Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-09@02:15:17 GMT

تقاضای ۲ فیلم برای اکران

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۹۰۴۲۴

تقاضای ۲ فیلم برای اکران

مرتضی شایسته در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی ایرنا درباره آخرین تصمیمات شورای صنفی نمایش در جلسه امروز ۱۰ مردادماه، اظهار داشت: در جلسه امروز سجاد نوروزی از سوی انجمن سینماداران به عنوان عضو جدید این شورا به جای غلامرضا فرجی معرفی شد و البته قدردان خدمات محمدرضا فرجی هستیم و خداقوت و خسته نباشید به او می‌گوییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: در جلسه امروز دو فیلم گیسوم به کارگردانی نوید به‌تویی و مورچه‌خوار ساخته شاهد احمدلو تقاضای اکران کردند که مقرر شد بعد از عقد قرارداد با سینماداران، این قرارداد را به شورا ارایه دهد تا به آنها نوبت اکران داده شود.

در خلاصه داستان گیسوم آمده: سینه‌سرخ پرنده عجیبیه؟!، بهارا میره، زمستونا برمی‌گرده، از سرما و سختی نمی‌ترسه، کوچ نمی‌کنه، دونه‌اش رو پیدا میکنه، یا لونه‌اش رو تغییر میده، ما همه‌مون سینه سرخیم... .

پگاه آهنگرانی، رضا داودنژاد، مارال بنی‌آدم، حسین صوفیان، شبنم گودرزی، سلمان فرخنده، پارسا بهشتی، شهرزاد حساس و شاهرخ فروتنیان از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

این فیلم آخرین محصول سینمایی شرکت فدک فیلم محسوب می‌شود که با همکاری بخش فرهنگی و هنری کیا گالری و مانا آرت مزون تولید شده است.

همچنین در خلاصه داستان فیلم مورچه خوار آمده است: احمق‌ها را معروف نکنیم...!

مهدی کوشکی، رضا شفیعی جم، مارال فرجاد، لیندا کیانی، ایمان اشراقی، نسرین مقانلو، نیما شاهرخ شاهی، شهین تسلیمی، سارا منجزی پور، خاطره حاتمی، مجید شهریاری، مجید علی زاده، علی اصغر طبسی بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

دبیر و سخنگوی شورای صنفی نمایش ادامه داد: در این جلسه همچنین مطرح شد فیلم‌هایی که تمایل به اکران آنلاین دارند باید قبل از این کار از شورای صنفی نمایش، مجوز بگیرند.

شایسته خاطرنشان کرد: ما برای بعد از دهه اول ماه محرم برنامه‌ای جهت اکران داریم که بعداً آنها را تشریح می‌کنیم.

برچسب‌ها سینمای ایران ایرنا اکران فیلم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سینمای ایران ایرنا اکران فیلم سینمای ایران ایرنا اکران فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۰۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسائل صنفی دانشجوان دامغان و شاهرود مورد بررسی قرار گرفت

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با پیش از ظهر چهارشنبه و برای نخستین بار اعضای شورای صنفی دانشگاه دامغان و دانشگاه صنعتی شاهرود، در برنامه‌ای مشترک مسائل صنفی دانشجویان این دو شهرستان را پیگیری کردند.

علی زندیان سرپرست شورای صنفی دانشگاه دامغان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در حاشیه این نشست، گفت: شوراهای صنفی بازوی معاونت دانشجویی هر دانشگاه هستند و می‌توانند در پیگیری مسائل و مشکلات مرتبط با دانشجویان گام‌های اساسی بردارند.

زندیان مهم‌ترین کار شورا را پل ارتباطی میان دانشجویان و مدیران دانشگاه دانست و بیان کرد: به کمک شورای صنفی می‌توان مشکلات دانشجویان را پیگیری و حل کرد لذا تعامل با شورای صنفی دانشگاه‌های مختلف باعث می‌شود تا اتحاد و همفکری در حل مشکلاتی که گاهی با هم مشترک هستند برطرف شود.

وی افزود: این تعامل منحصر به دانشگاه شاهرود و دامغان نبوده و قرار است نشست هوایی با شورای صنفی دانشگاه سمنان نیز برگزار شود همچنین تلاش داریم که این تعاملات را به سطح خارج از استان نیز ترویج داده و تلاش کنیم که جایگاه شورای صنفی دانشجویان را ارتقا دهیم.

شفیع زاده مدیر امور دانشجویی دانشگاه دامغان نیز با اشاره به مسائل تغذیه، خوابگاه، فضای عمومی، امکان آموزشی و ورزشی، حمل و نقل و… که از سوی شورای صنفی دانشجویان دانشگاه‌های دامغان و شاهرود عنوان شد، گفت: شوراهای صنفی دانشگاه‌ها می‌توانند با تعامل و گفتگو برای پیگیری مطلوب‌تر مسائل رفاهی دانشجویان اقدام کنند.

کد خبر 6100233

دیگر خبرها

  • فیلم سینمایی «آبی روش» پروانه نمایش گرفت
  • انتخاب اعضای سومین دوره هیات مدیره صنف تماشاخانه‌های ایران
  • «آبی روشن» پروانه نمایش گرفت
  • «آبی روشن» پروانه نمایش گرفت/ اکران به زودی در سینماها
  • انتخاب اعضای سومین دوره هیات‌مدیره صنف تماشاخانه‌های ایران
  • مسائل صنفی دانشجوان دامغان و شاهرود مورد بررسی قرار گرفت
  • انصاف را در اظهار نظر رعایت کنیم/ رونق تولید و نمایش فیلم‌ها موجب کاهش بیکاری سینماگران شده است
  • «اخت الرضا» راهی شبکه نمایش خانگی شد
  • بهبود وضعیت بنادر، گمرکات وانبارهای اموال در استان هرمزگان
  • تصاویر کمتر دیده شده از مصطفی زمانی و خانم بازیگر در یک فیلم سینمایی |‌ زمان اکران اعلام شد