Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد اصغری در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: در پنج روز آینده در نوار شرقی کشور خصوصا زابل و شرق خراسان جنوبی و همچنین در بخش‌هایی از مرکز کشور، جنوب تهران، جنوب سمنان، شمال اصفهان و استان مرکزی و قم وزش باد شدید و خیزش گرد و ‌خاک داریم که موجب کاهش دید و کاهش کیفیت هوا در این مناطق خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: در ساعات بعدازظهر و اوایل امشب در استان‌های قزوین، البرز، تهران، جنوب سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان، شرق و جنوب فارس رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت و در مناطق مستعد خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود. 

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: روز آینده 11 مرداد این شرایط جوی در برخی نقاط استان‌های اصفهان، فارس همچنین غرب یزد و ارتفاعات زاگرس شمالی و مرکزی حاکم است. 

اصغری گفت: در روزهای 12 و 13 مرداد در استان‌های قزوین، البرز، تهران، کهگیلویه و بویراحمد، هرمزگان و همچنین شمال فارس، شمال‌غرب کشور و ارتفاعات زاگرس شمالی و مرکزی و ارتفاعات البرز در استان‌های مازندران و گلستان رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت در ساعات بعدازظهر داریم. 

وی ادامه داد: روز پنج‌شنبه 14 مرداد در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در ارتفاعات البرز مرکزی در استان‌های مازندران، البرز و تهران بارش پراکنده و وزش باد خواهیم داشت.

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی بیان کرد: روز آینده اهواز با بیشینه دمای 47 درجه بالای صفر گرم‌ترین مرکز استان و شهر کرد با کمینه دمای 13 درجه خنک‌ترین مرکز استان خواهد بود. 

اصغری اضافه کرد: فردا آسمان تهران صاف در بعدازظهر نیمه‌ابری همراه با وزش باد، گاهی رگبار و رعد و برق و احتمال وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود. بیشینه و کمینه دما فردا در تهران 36 و 23 درجه خواهد بود.

انتهای پیام/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: هواشناسی اصفهان سیستان و بلوچستان استان مرکزی محمد اصغری باد شدید گرد و خاک رگبار باران وزش باد شدید پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۱۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی رگبار باران در شمال و باد شدید در شرق استان کرمان

ایسنا/کرمان کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: امروز و فردا در مناطق مرکزی، برخی مناطق شمالی و جنوب شرقی استان به ویژه ارتفاعات و مناطق کوهپایه‌ای ضمن افزایش ابر، احتمال رگبار باران وجود دارد.

فهیمه راستی در گفت و گو با ایسنا درباره وضعیت جوی استان کرمان اظهار کرد: طی امروز و فردا در مناطق جنوب شرقی، برخی مناطق مرکزی و نیمه غربی استان وزش باد نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس پیش بینی هواشناسی استان کرمان گفت: روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری، جوی نسبتاً پایدار و آرام برای اکثر مناطق استان مورد انتظار است.

وی با اشاره به اینکه دمای هوای شهر کرمان صبح امروز ۹ درجه سانتیگراد بود و در گرم‌ترین ساعات به ۱۸ درجه می‌رسد، بیان کرد: لاله زار صبح امروز با دمای یک درجه زیر صفر سردترین و منوجان طی ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۳۴ درجه، گرم ترین نقطه استان بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • باد شدید و رگبار باران در تهران
  • وزش باد شدید و رگبار باران در تهران
  • منافع شخصی دلیل عدم عمل به قانون در شهرداری ها / استمرار کاهش کیفیت زندگی در کلانشهرها و شهرها /نتایج وخیم عدم مشارکت در انتخابات شوراها
  • ورود سامانه بارشی به کشور از سه‌شنبه/ تداوم رگبار بهاری و رعدوبرق در بعضی مناطق
  • پیش‌بینی رگبار باران در شمال و باد شدید در شرق استان کرمان
  • هشدار بارش شدید در ۵ استان/ رگبار و رعد و برق در مرکز و شرق کشور
  • رگبار باران و وزش باد شدید امروز در ۵ استان
  • هشدار بارش‌ شدید در ۵ استان/ رگبار و رعد و برق در مرکز و شرق کشور
  • رگبار و رعدوبرق در مرکز و شرق کشور
  • هواشناسی ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / رگبار و رعدوبرق در مرکز و شرق کشور