Web Analytics Made Easy - Statcounter

نامزد‌های راه‎یافته به مرحلۀ نهایی پنجمین دوره جام باشگاه‎های کتابخوانی کودک و نوجوان اعلام شد.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام ستاد خبری ستاد هماهنگی شهر‌ها و روستا‌های دوستدار کتاب، پنجمین دورۀ جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی که از اوایل پاییز سال ۱۳۹۹ فعالیت خود را آغاز کرده بود، به پایان راه رسید. از میان ۲۷ هزار باشگاه با ۴۵۰ هزار عضو که در ۱۹۶۰ شهر و روستا تشکیل‌شده بود، نامزد‌های مرحله نهایی اعلام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نامزد‌ها پس از چند مرحله داوری از میان مستندات ۷۰۰ باشگاه، ۲۰۰۰ فیلم و بیش از ۲۰۰۰ نامۀ رسیده به دبیرخانه مرکزی انتخاب شد. در مرحلۀ بعد، برگزیدگان هر بخش به‌صورت جداگانه انتخاب و اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: برای مطالعه معرفى آخرین كتب منتشر شده اینجا کلیک کنید

آثار و فعالیت‌های باشگاه‌های کتاب‌خوانی با توجه به شاخص‌هایی، چون خلاقیت و ابتکار، فعالیت‌های ترویج کتاب‌خوانی در فضای مجازی، میزان اثرگذاری فعالیت‌ها، رسایی و شیوایی مستندات، توسط کارشناسان و متخصصان حوزۀ ترویج کتاب‌خوانی و ادبیات کودک و نوجوان، بررسی و داوری شدند. این داوری در سه بخش انجام شد: باشگاه برگزیده، نامه برگزیده و فیلم برگزیده.

داوری آثار رسیده به دبیرخانه نیز در چند مرحله صورت گرفت. داوری اولیه در دبیرخانۀ شهرستان‌ها انجام و در ادامه آثار برگزیدۀ هر شهرستان به دبیرخانه مرکزی ارسال شد.

هیئت داوران تعداد ۴۰ باشگاه، ۴۰ نامه به نویسنده و ۴۰ فیلم کوتاه را به‌عنوان نامزد راه‌یافته به مرحلۀ نهایی به شرح زیر اعلام کرده که فهرست آن‌ها در سایت شبکه ترویج کتابخوانی ایران به آدرس http://bookpromotion.ir/ قرار دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار ادبیات بازار نشر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا اخبار ادبیات بازار نشر باشگاه های کتاب کتاب خوانی نامزد ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۰۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عناوین برگزیده روزنامه‌های صبح امروز

به گزارش حوزه سایر رسانه های خبرگزاری تقریب، روزنامه‌های صبح امروز «شنبه 8 اردیبهشت » را در ادامه مشاهده می‌کنید.
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • کرج نامزد انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد
  • یمن میهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاههای کتابخوانی تمدید شد
  • هند به نمایشگاه کتاب تهران نرسید،‌ یمن جایگزین شد
  • آغاز فعالیت کمیته ایمنی و سلامت سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • نظارت مدیریت بحران بر ایمنی نمایشگاه کتاب تهران
  • زمانبندی تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس
  • عناوین برگزیده روزنامه‌های صبح امروز
  • جمع‌آوری «نامزد گلوله‌ها» سال گذشته از نمایشگاه کتاب به شدت غیرفرهنگی بود!
  • برپایی ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در مشهد و کلات برای دور دوم انتخابات