Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، در هفته سی‌ام و پایانی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران تیم‌های استقلال و سپاهان در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که در پایان طلایی‌پوشان با نتیجه ۲ بر یک به برتری دست پیدا کردند و در نهایت عنوان دومی لیگ بیستم را به خود اختصاص دادند.

شاگردان محرم نویدکیا در این فصل چهار با تیم‌های پرطرفدار پایتخت مصاف داشتند که ماحصل آن ۲ برد و ۲ تساوی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طلایی پوشان در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس به تساوی بدون گل رسیدند و در اصفهان هم نتیجه یک بر یک در دیدار آنها حاصل شد.

این تیم در مقابل استقلال اما به ۲ برد ارزشمند دست پیدا کرد. ابتدا پیروزی ۲ بر صفر در اصفهان و زمانی که محمود فکری سرمربی استقلال بود و بار دیگر پیروزی ۲ بر یک در تهران و در زمانی که فرهاد مجیدی سکاندار تیم پایتخت‌نشین بود.

استقلال اما اصلا نمایش قابل توجهی مقابل تیم‌های اصفهانی نداشت. ۲ شکست مقابل سپاهان و یک باخت و یک تساوی در برابر ذوب‌آهن نتیجه کار تیم تهرانی در لیگ بیستم بود. در دور رفت تیم محمود فکری در اصفهان به سپاهان باخت و در مقابل ذوب‌آهن هم به تساوی بدون گل رضایت داد. در دور برگشت اما فرهاد مجیدی علی‌رغم نتایج درخشانی که به دست آورد در ۲ بازی خانگی مقابل ذوب‌آهن و سپاهان امتیازی نصیبش نشد و ۲ باخت را تجربه کرد. البته تیم او در جام حذفی از سد ذوب‌آهن گذشت.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال ورزشگاه آزادی محرم نویدکیا محمود فکری فرهاد مجیدی جام حذفی استقلال باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس تیم فوتبال سپاهان جام حذفی فرهاد مجیدی محرم نویدکیا محمود فکری ورزشگاه آزادی ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۰۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه درخشش قایدی با گلزنی برابر النصر

اتحاد کلباء در شبی که مهدی قایدی گلزنی کرد برابر حریف خود به تساوی دست پیدا کرد.

به گزارش ایسنا، در هفته بیستم لیگ امارات دو بازی برگزار شد.

اتحاد کلباء که مهدی قایدی را در ترکیب اصلی خود داشت مهمان النصر بود و یک تساوی ارزشمند را به دست آورد.

این بازی با تساوی دو بر دو به پایان رسید و مهدی قایدی گل نخست بازی را به ثمر رساند تا درخشش او در لیگ امارات ادامه داشته باشد.

اتحاد کلباء با این تساوی در رده دهم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

در دیگر بازی برگزار شده بنی یاس با نتیجه ۴ بر ۲ حتی را شکست داد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • ادامه درخشش قایدی با گلزنی برابر النصر
  • ترکیب استقلال ملاثانی برای شگفتی‌سازی مقابل سپاهان
  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل استقلال در اهواز
  • آمار جالب سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی
  • گلر استقلالی با دستکش سیدحسین مقابل سپاهان
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • درخشش اصفهانی‌ها در میان برترین‌های ورزش ایران
  • سپاهان نمی‌تواند استقلال ملاثانی را دست‌کم بگیرد!
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی (عکس)
  • اتلتیک بیلبائو ایران در انتظار رویایی با سپاهان