Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ظهر امروز یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به همراه سید مجید صدری، رئیس هیئت مدیره و جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه، کاوه علی‌اسماعیلی مدیر روابط عمومی و علیرضا اشرف مدیر رسانه‌ای پرسپولیس با حضور در قطعه‌های نام آوران و ۲۲۲ بهشت زهرا، بر سر مزار درگذشتگان پرسپولیس حاضر شدند و برای آن‌ها فاتحه خواندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی و مدیران پرسپولیس به همراه جام قهرمانی لیگ بیستم بر مزار حمید جاسمیان، مهرداد میناوند و علی انصاریان حاضر شده و شادی قهرمانی را به روح آن‌ها هدیه کردند.

آن‌ها همچنین بر مزار سایر درگذشتگان پرسپولیسی از جمله همایون بهزادی، جعفر کاشانی، کاظم سیدعلیخانی و مجید نایینی حاضر شدند و برای منصور پورحیدری، ناصر حجازی و رضا احدی از جمله بزرگان فوتبال ایران، نیز فاتحه خواندند.

مهرداد میناوند، علی انصاریان و حمید جاسمیان در طول فصلی که گذشت، جان به جان آفرین تسلیم کردند.

بیشتر بخوانید

مسجدی عضو هیئت مدیره پرسپولیس شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۱۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احمد عباسی آقای گل و بهترین بازیکن شد؛ محمدی بهترین سنگربان

سه جایزه انفرادی بهترین‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا نصیب بازیکنان ایران شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتسال ایران امروز (یکشنبه) در فینال جام ملت‌های آسیا 2024 با شکست تایلند در فینال، جام قهرمانی رقابت‌ها را بالای سر برد.

قهرمانی سیزدهم فوتسال ایران در آسیا

سعید احمد عباسی، ستاره ایران در پُست رأس که هشت بار موفق به گلزنی شد و نقش انکارناپذیری در این قهرمانی داشت، آقای گل این مسابقات لقب گرفت. وی همچنین جایزه ارزشمندترین بازیکن جام ملت‌های آسیا را به خود اختصاص داد.

باقر محمدی نیز که در دیدار فینال درخشش چشمگیری داشت و گل چهارم ایران را به ثمر رساند، عنوان بهترین دروازه‌بان جام را به خود اختصاص داد.

حسن‌زاده: هم‌قسم شدیم تا جام را به ایران برگردانیم

تایلند نیز جایزه بازی جوانمردانه مسابقات را دریافت کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اگر دولت و قضات، مردم را ناراضی کنند، باید فاتحه را بخوانیم/ جلب نظر مردم لازم است (فیلم)
  • ادای احترام معلمان و دانش آموزان قم به شهید آیت‌الله مطهری
  • حضور شناگر سندروم‌داون مهابادی در مسابقات کشوری
  • پرسپولیس قسط سوم یحیی را پرداخت نکرد
  • بدقولی دوباره پرسپولیس به گل‌محمدی
  • مهرداد با وزنه سنگین آماده بازی با تراکتور (عکس)
  • شایعه جدید برای آخرین بازی استقلال و پرسپولیس
  • احمد عباسی آقای گل و بهترین بازیکن شد؛ محمدی بهترین سنگربان
  • عبدالکریم حسن در فهرست 19 نفره بهترین مدافعان چپ تاریخ پرسپولیس
  • اگر رضاییان برگردد، بعد از عالیشاه کاپیتان دوم پرسپولیس می‌شود