Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، رئیس سرویس اطلاعات خارجی روسیه (SVR) روز یکشنبه نسبت به اقدامات تحریک آمیز از بیرون از کشور در بحبوحه برگزاری انتخابات پارلمانی روسیه(دومای روسیه)  در سپتامبر (شهریور)  2021 هشدار داد

به گزارش خبرگزاری «تاس» «سرگئی ناریشکین» رئیس سرویس اطلاعات خارجی روسیه  گفت: «مخالفان ما در حال آماده سازی کامل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

ناریشکین در پاسخ به این سئوالی در باره این که چه زمانی ممکن است چنین تحریکاتی انجام شود، گفت: «البته این در سال‌های 2021 و 2024 خواهد بود.»

این مقام ارشد اطلاعاتی روسیه گفت، روسیه اطلاعاتی در این مورد و نقاطی که به طور محتمل به آنها حمله خواهد کرد، در اختیار دارد.

ناریشکین گفت: «سرویس‌های اطلاعاتی ما به ویژه از فعالیت‌های (مخرب) مطلع هستند.»

 رئیس جمهوری روسیه  چندی قبل اعلام کرد که  انتخابات دومای روسیه ۱۹ ماه سپتامبر (۲۸ شهریور ماه) برگزار می شود. 

 این در حالی است که «دیمیتری پسکوف» سخنگوی رئیس جمهوری روسیه پیش‌تر اعلام کرده بود که «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه هنوز تصمیم نگرفته که درصدر فهرست نامزدهای انتخاباتی حزب حاکم روسیه واحد برای انتخابات دومای روسیه قرار گیرد.

رهبری «حزب روسیه واحد» را «دیمیتری مدودوف» معاون رئیس شورای امنیت روسیه برعهده دارد.   دومای روسیه مجلس سفلای پارلمان روسیه است و ۴۵۰ نماینده دارد که هر پنج سال یک بار انتخاب می‌شوند. هم اینک دوره هفتم دومای روسیه است که حزب حاکم روسیه واحد اکثر کرسی های آن را در اختیار  خود دارد.

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: روسیه انتخابات پارلمانی انتخابات پارلمانی روسیه دومای روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۱۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجلاس روسای FIU کشورهای عضو بریکس در کشور روسیه برگزار شد

اجلاس روسای FIU (مراکز اطلاعات مالی و مبارزه با پولشویی) کشورهای عضو بریکس و با حضور نمایندگان ۲۴ کشور به میزبانی روسیه برگزار شد.

به گزارش ایسنا، هادی خانی معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و دبیر شورای عالی پیشگیری و مقابله با پولشویی و تامین مالی تروریسم جمهوری اسلامی ایران در اجلاس روسای مراکز اطلاعات مالی و مبارزه با پولشویی کشورهای عضو بریکس طی سخنانی با محوریت مکانیزم‌های کاهش ریسک استفاده از دارایی های مجازی برای اهداف پولشویی و تامین مالی تروریسم، بر لزوم همکاری‌های داخلی و بین المللی در جهت سوءاستفاده از دارایی‌های مجازی توسط تبهکاران و تروریست‌ها و مجرمین پولشویی تاکید کرد.

تاکید بر لزوم تدوین سازوکارهای تعمیق روابط و تعاملات بین کشورهای عضو بریکس در مسیر مقابله با پولشویی و تامین مالی تروریسم از دیگر محورهای سخنرانی معاون وزیر امور اقتصادی در این نشست بود.

برگزاری نشست‌های دو جانبه با روسای واحدهای اطلاعات مالی و مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم کشورهای عضو بریکس از جمله برنامه‌های نماینده جمهوری اسلامی ایران در این نشست است.

لزوم برنامه‌ریزی موثر در اشتراک ظرفیت‌های موجود کشورهای عضو در مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم، اشتراک گذاری دانش فنی و آموزشی در بهبود مستمر فرآیندهای اجرایی و رگولاتری، تشکیل کمیته‌های کارشناسی و بررسی، حوزه‌های کاری مشترک و لزوم حمایت کشورهای عضو از یکدیگر در مجامع بین المللی از جمله موضوعاتی بود که در دستور کار جلسه شورای مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم بریکس قرار داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هشدار رئیس جمهور فرانسه به اروپا: نباید دست نشانده آمریکا باشیم
  • تکرار حمایت‌های دولت از گشت ارشاد
  • سفر مهم دبیر شورای عالی امنیت ملی به روسیه/پنج پیشنهاد ایران برای تقویت امنیت اطلاعات در جهان
  • نظامیان فرانسوی کنار اوکراین علیه روسیه می‌جنگند
  • اجلاس روسای FIU کشورهای عضو بریکس در کشور روسیه برگزار شد
  • هشدار احمدیان به کشور‌های میزبان مراکز امنیت سایبری صهیونیستی
  • هشدار دبیر شورای عالی امنیت ملی به کشورهایی که با رژیم صهیونیستی همکاری سایبری دارند
  • هشدار احمدیان به کشورهایی که اجازه استقرار مراکز امنیت سایبری خود را به رژیم صهیونیستی داده‌اند
  • معاون پارلمانی رئیس‌جمهور: دولت آماده تعامل با مجلس جدید است/ امیدواریم برخی لوایح در همین مجلس تصویب شوند
  • آرمان-حضرت: چه رقابت هیجان‌انگیزی! (عکس)