دفاع مقدس ویروس کرونا کیش دفاع مقدس جزیره کیش هرمزگان دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۹۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف پیکر مطهر ۸ شهید دوران دفاع مقدس در شلمچه +فیلم

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، گروه‌های تفحص شهدا موفق شدند اردیبهشت ماه امسال پیکرهای مطهر ۵ شهید دوران دفاع مقدس را در منطقه عملیاتی شلمچه مربوط به تک دشمن در سال ۶۷ تفحص نمایند.

ویدئوی مربوط به این عملیات تفحص را در ادامه تماشا کنید.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شناسایی هویت شهید دفاع مقدس
  • درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من
  • اختتامیه‌ی جشنواره‌ی ملی «افتخار من» همزمان با سراسر کشور در گیلان
  • این افراد در خطر ابتلا به ام اس قرار دارند
  • ۱۵۲ اثر به جشنواره « افتخار من» در مازندران ارسال شد
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد
  • کشف پیکر مطهر ۸ شهید دوران دفاع مقدس در شلمچه +فیلم
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • جلد سوم تاریخ شفاهی دفاع مقدس به زودی چاپ می‌شود