Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصاد آنلاین، شرکت معدنی و صنعتی گل گهر با انتشار گزارش چهارمین ماه سال مالی خود توانست از درآمد سه هزار و صد میلیارد تومانی عبور کند. با نگاه به مقدار تولید این شرکت، مشاهده می‌شود که کگل توانسته بیش از ۸۵۷ هزار تن گندله، یک میلیون و ۷۵ هزار تن کنسانتره سنگ آهن و بیش از ۱۰ هزار تن گندله ریزدانه تولید کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نتیجه این شرکت تولیدات خود را در تیرماه به یک میلیون و ۹۴۲ هزار تن انواع محصول برساند.

در بخش فروش نیز کگل توانسته فروش بیش از ۹۳۲ هزار تنی را رقم بزند. این شرکت حدود ۶۳۸ هزار تن گندله را در تیرماه خود به فروش رساند. همچنین گل گهر بیش از ۲۹۰ هزار تن کنساتره سنگ آهن و حدود ۴ هزار تن گندله ریزدانه را فروخت. اما این شرکت موفق شد بیش از ۵۴ هزار تن از گندله ریزدانه خود را صادر کند که این فروش با نرخ بیش از ۳۶.۵ میلیون ریال به ازای هر تن رقم خورد.

این در حالی است که نرخ فروش داخلی گندله ریزدانه گل گهر حدود یک پنجم این مقدار و حدود ۴.۷ میلیون ریال به ازای هر تن بوده است! نرخ فروش گندله این شرکت حدود ۳۵ میلیون ریال به ازای هر تن ثبت شده است که اندکی نسبت به ماه گذشته کاهش را نشان می‌دهد. در نهایت نیز نرخ  فروش کنسانتره سنگ آهن کگل به ازای هر تن تقریبا معادل ماه قبل و بیش از ۲۴ میلیون ریال درج شده است.

با نگاهی به مبلغ فروش نیز کگل با کاهش حدود29 درصدی همراه شده است و عددی بیش از ۳۱هزار میلیارد ریال در گزارش این شرکت ثبت شده است. البته این مقدار نسبت به تیرماه ۱۳۹۹ که رقم ۱۴ هزار میلیارد بود، جهشی بیش از ۱۱۰ درصدی را ثبت کرده است.

پربیننده ترین تکرار اشتباه فولادی دولت این بار در ممنوعیت صادرات سیمان / رانت ۸۰هزار میلیاردی صنعت فولاد در سال۹۹ تداوم تصمیمات غلط وزارت صمت در روزهای پایانی / پیشنهاد ۳۵ تا ۷۰درصد عوارض صادراتی برای زنجیره فولاد تکانه های خاموشی در صنایع / کوچ واحدهای تولیدی از شبکه برق سراسری جهش ۱۵۷درصدی درآمد فولاد نسبت به دوره مشابه سال گذشته عرضه سیمان در بورس ادامه خواهد یافت

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: شرکت صنعتی معدنی گل گهر هزار تن گندله هزار میلیارد ازای هر تن میلیون ریال گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۹۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی و دستگیری دو متهم در زاهدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، سردار دوستعلی جلیلیان گفت: پس از اطلاع از وقوع یک مورد پولشویی در زاهدان رسیدگی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: ماموران با انجام تحقیقات دریافتند شخصی که در شهرستان زاهدان برای خرید و فروش موارد مخدر نسبت به افتتاح حساب برای فرزند و همسر خود اقدام و با حساب آنها کار‌های مالی مرتبط با خرید و فروش مواد مخدر را انجام می‌دهد.

سردار جلیلیان تصریح کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در ادامه و پس از بررسی‌ از حساب این افراد دریافتند ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی داشته اند و دو نفر متهم را دستگیر کردند.

دیگر خبرها

  • ادامه رونق اکران‌های مردمی فیلم‌های سینمایی / فروش سال ۱۴۰۳ از یک میلیارد تومان عبور کرد
  • سقوط بزرگ فروش چین در انتظار اپل
  • رسیدگی به پرونده متهمان فروش سوخت یارانه‌ای در تعزیرات حکومتی زنجان
  • پیش‌بینی‌های ناامیدکننده فروش آیفون در چین
  • نوسازی مسکن در بافت فرسوده از مرز ۲۶۶ هزار واحد عبور کرد
  • حجم و درآمد صادرات نفت روسیه کاهش یافت
  • «مست عشق»، «سال گربه» را جاگذاشت/ عبور «آسمان غرب» از «آپاراتچی»
  • صادرات ایران باید از خام فروشی عبور کند
  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی و دستگیری دو متهم در زاهدان
  • عبور از تحریم‌های نفتی و رکوردشکنی فروش نفت خام