Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز؛ در حالی که روز گذشته سازمان لیگ فدراسیون فوتبال اعلام کرد که چمن همه استادیوم‌ها در فصل جدید رقابت‌ها باید طبیعی باشد و بر خلاف فصل‌های قبل به استادیوم‌های دارای چمن مصنوعی اجازه میزبانی داده نخواهد شد حالا تیم فوتبال نساجی مازندران یکی از تیم هایی است که ورزشگاه خانگی آن دارای چمن مصنوعی است و با وجود تاکید مدیران باشگاه نساجی اما انگار مسئولان مازندرانی اراده ای برای تعویض چمن ندارند و همین سبب شد تا نساجی به فکر میزبانی در ورزشگاه شهدای ساری بیوفتد اما پس از بازدید مسئولان سازمان لیگ ورزشگاه شهدای ساری نیز به دلیل نواقص زیادی که داشت برای میزبانی تیم نساجی مازندران در لیگ برتر فوتبال ایران تایید نشد تا حالا نساجی با یک مشکل بزرگ روبرو شود و شاید برای میزبانی از رقبا در فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران مجبور به میزبانی در خارج از استان مازندران شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم بذکر است که تیم فوتبال نساجی مازندران چند فصلی است که در تهران تمرین می کند و فقط برای انجام بازی های رسمی خود به قائمشهر سفر می کردند اما حالا شاید نساجی چیان با وجود این مشکلات ناچار به میزبانی از حریفان در تهران بشوند.

انتهای پیام

هومن جعفری کد خبر: 1105201 برچسب‌ها تیم نساجی شهر ساری شهر قائمشهر

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: تیم نساجی شهر ساری شهر قائمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۸۹۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایگزینی بیش از ۲ کیلومتر نیوجرسی جای گاردریل در جاده‌های مازندران

محسن یمینی رئیس اداره ایمنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران گفت: عملیات جایگزینی نیوجرسی به جای گاردریل در جاده‌های این استان ادامه دارد و تاکنون عملیات جایگزینی نیوجرسی به جای گاردریل در برخی از محور‌های استان از جمله محور‌های فریدونکنار - آمل، ساری-قائمشهر، ساری-لاریم و ساری - نکا به طول ۲ کیلومتر در یک ماه گذشته اجرایی شد.

او ارتقاء امنیت جاده‌ها را مهم‌ترین دلیل جایگزین کردن نیوجرسی دانست و افزود: با توجه به تردد سالانه میلیون‌ها مسافر و گردشگر در جاده‌های مازندران و بالا بودن میزان تصادفات، یکی از راه‌های کاهش خسارات ناشی از تصادفات و افزایش امنیت جاده‌ها جایگزینی نیوجرسی به جای گاردریل است.

رئیس اداره ایمنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران گفت: عملیات خط کشی، نصب تابلو و علائم، آشکار سازی نقاط پر تصادف، جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز و همچنین احداث روشنایی نقطه‌ای از دیگر برنامه‌های اجرایی این اداره بوده که با جدیت در دست اجراست.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • اولین کنسرت در خانه رئال مادرید؛ برنابئو، میزبان فستیوال «دیوانه موسیقی» / عکس
  • فولاد جلوی جنجال بزرگ در خوزستان را گرفت (عکس)
  • جایگزینی بیش از ۲ کیلومتر نیوجرسی جای گاردریل در جاده‌های مازندران
  • توقیف چوب جنگلی قاچاق در آمل
  • یادآوری یک خاطره فراموش‌نشدنی: نساجی قهرمان!
  • طرح نیمه‌تمام زباله‌سوز ساری به کجا رسید؟
  • خصوص واقعی قبل از هیاهوی واگذاری!
  • اعزام تیم بوکس نوجوانان مازندران به مسابقات قهرمانی کشور
  • ابهام در میزبانی استقلال در لیگ دسته اول
  • مهره کلیدی نساجی با لباس شخصی (عکس)