Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-26@06:59:11 GMT

آمادگی ناجا برای برقراری نظم و امنیت در ماه محرم

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۹۱۸۱۰

آمادگی ناجا برای برقراری نظم و امنیت در ماه محرم

سردار حسین اشتری در حاشیه دومین گردهمایی فرماندهان، روسا و معاونان ناجا (نشست فصلی ، ویدئو کنفرانسی ) گفت: نیروی انتظامی با به کارگیری تمامی ظرفیت ها و امکانات برای برگزاری این مراسمات مهم با آمادگی کامل پای کار است و حضور پررنگی خواهد داشت.

وی ادامه داد: در این رابطه تمامی هماهنگی های لازم برای برگزاری مراسمات تنفیذ و تحلیف رئیس جمهور دولت سیزدهم "سیدابراهیم رئیسی" انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی انتظامی در ادامه خاطر نشان کرد: بحمداله در این رابطه تاکنون هیچ گونه مشکل امنیتی گزارش نشده است و نیروی انتظامی نیز همچون سنوات گذشته و حضور موثر در تمامی صحنه ها، برای برگزاری مراسم تنفیذ و تحلیف رئیس جمهور دولت سیزدهم با آمادگی کامل پای کار خواهد بود.

آمادگی ناجا برای برقراری نظم و امنیت در ماه محرم

این مقام ارشد انتظامی در ادامه به برگزاری مراسم ماه محرم و عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) اشاره کرد و گفت: اگر امسال و به لطف پروردگار زیارت سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) امسال نصیبمان شد نیروی انتظامی با تمامی امکانات آماده برگزاری تمامی مراسم ماه محرم در نظم و امنیت کامل است، همچنین این نیرو برای برگزاری باشکوه مراسم ماه محرم با تمامی هیئت های مذهبی همکاری های لازم را خواهد داشت.

براساس گزارش پلیس، مراسم تنفیذ و تحلیف رئیس جمهور دولت سیزدهم "سیدابراهیم رئیسی"  ۱۲ و ۱۴ مرداد ماه برگزار خواهد شد.

منبع: فردا

کلیدواژه: سردار حسین اشتری برگزاری مراسم تنفیذ و تحلیف ریاست جمهوری نیروی انتظامی برای برگزاری ماه محرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۹۱۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح تکریم عفاف و حجاب در استان

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی گفت: از روز شنبه ۲۵ فروردین ماه طرح نور (طرح تکریم عفاف و حجاب) در سطح استان اجرا شد و مردم همراهی بسیار خوبی با نیروی انتظامی در راستای اجرای این طرح داشتند.
سردار رفیعی‌کیا افزود: نیروی انتظامی بر اساس موازین اخلاقی و حقوق شهروندی و تکالیف قانونی اقدام می‌کند و تاکنون مورد خاصی در راستای اجرای این طرح نبوده است.
او گفت: طرح‌های چهارگانه ناظر در طول سال اجرا می‌شود، اما در ماه‌های اخیر از نظر پوشش مواردی در برخی نقاط محدود استان مشاهده و همزمان با کشور این طرح اجرا شد.
فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی افزود: رویکرد نیروی انتظامی در اجرای این طرح ایجابی است به عبارتی به دنبال تشکیل پرونده، برخورد‌های سلبی و قهرآمیز نیستیم.
سردار رفیعی‌کیا با بیان اینکه بیش از ۹۸ درصد افرادی که مورد تذکر پلیس قرار می‌گیرند تمکین می‌کنند، گفت: خودرو‌هایی که راننده و سرنشین رعایت موازین شرعی و حجاب اسلامی نداشته باشند برای آنها پیامک ارسال می‌شود.
او افزود: در طرح نور گروه‌های مردمی، سازمان‌های مردم نهاد و آمران به معروف همکاری خوبی داشتند و قدردانی ویژه را از خانم‌ها دارم که همراهی خوبی می‌کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • امیردریادار ایرانی : آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • امسال هم صعود بازی دراز از راه رسید/ آمادگی دستگاه های اجرایی برای این صعود باشکوه
  • عکسی دیده نشده از رهبر انقلاب در سال های دور /برادر محسن هم بود
  • رادان: موضوع حجاب اصلا موضوع امنیتی نیست
  • اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می‌شود
  • تاکید بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی عملیات ارتش
  • فرماندهی که در تمامی مسئولیت‌ها موفق بود
  • دولت باید راه را برای مشارکت فعالانه کارگران فراهم کند
  • فعالیت مجامع اجلاسیه بین المللی پیرغلامان حسینی
  • اجرای طرح تکریم عفاف و حجاب در استان