Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@00:47:18 GMT

کشف لوازم استخراج ارز دیجیتال قاچاق در فامنین

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۹۱۴۶۲

کشف لوازم استخراج ارز دیجیتال قاچاق در فامنین

علی‌حسن حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان فامنین با فعال‌سازی شبکه اطلاعاتی، متوجه شدند یکی از شهروندان اقدام به تهیه دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال و بهره‌برداری از آنها در منزل خود کرده است.

وی افزود: با هماهنگی قضائی در بازرسی از این محل، دو دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق و یک دستگاه مودم را که در حال بهره‌برداری و استفاده بود کشف و دستگاه های مکشوفه جمع آوری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان فامنین در ادامه با اشاره به این که ارزش ریالی این دستگاه ها برابر نظر کارشناسان بیش از ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، گفت: یک متهم در این خصوص به مرجع قضائی معرفی شد.

وی با اشاره به حضور شبانه‌روزی پلیس در سطح شهر از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک موضوع را سریعاً با شماره تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیسی اطلاع دهند.

 اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در فامنین

حیدری در ادامه از دستگیری سه خرده‌فروش مواد مخدر و پنج معتاد طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: در راستای مطالبات عمومی و ارتقای احساس امنیت شهروندان، طرح جمع‌آوری و دستگیری معتادان و خرده فروشان مواد مخدر اجرا شد.

وی از تداوم اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد و از شهروندان خواست در برقراری نظم و امنیت اجتماعی با پلیس همکاری لازم را مانند گذشته داشته باشند.

انتهای پیام/ 3140/

منبع: فارس

کلیدواژه: قاچاق مواد مخدر همدان فرمانده انتظامی شهرستان فامنین علی حسن حيدری ارز دیجیتال قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۱۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق در اشتهارد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حمید هداوند گفت: در پی دریافت اخباری مبنی بر انتقال میزان قابل توجهی مواد اولیه تولید لوازم آرایشی بهداشتی قاچاق به یک واحد صنعتی در شهرک صنعتی اشتهارد، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان البرز مطرح کرد: در ادامه مأموران با هماهنگی مقام قضائی به واحد صنعتی مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن موفق به کشف ۲۰ تن روغن نارگیل فله‌ای و پنج تن سایر مواد اولیه تولید لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق شدند.

وی تصریح کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی شد. کارشناسان مربوطه ارزش کالاهای کشف شده را حدود ۲۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

کد خبر 6088511

دیگر خبرها

  • کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان
  • کشف ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق از ۱۰ خودرو
  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق در اشتهارد
  • کشف ۴۰۰ میلیارد کالای قاچاق در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در لرستان
  • احتکار ۳۵ میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در اصفهان
  • ماینرهای قاچاق در نیکشهر کشف شد
  • ۲ سواری حامل سوخت قاچاق در نهبندان توقیف شد
  • کشف میلیاردی ماینرهای قاچاق در نیکشهر
  • طرح ارتقاء امنیت اجتماعی وپاکسازی نقاط جرم خیزدر کهگیلویه اجرا شد