Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@19:12:48 GMT

«همقفس» به پرتغال می‌رود

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۹۰۷۰۶

«همقفس» به پرتغال می‌رود

به گزارش خبرنگار سینمایی ایرنا، فیلم کوتاه همقفس داستان دختربچه‌ای است که در تنهایی خود با رویایی زیبا زندگی می‌کند اما همیشه فاجعه در کمین است.

این فیلم کوتاه به نویسندگی سولماز اعتماد پیش از این در بیش از ۲۰ جشنواره بین المللی حضور داشته است و جوایز متعددی از جمله جایزه بهترین فیلمنامه را از جشنواره مدیا آرت ژاپن دریافت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قربان نجفی و صبا محمدی بازیگران این فیلم کوتاه هستند که پخش بین‌المللی آن برعهده شرکت فرست اسکرین به مدیریت سولماز اعتماد است.

تیرداد فرجام راد و بهزاد خداویسی تهیه‌کنندگان و داوود عباسی (مدیر فیلمبرداری)، امیررضا دریایی (فیلمبردار)، اسماعیل علیزاده (تدوینگر)، بابک شهرکی (موسیقی)، حسین شاکری (مدیر تولید)، فرید پیرایش (صدابردار)، حسین قورچیان (صداگذار) و پوریا نوری (عکاس) دیگر عوامل این فیلم کوتاه هستند.

برچسب‌ها بهزاد خداویسی اسماعیل علیزاده سینمای ایران در جهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بهزاد خداویسی اسماعیل علیزاده سینمای ایران در جهان بهزاد خداویسی اسماعیل علیزاده سینمای ایران در جهان فیلم کوتاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۰۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی ۴ فیلم ایرانی به جشنواره مستقل کالیفرنیا

به گزارش قدس آنلاین، دهمین جشنواره بین‌المللی فیلم «ماموت لیکس» آمریکا که از ۲۲ تا ۲۶ می (دوم تا ششم خرداد) در ایالت کالیفرنیای آمریکا برگزار می‌شود و مستند «آستانه زمستان» ساخته سودابه مرتضایی در نخستین نمایش بین‌المللی خود در این جشنواره به نمایش گذاشته می‌شود.

همچنین فیلم‌های کوتاه «سراب» ساخته عاطفه صالحی، «ناجان» به کارگردانی محمد مهدی باقری و «بی‌نام» ساخته ایرانمهر سلیمی نیز در این رویداد سینمایی حضور دارند.

دیگر خبرها

  • «فیلمسازی واقعیت مجازی تعاملی» بررسی می‌شود
  • «با قید محرمانگی» از اوبرهاوزن جایزه گرفت
  • «آوای ابرها» راهی ایتالیا می‌شود 
  • جشنواره دریای سرخ به فیلم ایرانی جایزه داد
  • ثبت نام در جشنواره‌های بین المللی و فناوری خوارزمی آغاز شد
  • تاثیرگذاری فیلم‌های کوتاه بیشتر است/ آشنایی نسل‌ امروز با فرهنگ رضوی
  • راهیابی ۴ فیلم ایرانی به جشنواره مستقل کالیفرنیا
  • «له له» جایزه جشنواره هیوستون را گرفت
  • حضور 3 فیلم کوتاه ایرانی در یکی از معتبرترین جشنواره‌های فیلم کوتاه
  • مستند کوتاه ایرانی «با قید محرمانگی» در اوبرهاوزن آلمان