Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-01@17:07:38 GMT

افزایش قیمت بلیت قطار تکذیب شد

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۹۱۲۶۹

رئیس انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل ریلی و خدمات وابسته، خبر افزایش ۴۰ درصدی قیمت بلیت در مرداد ماه را رد کرد. ناطقان: به نقل از انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل ریلی، محمد رجبی گفت: هیچ افزایش قیمتی در نرخ بلیت قطار در مرداد ماه اعمال نمی‌شود، اما در صورت موافقت شورایعالی ترابری، از ابتدای شهریور قیمت بلیت قطار ۲۰ درصد افزایش می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




وی با رد خبر افزایش ۴۰ درصدی قیمت بلیت در مرداد ماه، مخالفت برخی مسئولان اجرایی را دلیل افزایش نیافتن ۴۰ درصدی قیمت بلیت اعلام کرد و افزود: قرار بود درخواست انجمن برای افزایش ۴۰ درصدی نرخ بلیت قطار در سال ۱۴۰۰ در جلسه اخیر شورایعالی هماهنگی ترابری بررسی و تصویب شود تا بتوانیم هزینه‌های خودمان را مدیریت کنیم، اما با مخالفت‌هایی که صورت گرفت این موضوع از دستور کار خارج شد.

رئیس انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل ریلی و خدمات وابسته با بیان اینکه تا پایان مرداد ماه امسال هیچ گونه افزایش قیمتی روی نرخ بلیت قطار نخواهیم داشت، ادامه داد: اگر مصوبه را اخذ کنیم از ابتدای شهریور ۲۰ درصد به قیمت بلیت قطار اضافه می‌شود که البته این افزایش مربوط به نیمه دوم سال گذشته است.

رجبی گفت: سال گذشته مصوبه افزایش قیمت ۴۰ درصدی قیمت بلیت قطار را در دو مرحله دریافت کردیم که ۲۰ درصد آن در شهریور ماه سال گذشته افزایش یافت و قرار بود تا شهریور ماه سال گذشته هم ۲۰ درصد دیگر نرخ بلیت قطار را افزایش دهیم، اما این اجازه به ما داده نشد و مسئولان اعلام کردند که فعلا صبر کنیم. این مسئله سبب شده که تاکنون هیچ افزایش قیمتی نداشته باشیم.

وی گفت: اگر مخالفتی با این مسئله نشود و بتوانیم مجوز آن را دریافت کنیم، قیمت بلیت قطار از ابتدای شهریور ماه امسال با یک سال تاخیر، ۲۰ درصد افزایش خواهد یافت. منبع: مشرق برچسب ها: افزایش قیمت ، بلیت قطار ، تکذیب

منبع: ناطقان

کلیدواژه: افزایش قیمت بلیت قطار تکذیب ۴۰ درصدی قیمت بلیت قیمت بلیت قطار نرخ بلیت قطار افزایش قیمت مرداد ماه سال گذشته ۲۰ درصد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۱۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۴ درصدی ترانزیت کالا در بنادر غرب هرمزگان

سالاری مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان گفت: از ابتدای امسال۳۸ هزار ۲۱۴ تن کالا در بنادر غرب ترانزیت شده که ۲۴ درصد بیشتر از پارسال است.

وی افزود: عمده محموله‌های ترانزیت شده خودرو بوده که ۱۴ درصد افزایش داشته است.

مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان گفت: در این مدت ۱۵ هزار و ۸۳۲ دستگاه خودرو به وسیله ۲۱۰ فروند شناور فلزی جابجا و پس از تخلیه و انجام تشریفات گمرکی به مقاصد کشور‌های عراق، افغانستان و آسیای میانه بارگیری شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • سقوط آزاد رمزارزها؛ افت ۱۸ درصدی قیمت بیت‌کوین در یک ماه
  • ۳ رام قطار فوق العاده به مسیر ریلی مشهد- تهران اضافه شد
  • قیمت طلا و سکه امروز 11 اردیبهشت 1403
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • فروش بلیت قطارهای فوق العاده مشهد از امروز
  • اقتصاد ژاپن دست پُر آمد
  • افزایش ۲۴ درصدی ترانزیت کالا در بنادر غرب هرمزگان
  • فروش بلیت قطار‌های فوق‌العاده مشهد از فردا ساعت ۹ صبح
  • افزایش ۱۱۰ درصدی قیمت کتاب
  • انحصار فروش بلیت های قطار در اختیار ۳ اپلیکیشن؛ تمام آژانس های مسافرتی بیکار می شوند؟