Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-07@14:05:41 GMT

کوتاه از کرونا

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۹۱۳۲۵

کوتاه از کرونا

 براساس اعلام وزارت بهداشت، درحال حاضر در هفته هفتاد و پنجم اپیدمی کرونا در کشور قرار داریم. همچنین از یکم تا هفتم مردادماه، ۱۸۰۲۵۷ مورد سرپایی مثبت شناسایی شده، ۲۲۳۶۴ بستری و ۲۰۲۱ مورد فوتی بوده است. براین اساس تعداد مراجعات سرپایی افزایش ۲۶.۵ درصدی داشته است. تعداد بیماران بستری افزایش ۳۲ درصدی داشته است و شاهد افزایش ۳۸.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
۲ درصدی در تعداد بیماران فوت شده در هفته اخیر بوده‌ایم. در تهران نیز از یکم تا هفتم مرداد ماه ۱۴۰۰، تعداد موارد سرپایی مثبت شناسایی شده ۱۰۴۶۶نفر، تعداد موارد بستری جدید ۳۴۶۴ نفر و تعداد فوتی‌های جدید ۳۵۴ نفر بوده است. بر این اساس در این هفته در تهران هم در تعداد مراجعات سرپایی مثبت، افزایش ۶.۲ درصدی و در تعداد بیماران مثبت بستری، افزایش حدود ۲۲ درصدی و  در تعداد بیماران فوت شده افزایش ۲۲.۵ درصدی داشتیم.ایسنا  کریم همتی رئیس جمعیت هلال احمر گفت: دهمین محموله واکسن تهیه شده توسط جمعیت هلال احمر امروز یکشنبه در فرودگاه امام خمینی (ره) جهت توزیع در اختیار وزارت بهداشت قرار گرفت. به گفته وی، در این مرحله یک میلیون و ۱۲۰ هزار دوز واکسن به کشور وارد شد. تاکنون ۱۱ میلیون و ۵۲۰ هزار دوز واکسن کرونا توسط ۱۲ پرواز به کشور منتقل شده است.ایرنا  هند اعلام کرد که در ۲۴ ساعت گذشته ۴۱ هزار و ۸۳۱ مبتلای جدید به ویروس کووید ۱۹ در این کشور شناسایی شده است. براساس این گزارش در شبانه‌روز گذشته همچنین ۵۴۱ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند که تعداد کل جانباختگان را به ۴۲۴ هزار و ۳۵۱ نفر می‌رساند.بی بی سی  وزارت کشور فرانسه اعلام کرد بیش از ۲۰۰ هزار نفر روز شنبه ۸ مرداد (۳۱ ژوئیه) به خیابان‌ها آمدند تا علیه واکسیناسیون الزامی و محدودیت‌های جدید کرونایی دولت تظاهرات کنند. بیش از ۱۸۰ تظاهرات در سراسر کشور برگزار شد. درحال حاضر حدود ۶۲ درصد از مردم فرانسه حداقل یکبار برای مقابله با کرونا واکسن تزریق کرده‌اند. بیش از نیمی از مردم این کشور نیز به‌طور کامل واکسینه شده‌اند.دویچه وله

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۱۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۴۳ درصدی تولید ماشین آلات سنگین راهسازی و معدنی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، معاون ماشین آلات و تجهیزات وزارت صمت می‌گوید: وضع مطلوب این بخش وابسته به ادامه افزایش در سه سال آینده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۷۵ میلیون تردد بین استانی در فروردین ثبت شد؛ رشد ۱۳ درصدی ترددها
  • زندگی سالم طول عمر را پنج سال افزایش می‌دهد
  • افزایش ۲۰۰ درصدی میزان سرمایه‌گذاری در معادن فعال آذربایجان شرقی
  • افزایش طول عمر با سبک زندگی سالم
  • افزایش ۱۲ درصدی جابجایی مسافر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • افزایش ۵۰ درصدی زکات در مهران
  • افزایش حضور دانشگاه‌های ایران در رتبه بندی آسیایی تایمز ۲۰۲۴
  • سهم صفر درصدی مشارکت ۱۸ بانک در نهضت ملی مسکن
  • کاهش ۸ درصدی مراجعان درگیری به پزشکی قانونی اردبیل
  • افزایش ۴۳ درصدی تولید ماشین آلات سنگین راهسازی و معدنی