Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-27@03:30:56 GMT

اظهارات تهدید آمیز نفتالی بنت علیه ایران

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۹۰۶۱۶

اظهارات تهدید آمیز نفتالی بنت علیه ایران

به نقل از روزنامه صهیونیستی اورشلیم پست، نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز یکشنبه مدعی شد که هدف قرار دادن کشتی مِرسِر استریت در سواحل عمان از سوی ایران انجام شده است و اسرائیل به آن پاسخ خواهد داد. 

بنت مدعی شد: کاملا مشخص است که ایران کسی است که به این کشتی حمله کرده است. شواهد اطلاعاتی آن موجود است و ما از جامعه جهانی انتظار داریم تا برای حکومت ایران روشن سازد که اشتباه بزرگی مرتکب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه این ادعاها در اظهاراتی تهدید آمیز گفت: ما می دانیم که چگونه در هر موردی به روش خودمان به ایران پیام بفرستیم. 

او ادامه داد: رفتار زورگویانه ایران نه تنها برای اسرائیل خطرناک است، بلکه به منافع جهانی، آزادی دریانوردی و تجارت بین المللی آسیب می زند. 

به گزارش ایسنا، سعید خطیب‌زاده سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در نشست خبری این هفته خود در مورد اتهامات مطرح شده از سوی رژیم صهیونسیتی و آمریکا نسبت به ایران در مورد دست داشتن تهران در حمله به نفت کش اسراییلی و تلاش این رژیم برای مطرح کردن این موضوع در شورای امنیت سازمان ملل گفت: موجودیت رژیم اشغالگر قدس باید دست از این اتهام زدن های واهی بردارد و این بار اول نیست که این رژیم اشغالگر چنین اتهاماتی را متوجه کشور ما می کند.

این دیپلمات ارشد ایرانی با بیان اینکه این رژیم هر جایی که رفته با خود ناامنی، ترور و وحشت برده است تصریح کرد: مسئولیت وضعیت فعلی بر عهده آنانی است که پای رژیم صهیونیستی را به منطقه باز کرده اند.

خطیب زاده بار دیگر با تاکید بر اینکه اظهارات مقامات رژیم صهیونیستی در این ارتباط محکوم است، گفت: آنها باید بدانند با این فرافکنی ها دردی از دردهایشان دوا نمی شود و هر کس باد بکارد طوفان درو می کند.

وی تاکید کرد: ایران لحظه ای در دفاع از امنیت خود و منافع مردمش تردید نمی کند./ایسنا

منبع: فردا

کلیدواژه: ایران نفتالی بنت رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۰۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه مشترک ایران و پاکستان علیه رژیم صهیونیستی

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، ایران و پاکستان با صدور بیانیه‌ای از شورای امنیت سازمان ملل متحد خواستند که به ماجراجویی‌های اسرائیل در منطقه پایان دهند.

در این بیانیه آمده است: از شورای امنیت می خواهیم که ماجراجویی های اسرائیل در منطقه را متوقف کند. ما از شورای امنیت می خواهیم از هدف قرار دادن تاسیسات دیپلماتیک خارجی توسط اسرائیل جلوگیری کند.

این بیانیه می‌افزاید: ما خواستار توقف فوری و بدون قید و شرط جنگ در غزه، ارسال کمک‌ها و بازگشت آوارگان هستیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به رفتار خشونت‌آمیز پلیس آمریکا علیه دانشجویان
  • سندرز خطاب به نتانیاهو: به شعور مردم آمریکا توهین نکنید!
  • قطعنامه جانبدارانه پارلمان اروپا علیه ایران
  • هشدار دبیر شورای عالی امنیت ملی به کشورهایی که با رژیم صهیونیستی همکاری سایبری دارند
  • بورل: درباره ایران باید جایی را برای دیپلماسی در نظر گرفت
  • هشدار دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران به کشورهایی که اجازه استقرار مراکز امنیت سایبری خود را به رژیم صهیونیستی داده‌اند
  • هشدار احمدیان به کشورهایی که اجازه استقرار مراکز امنیت سایبری خود را به رژیم صهیونیستی داده‌اند
  • بورل: تحریم‌ها ایران را نمی‌ترساند
  • بیانیه مشترک ایران و پاکستان علیه رژیم صهیونیستی
  • ادعای جدید کریمی قدوسی درباره ساخت کلاهک هسته ای /با موشک کاتیوشا که نمی توان تهدید هسته ای را پاسخ داد /حرف سِری و خاصی نزدم، آژانس هم مطلع است