Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-26@08:26:26 GMT

زاکانی شهردار می شود؟

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۸۹۶۳۸

زاکانی شهردار می شود؟

سخنگوی منتخبین شورای ششم تهران توضیحاتی درباره جلسه امروز منتخبین و برنامه های زاکانی درصورت انتخاب در شهرداری ارائه داد. ناطقان: مهدی اقراریان، سخنگوی منتخبین شورای ششم درباره جلسه امروز منتخبین شورا اظهارداشت:نشست مشترک اعضای منتخب شورای شهر تهران با ۸ نفر از نامزدهای تصدی شهرداری تهران برگزار شد و امروز علیرضا زاکانی برنامه‌هایش را به اعضای منتخب شورای ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




وی افزود: در این نشست زاکانی ضمن پاسخ به سوالات اعضای منتخب شورای شهر تهران برنامه‌های خود را جهت مدیریت شهر تهران برای یک دور چهارساله ارائه کرد.

سخنگوی منتخبین شورای ششم شهر تهران، با بیان اینکه علیرضازاکانی با شعارکلانشهر تهران، الگوی جهان اسلام برنامه های خود را تقدیم شورا کرده است، افزود: آقای زاکانی در برنامه خود به رویکردهای مدیریتی همچون، فساد ستیزی ‌و عدالت مداری پرداخته و برنامه خود را در هفت محور تخصصی ارائه کرده است.

اقراریان افزود: اخذ تمام وکمال سهم شهرداری از محل مالیات بر ارزش افزوده و رایزنی با دولت جهت اولویت فاینانس مترو از جمله برنامه‌های وی هستند.
منبع: خبر انلاین برچسب ها: زاکانی ، شهرداری ، تهران ، منتخب ، برنامه ، نشست

منبع: ناطقان

کلیدواژه: زاکانی شهرداری تهران منتخب برنامه نشست شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۹۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید بر انتخاب شهردار پس از قطعی شدن حکم شهرداِر قبلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ رئیس شورای شهر چهاردانگه با اشاره به بلاتکیلفی این شهر و نداشتنِ شهردار گفت: شورای شهر چهاردانگه پس از قطعی شدنِ حکم قضاییِ شهرداِر قبلی، برای انتخاب شهردار جدید، اقدام خواهد کرد.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • یکی از راه‌های توسعه گیلان همدلی میان دولت و مجلس است
  • مدیران درگیر بحران‌های تصنعی نشوند/ از مطالبه‌گران منصف استقبال می‌کنیم
  • همایش ملی سکونتگاه‌های انسانی ایران برگزار شد
  • منتخب شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی انتخابات کار
  • در حوزه ارائه خدمات الکترونیکی به رشتوندان اتفاقات خوبی صورت گرفته است/گام های موثر مدیریت شهری در ممیزی املاک
  • مرمت و بازسازی زورخانه ده‌ونک با قدمت بیش از یک قرن
  • شهرداری تهران به دنبال ارائه کیفی خدمات در نمایشگاه کتاب است
  • شهرداری به دنبال ارائه کیفیت خدمات در نمایشگاه بین‌المللی کتاب است
  • تاکید بر انتخاب شهردار پس از قطعی شدن حکم شهرداِر قبلی
  • واکنش زاکانی به واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی