Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-27@02:30:59 GMT

تویوتا بی خیال این وانت نشد

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۹۱۶۱۹

این اواخر اخبار زیادی از لندکروزر در رسانه‌ها منتشر شده که دلیل اصلی آن معرفی نسل جدید LC۳۰۰ در ماه‌های اخیر و همچنین بازنشسته شدن آن در بازار آمریکا است.   به گزارش پول نیوز، شاید این خبر برای برخی افراد سورپرایز کننده باشد، اما سری ۷۰ هنوز هم حضوری پرقدرت در بازار داشته و این در حالی است که خودروی یاد شده سال ۱۹۸۴ روانه بازار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین لندکروزر سری ۷۰ به تازگی ارتقا یافته، خودرویی که در استرالیا محبوبیت زیادی دارد.

لندکروزر سری ۷۰ یا همان LC ۷۰ به‌صورت پیکاپ تک و دو کابین، استیشن ۵ درب و نظامی دو درب در دسترس بوده و طی یک سال آتی از نظر سخت‌افزاری به‌روز خواهد شد. مجله استرالیایی موتورینگ می‌گوید این آفرودر مشهور از نظر ایمنی و ظرفیت بار بهبود خواهد یافت.

لندکروزر سری ۷۰ در طول عمر ۳۷ ساله خود بار‌ها و بار‌ها بهبود یافته و جدیدترین تغییرات آن به سال پیش مربوط می‌شود. پارسال شاهد نصب نمایشگر ۶.۱ اینچی و دو درگاه USB در این خودرو بوده‌ایم. در سال ۲۰۱۶ نیز یک پیشرانه دیزلی پاک‌تر روی سری ۷۰ نصب شد تا این خودرو هماهنگی بیشتری با قوانین آلایندگی داشته باشد. به لیست تغییرات این خودرو باید سیستم کنترل کشش، کیسه‌های هوای جانبی و سیستم‌های کمک‌راننده را اضافه کرد.

لندکروزر سری ۷۰ هم‌اکنون با پیشرانه ۸ سیلندر ۴.۵ لیتری توربودیزل که قدرت ۲۰۲ اسبی و گشتاور ۴۳۰ نیوتون متری دارد عرضه می‌شود. این نیرو از طریق گیربکس ۵ سرعته دستی به تمامی چرخ‌ها فرستاده می‌شود. موتورینگ می‌گوید به‌روزرسانی‌های سال ۲۰۲۲ این خودرو احتمالاً شامل نصب پیشرانه ۶ سیلندر توئین توربو دیزل لندکروزر LC ۳۰۰ جدید در سری ۷۰ نخواهد بود. این پیشرانه که با گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک همکاری می‌کند خروجی ۳۰۵ اسبی و گشتاور ۷۰۰ نیوتون متری دارد.

سری ۷۰ علاوه بر استرالیا در خاورمیانه نیز محبوب بوده و تا چند سال آینده در بازار حضور خواهد داشت. تویوتا از سال ۲۰۱۳ تاکنون در فکر تولید جانشین مستقیم برای سری ۷۰ بوده، اما به نظر می‌رسد به‌روزرسانی سری ۷۰ فعلی اولویت بالاتری دارد. همین موضوع درباره سری ۴۰ قبلی نیز صدق کرده، خودرویی که از سال ۱۹۶۰ تا ۲۰۰۱ عرضه شد.  
منبع: پدال  

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: تویوتا لندکروزر تویوتا موتور تویوتا موتور وانت و تویوتا سری ۷۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۱۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید؛ افزایش قریب به ۵۰ میلیون تومانی وانت سایپا

گروه خودروسازی سایپا اولین طرح فروش فوق‌العاده محصولات خود را با خودروی سایپا ۱۵۱ SE و با قیمت جدید، ویژه متقاضیان عادی آغاز کرده است؛ متقاضیان از ساعت ۱۴ امروز (چهارشنبه/ پنجم اردیبهشت ماه) تا پایان زمان تکمیل ظرفیت می‌توانند درخواست خود را از طریق سایت فروش اینترنتی سایپا ثبت کنند.

به گزارش ایسنا، گروه خودروسازی سایپا از امروز (چهارشنبه) طرح فروش وانت سایپا ۱۵۱ SE را با قیمت جدید آغاز کرده است. این طرح از ساعت ١۴ آغاز شده و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد.

صرفاً متقاضیان عادی دارای شرایط عمومی بخشنامه‌های فروش خودرو می‌توانند در این طرح فروش نظیر حداقل سن ۱۸ سال و دارا بودن گواهینامه، هر کد ملی یک خودرو، شماره تلفن همراه به‌نام فرد متقاضی و عدم امکان صلح و انتقال خودرو به صورت وکالتی، شرکت کنند.

این محصول که تاکنون با قیمت مصوب ۲۶۰ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان عرضه می‌شد، مشمول ۴۹ میلیون و ۶۷۰ هزار تومان افزایش قیمت شده و اکنون با قیمت ۳۰۹ میلیون و ۷۷۰ هزار تومان عرضه شده است.

این خودور صرفا در رنگ سفید و موعد تحویل حداکثر ۹۰ روزه عرضه شده است؛ متقاضیان شرکت در این مرحله از فروش وانت سایپا ۱۵۱ می‌توانند، با مراجعه به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا به نشانی اینترنتی saipa.iranecar.com نسبت به ثبت‌نام و واریز وجه اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • پیکاپ T ۹ برقی، گزینه واردات به ایران
  • پیکاپ T۹ برقی، گزینه واردات به ایران/ عکس
  • واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق، فوت راننده و سرنشین آن را رقم زد
  • ۲ فوتی در اثر واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • ◄ 6 ماشین هیبریدی در ایران؛ از سدان تا شاسی بلند
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید؛ افزایش قریب به ۵۰ میلیون تومانی وانت سایپا
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با نرخ جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی قیمت وانت پراید!
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی وانت پراید!
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید/ افزایش قریب به ۵۰ میلیون تومانی وانت سایپا
  • قیمت خودرو‌های سایپا امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳