Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@04:16:37 GMT

طرح گاز رسانی به 15 روستای الموت به بهره برداری رسید

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۹۰۶۴۶

طرح گاز رسانی به 15 روستای الموت به بهره برداری رسید

به گزارش خبرنگار مهر صبح یکشنبه طی مراسمی با حضور هدایت الله جمالی پور استاندار، لطف الله سیاهکلی و فاطمه محمد بیگی نمایندگان قزوین در مجلس شورای اسلامی، فرخزاد معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مهدیخانی مدیرکل مدیریت بحران استانداری، شفیعی فرماندار شهرستان قزوین، مولایی بخشدار الموت غربی، بوشهری مدیرعامل شرکت گاز استان عملیات گازرسانی در ۱۵ روستا در الموت به پایان رسید و افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در منطقه الموت بیش از شش هزار و ۲۰۰ خانوار از نعمت گاز برخوردار بوده و با اتمام پروژه‌های در دست اجرا، تعداد ۳۱ روستا و حداقل هزار و ۳۰۰ خانوار دیگر نیز از این موهبت برخوردار شدند.

گفتنی است گازرسانی به ۱۵ روستای منطقه الموت غربی شامل: روستاهای پرورد، ده دوشاب، امامزاده هارون، خسرود، دستجرد سفلی، کنگرین، طیاندشت، بلکان، کاکوهستان، طهمورث آباد، توته چال، کله کوب، گشنه رود، اربدیان و احمدآباد از سال ۹۸ آغاز شده و امسال به بهره برداری رسید.

سایان ذکر است، برای گازرسانی به پانزده روستای الموت با احداث ۳ ایستگاه تقلیل فشار بالغ بر ۱۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

کد خبر 5270464

منبع: مهر

کلیدواژه: گازرسانی روستایی روستای الموت استاندارقزوین ویروس کرونا عید غدیر خم آمار کرونا کرمانشاه بوشهر واکسن کرونا عکس استانها خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا گرگان اردبیل ایلام شیراز جشن عید غدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۰۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از مدار بهره برداری خارج شدن چشمه کاوات به علت طغیان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه اعلام کرد: به علت طغیان چشمه کاوات و بالا رفتن کدورت آب این چشمه که یکی از منابع اصلی تأمین آب شهر جوانرود و روستا‌های مسیر روانسر است، این چشمه تا اطلاع ثانوی از مدار بهره برداری خارج شده است
به همین منظور تأمین آب شهر جوانرود و روستا‌های مسیر روانسر از سایر منابع شامل: چاه‌های مناطق بله زین، سردم و همچنین به مدار آوردن چاه شماره ۱ تم تم صورت می‌پذیرد؛ لذا با توجه به محدود بودن ظرفیت تأمین منابع مذکور احتمال افت فشار و کمبود آب وجود دارد.
در این اطلاعیه از شهروندان خواسته شده در مصرف آب صرفه جویی کرده و از مصارف غیر ضروری اجتناب کنند.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • به دنبال انتقال میدان میوه و تره بار و خشکبار قزوین هستیم
  • کمربندی نسیم شمال بدون قطع یک‌ درخت احداث شد
  • فاز سوم کمربندی نسیم شمال در قزوین افتتاح شد
  • بهره برداری از فاز سوم کمربندی نسیم شمال قزوین
  • بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران
  • استاندار اردبیل: راه‌آهن اردبیل امسال به بهره‌ برداری می‌رسد
  • بهره‌مندی ۱۲۳ شهر و ۲۴۶۹ روستای استان فارس از گاز
  • دعوت از گروه‌های جهادی خراسان رضوی برای مشارکت بیشتر در طرح تحول روستایی
  • از مدار بهره برداری خارج شدن چشمه کاوات به علت طغیان