Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، هدایت الله جمالی پور استاندار در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان گفت: اگر صنفی دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نکرد باید ابتدا تذکر و سپس بعد از ۳ بار اخطار پلمب شود.

جمالی پور افزود: اصنافی هم که رعایت می‌کنند باید تشویق شوند.

وی با اشاره به سیر صعودی کرونا در استان اضافه کرد: کاهش رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و پر شدن تخت‌های آی سی یو زنگ خطری برای استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار گفت: یک گروه از هلال احمر یا سفیران سلامت می‌توانند با دادن گل و ماسک به کسانی که رعایت نمی‌کنند به عنوان یک کار فرهنگی رعایت دستورالعمل‌ها را گوشزد کنند.

جمالی پور در ادامه از نحوه نظارت بر طرح ممنوعیت تردد‌ها انتقاد کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ستاد کرونا ویروس کرونا دستورالعمل های بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۱۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح تشدید نظارت بر قیمت مراکز گردشگری در نوروز ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، مهدی ادیبان گفت: مراکز گردشگری مجاز به هیچ‌گونه افزایش نرخ خارج از ضوابط و مقررات در ایام نوروز ۱۴۰۳ نیستند.

او افزود: براساس برنامه ریزی ها، گروه های نظارت معاونت گردشگری، در بازدید از مراکز گردشگری، بر نحوه خدمات به گردشگران در نوروز نظارت دارند.

ادیبان افزود: مراکز گردشگری ملزم به نصب نرخ نامه در مکان قابل رویت مسافران هستند و مسافران می‌توانند با مشاهده هرگونه تخلف، شکایت خود را در سامانه ۰۹۶۲۹ و یا ۱۲۴ ثبت کنند.

سرپرست معاونت گردشگری منطقه آزاد کیش گفت: فروش خدمات مراکز اقامتی درتارنما‌های نوبت دهی، فراتر از نرخ مصوب ابلاغ شده برخلاف مقررات است و با مراکز متخلف برخورد خواهد شد.

ادیبان از مدیران مراکز گردشگری خواست تا نسبت به رصد و نظارت بر قیمت‌ها در تارنما‌های طرف قرارداد خود توجه جدی داشته باشند.

دیگر خبرها

  • تاکید بر تشدید نظارت‌ها بر پیشگیری از تصرف زمین های ملی
  • طرح تشدید نظارت بر قیمت مراکز گردشگری در نوروز ۱۴۰۳
  • تشدید نظارت‌های بهداشتی دامپزشکی در شهرستان خانمیرزا
  • تداوم طرح تشدید نظارت‌های دامپزشکی استان یزد
  • تشدید نظارت بر نانوایی‌ها در دامغان
  • تاکید استاندار قزوین بر گزینش دقیق نیرو‌ها در آموزش و پرورش 
  • تشدید نظارت‌های دامپزشکی کرمان در ماه مبارک رمضان و نوروز
  • تشدید نظارت بر بازار ماه رمضان و عید نوروز
  • تشدید نظارت بر نانوایی ها در دامغان
  • رعایت حرمت ماه مبارک رمضان مورد تاکید پلیس است